1 miljoen pietermannenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat had zij sowieso te zoeken op het ESF als Amerikaanse
sneller drinken mien jongquote:
Moet zeggen dat ik niet veel Bacardi heb gedronken, het grootste deel was ooit op één avond.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een dozijn bacardi oakheart staan
rouwvliegjes bangerquote:
Hoe leef jij nogquote:Op donderdag 26 december 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet veel Bacardi heb gedronken, het grootste deel was ooit op één avond.
[ afbeelding ]
Marinestad hè, allemaal soorten die niet in Nederland te krijgen waren. Ook allemaal gedronken die avond.
Muzeik bedoel je.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Als DJ mag je toch wel iets meer respect voor muziek hebben zeg .... de tering
Het is Lul van Inkel..quote:Op donderdag 26 december 2024 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Als DJ mag je toch wel iets meer respect voor muziek hebben zeg .... de tering
Ziet er prima uit.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet veel Bacardi heb gedronken, het grootste deel was ooit op één avond.
[ afbeelding ]
Marinestad hè, allemaal soorten die niet in Nederland te krijgen waren. Ook allemaal gedronken die avond.
Ik reed nog langs een crematorium vandaag, komt wel dichtbij zo.quote:
Is-ie het waard?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb net deze geopend, zag het label en moest hem hebben
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |