Heb je dat pak uit de Dessert Storrm?quote:
Wel al jaren stapsgewijs aan het stijgen. Volgend jaar recordhoogte hoor, let maar op.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na 25 jaar bereikt Ventura Highway, dat er menigmaal bijna uit lag, gewoon zn op 1 na hoogste positie ooit
Wel attent dat je haar mee laat luisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Geluid even iets harder, sorry buurmeisje.
Da's niet slecht voor een fust.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe al ruim anderhalf uur met mijn bier. Jeetje.
Volgens mij is Storm ram!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat pak uit de Dessert Storm?
Vraag me wel af waardoor dan. Zat t in een serie?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel al jaren stapsgewijs aan het stijgen. Volgend jaar recordhoogte hoor, let maar op.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat pak uit de Dessert Storm?
22 jaar op rij genoteerd en nooit hoger dan 1300quote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na 25 jaar bereikt Ventura Highway, dat er menigmaal bijna uit lag, gewoon zn op 1 na hoogste positie ooit
Er is dus hoop voor Nederlandquote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
20L, geen 50.quote:
Echt geen idee. Dit is een van de weinige waar echt geen verklaring voor is.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me wel af waardoor dan. Zat t in een serie?
Buurmeisjes is in dago’s kamerquote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel attent dat je haar mee laat luisteren
Ach, je weet, ik ben de beroerdste niet. Beetje opvoeding ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel attent dat je haar mee laat luisteren
Beetje Borsatoleeftijd. Liever haar (half)zus.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Buurmeisjes is in dago’s kamer
Dat is Amsterdam toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Bijna vergeten naar Weesp te zwaaien
@:houdjemond
Op een oude eend moet je het lerenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje Borsatoleeftijd. Liever haar (half)zus.
Er staat heel veel vergelijkbaars ook in waar jij wel voor staat te JUICHEN, ik ben verbaasd dat je dit niks vindtquote:Op donderdag 26 december 2024 22:39 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat dit gedrocht van Lucas GR nog steeds in de lijst?
Belgen zijn taalkundig stiekem veel slimmer dan Nederlanders.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Weet nog dat ik met Belgen dronk in Brugge, die vroegen of ik Ad Fundum ging doen, ik zo van "wtf?". Maar dat hele fundum is er bij ons dus allang vanaf gesleten.
Wat is hetquote:Op donderdag 26 december 2024 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Weet nog dat ik met Belgen dronk in Brugge, die vroegen of ik Ad Fundum ging doen, ik zo van "wtf?". Maar dat hele fundum is er bij ons dus allang vanaf gesleten.
Iemand stelt hier een goede vraag.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:39 schreef Gretzl het volgende:
Ik snap niks van je smaak. Had juist verwacht dat dit een stemplaat van je zou zijn, want dit is wel precies in je straatje toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:39 schreef Gretzl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |