SPOILER: Still LifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Still Life 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post Mortem is geclaimed
[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 28-12-2024 11:21:58 ]
Ja, nou niet meer,quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan nog snel even Escape Academy claimen bij Epic. Tjoppie tjop
Bekijk deze YouTube-videoquote:A dark-fantasy, turn-based, retro-fusion of classic turn-based RPGs and roguelikes, all presented with a unique neon aesthetic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* even vervangen voor de eerste letter van het spel![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
Yakuza: Like a Dragongoed initiatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* even vervangen voor de eerste letter van het spel
Ik heb volgens mij ook nog een GoG-key over van Spelunky:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Hoeveel is 100-44How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
Yakuza: Like a DragonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* even vervangen voor de eerste letter van het spelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
goed initiatief.
Ik heb volgens mij ook nog een GoG-key over van Spelunky:tof van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Hoeveel is 100-44
Mocht iemand ze claimen, laat dan even een dankjewel of iets achter
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
tof van jullie
Mocht iemand ze claimen, laat dan even een dankjewel of iets achter
inmiddels 2.99quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rise and Fall is tijdelijk nog gratis wordt een paid titel binnenkort
ook gratis op gog: https://www.gog.com/en/game/amerzone_the_explorer_legacyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef HSG het volgende:
Amerzone: The Explorer’s Legacy (1999) tot 24 maart gratis bij steam.
Nice en bedankt. Ook toegevoegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ook gratis op gog: https://www.gog.com/en/game/amerzone_the_explorer_legacy
die lijkt weg te zijn? ik krijg geen koop knopquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor wie em nog niet heeft: Intravenous is nog voor 2 dagen gratis te claimen bij Fanatical.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat de keys dan op zijn. Bij Fanatical is het eigenlijk altijd zolang de voorraad strekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die lijkt weg te zijn? ik krijg geen koop knop
Ook op Xbox, zag ik.quote:Op maandag 14 april 2025 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Metro 2033 redux is gratis bij steam en GoG
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deze week bij Epic Games
• De postbezorgingssimulator Deliver at All Costs
• De Kaju Destruction simulator Gigapocalypse
• En de hoe word ik snel grijs met Kung Fu Simulator Sifu
zijn de gratis games van de week.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef Gehenna het volgende:
Warhammer 40k: Rites of War, gratis bij Gog:
https://www.gog.com/en/game/warhammer_40000_rites_of_war
Dankquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
En bij Steam Warhammer 40k: Gladius Relics of War tijdelijk gratis
Thanks!quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanaf vandaag liggen Limbo en Tiny Tina's Wonderland in de weggeefhoek bij Epic. Beschikbaar tot volgende week.
En voor 1 dag is Hitman World of Assassination Episode: Sapienza op Steam gratis beschikbaar.
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus niet gratis.quote:
nja als je toch prime hebt, ik zie ze als gratisquote:
Definitie van gratisquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja als je toch prime hebt, ik zie ze als gratis
hey weet je wat, prima.. Dan download je ze toch nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Definitie van gratis
Gratis betekent kosteloos, oftewel dat er geen betaling voor vereist is. Het is afkomstig uit het Latijn en wordt in diverse talen gebruikt om aan te geven dat iets niet betaald hoeft te worden.
Het is allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey weet je wat, prima.. Dan download je ze toch niet
Wat een verhaal. Er is een demoneninvasie gaande, je sluit een pact met de duivel om tegen de demoneninvasie te vechten.quote:
browse jij in het duits?quote:
Holen.quote:
Ik snap zelf ook niet hoe dat zo gekomen is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |