Bekijk deze YouTube-videoquote:A dark-fantasy, turn-based, retro-fusion of classic turn-based RPGs and roguelikes, all presented with a unique neon aesthetic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* even vervangen voor de eerste letter van het spel![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
Yakuza: Like a Dragongoed initiatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* even vervangen voor de eerste letter van het spel
Ik heb volgens mij ook nog een GoG-key over van Spelunky:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Hoeveel is 100-44How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
Yakuza: Like a DragonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* even vervangen voor de eerste letter van het spelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
goed initiatief.
Ik heb volgens mij ook nog een GoG-key over van Spelunky:tof van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Hoeveel is 100-44
Mocht iemand ze claimen, laat dan even een dankjewel of iets achter
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
tof van jullie
Mocht iemand ze claimen, laat dan even een dankjewel of iets achter
inmiddels 2.99quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rise and Fall is tijdelijk nog gratis wordt een paid titel binnenkort
ook gratis op gog: https://www.gog.com/en/game/amerzone_the_explorer_legacyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef HSG het volgende:
Amerzone: The Explorer’s Legacy (1999) tot 24 maart gratis bij steam.
Nice en bedankt. Ook toegevoegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ook gratis op gog: https://www.gog.com/en/game/amerzone_the_explorer_legacy
die lijkt weg te zijn? ik krijg geen koop knopquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor wie em nog niet heeft: Intravenous is nog voor 2 dagen gratis te claimen bij Fanatical.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat de keys dan op zijn. Bij Fanatical is het eigenlijk altijd zolang de voorraad strekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die lijkt weg te zijn? ik krijg geen koop knop
Ook op Xbox, zag ik.quote:Op maandag 14 april 2025 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Metro 2033 redux is gratis bij steam en GoG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |