Witte rook?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik reed nog langs een crematorium vandaag
Te ingewikkeld voor mij.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand vond mijn Apartheidi Klum-grap leuk trouwens?
Als je van zuur bier houdt is ie prima jaquote:
Niet gezien, sorryquote:Op donderdag 26 december 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand vond mijn Apartheidi Klum-grap leuk trouwens?
Jammergenoeg geen vrouwvliegjes.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn het helden:
[ afbeelding ]
Lekker, geniet ervan.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo weer terug van kerst met de fam. Meteen maar even een wijntje erbij
Proost ouwe!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als je van zuur bier houdt is ie prima ja
Niet overdreven zuur, er komt vooral veel limoen naar voren, maar daar hou ik wel van
Ja ik heb in het verleden wel zo'n beetje alle smaakjes er van overal vandaan getrokken en geïmporteerdquote:Op donderdag 26 december 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet veel Bacardi heb gedronken, het grootste deel was ooit op één avond.
[ afbeelding ]
Marinestad hè, allemaal soorten die niet in Nederland te krijgen waren. Ook allemaal gedronken die avond.
quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze CCR is voor mij even de laatste. Komende paar uur niets wat ik echt niet mag missen + nogal gesloopt van twee nachten met <6 uur slaap.
Hou je kinks voor jezelfquote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jammergenoeg geen vrouwvliegjes.
Je mist dan The The - Uncertain Smile, wat een godennummer isquote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze CCR is voor mij even de laatste. Komende paar uur niets wat ik echt niet mag missen + nogal gesloopt van twee nachten met <6 uur slaap.
Goeie grap, lekker kort ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dagoduck in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #62 Bijna op de Ventura Highway
Alsnog gegniffeld.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik al meegekregen vanavondquote:Op donderdag 26 december 2024 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je mist dan The The - Uncertain Smile, wat een godennummer is
quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik won vorig jaar in deze tijd een drankpakketje van de lokale slijterij, rum, juttersbitter en volgens mij was het een bier ofzo. Ik ga het deze week opmaken. Zo lang doe ik over die dingen.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb in het verleden wel zo'n beetje alle smaakjes er van overal vandaan getrokken en geïmporteerdNu drink ik net 3 baco's op jaarbasis, als het er al zoveel zijn. Heb ook nog een heel zut aan Malibu Red (dat is gewoon op volle rumsterkte 35%), maar dat gaat in een nog trager tempo er doorheen
Hij mag pas sinds een paar jaar zn CCR-nummers weer spelen. Ik snap m wel. Heb je zoveel briljants gemaakt, mag je t niet uitvoerenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:58 schreef Isorden het volgende:
Toch knap dat de beste man op z'n 79e nog zo gas kan geven op het podium![]()
![]()
quote:1408 Me Gustas Tu Manu Chao
1407 Niet Voor Het Laatst Rob de Nijs
1406 Skandal Im Sperrbezirk Spider Murphy Gang
1405 Riddles Kensington
1404 Broken Wings Mr. Mister
1403 Give It Away Red Hot Chili Peppers
1402 Save A Prayer Duran Duran
1401 In Bloom Nirvana
1400 Crazy Seal
1399 The Living Years Mike & The Mechanics
1398 La Solitudine Laura Pausini
1397 We Are Never Ever Getting Back Together Taylor Swift
1396 You Win Again Bee Gees
Traden in 1966 nog in Den Helder op. The Kinks.quote:
Denk dat de haat jegens zijn platenlabel of wie het ook was die hem lange tijd naaide hem levende heeft gehoudenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:58 schreef Isorden het volgende:
![]()
Minidocu van Leo genotquote:Op donderdag 26 december 2024 22:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je mist dan The The - Uncertain Smile, wat een godennummer is
quote:
Dank voor t screenshottenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat een begrafenisondernemer in t cafe
Sowieso respect voor artiesten die nog dik in hun 70s optreden en nog steeds goed kunnen spelen/zingen. Dat gaat lang niet iedereen goed af op die leeftijd.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:58 schreef Isorden het volgende:
![]()
Moest er wel voor door de modder ploeteren, maar heb em live gezien dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2024 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij mag pas sinds een paar jaar zn CCR-nummers weer spelen. Ik snap m wel. Heb je zoveel briljants gemaakt, mag je t niet uitvoeren
Staat mij nog Helder voor de geest.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Traden in 1966 nog in Den Helder op. The Kinks.
Dan ben je nog best snel, ik heb ook nog van die speciale hertog jan liggen uit 2018quote:Op donderdag 26 december 2024 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik won vorig jaar in deze tijd een drankpakketje van de lokale slijterij, rum, juttersbitter en volgens mij was het een bier ofzo. Ik ga het deze week opmaken. Zo lang doe ik over die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |