Helemaal mee eens. Misschien zijn wij wel gewoon een variant tussen het Vlaams en het Afrikaans.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Belgen zijn taalkundig stiekem veel slimmer dan Nederlanders.
Ahhhh achsoquote:Op donderdag 26 december 2024 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/atten
Goede Vlaamse film ookquote:Op donderdag 26 december 2024 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ad fundum is Latijn voor 'tot de bodem'. Daar komt het 'adtje' vandaan.
Kan die ook al zingen?quote:
Dat werd altijd gezegd bij een cantus in onze vereniging. Dat was idd een adtje, nadat je het presidium en jezelf hebt geproostquote:Op donderdag 26 december 2024 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Weet nog dat ik met Belgen dronk in Brugge, die vroegen of ik Ad Fundum ging doen, ik zo van "wtf?". Maar dat hele fundum is er bij ons dus allang vanaf gesleten.
Amai, da hedde gij nie goe gezien nie.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Misschien zijn wij wel gewoon een variant tussen het Vlaams en het Afrikaans.
Ik dacht van Paul de Leeuwquote:Op donderdag 26 december 2024 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ad fundum is Latijn voor 'tot de bodem'. Daar komt het 'adtje' vandaan.
Afrikaans klinkt dan weer als debiel Nederlands.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Misschien zijn wij wel gewoon een variant tussen het Vlaams en het Afrikaans.
Dit jaquote:Op donderdag 26 december 2024 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat werd altijd gezegd bij een cantus in onze vereniging. Dat was idd een adtje, nadat je het presidium en jezelf hebt geproost
Ik heb mijn Insta gewoon op Afrikaans staan, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Afrikaans klinkt dan weer als debiel Nederlands.
Sorry, ik weet dat dat heel racistisch klinkt, zo bedoel ik het niet.
Dat is niet ergquote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef jcdragon het volgende:
Voor de rest niks meer van die Lukas gehoord.
Ah one hit wonderquote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef jcdragon het volgende:
Voor de rest niks meer van die Lukas gehoord.
"Over die rotonde, derde afdraai."quote:Op donderdag 26 december 2024 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Amai, da hedde gij nie goe gezien nie.
Apart!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb mijn Insta gewoon op Afrikaans staan
Heel wisselvallig vooral.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Poeh, dit uurtje is wel even uitzitten of nie?
Dan ben je wel een klootzak hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Over die rotonde, derde afdraai."
Mijn vader nog nooit zo gestrest gezien als toen ik het navigatiesysteem ergens in Frankrijk op Afrikaans had gezet
Bijna Creedence Clearwater Revival zie ikquote:Op donderdag 26 december 2024 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Poeh, dit uurtje is wel even uitzitten of nie?
Boermerquote:Op donderdag 26 december 2024 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Godver wat is t toch een boer
Ditquote:Op donderdag 26 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Allemaal van die geplugde Streamers-rommel
Ja breng ze even op ideeën, mafklapper.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:45 schreef LTVDK het volgende:
Alleen Soes & Freak missen nog in de opstelling van dit nummer of wat?
De streamersquote:Op donderdag 26 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Allemaal van die geplugde Streamers-rommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |