quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deze week bij Epic Games
• De postbezorgingssimulator Deliver at All Costs
• De Kaju Destruction simulator Gigapocalypse
• En de hoe word ik snel grijs met Kung Fu Simulator Sifu
zijn de gratis games van de week.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef Gehenna het volgende:
Warhammer 40k: Rites of War, gratis bij Gog:
https://www.gog.com/en/game/warhammer_40000_rites_of_war
Dankquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
En bij Steam Warhammer 40k: Gladius Relics of War tijdelijk gratis
Thanks!quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanaf vandaag liggen Limbo en Tiny Tina's Wonderland in de weggeefhoek bij Epic. Beschikbaar tot volgende week.
En voor 1 dag is Hitman World of Assassination Episode: Sapienza op Steam gratis beschikbaar.
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus niet gratis.quote:
nja als je toch prime hebt, ik zie ze als gratisquote:
Definitie van gratisquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja als je toch prime hebt, ik zie ze als gratis
hey weet je wat, prima.. Dan download je ze toch nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Definitie van gratis
Gratis betekent kosteloos, oftewel dat er geen betaling voor vereist is. Het is afkomstig uit het Latijn en wordt in diverse talen gebruikt om aan te geven dat iets niet betaald hoeft te worden.
Het is allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey weet je wat, prima.. Dan download je ze toch niet
Wat een verhaal. Er is een demoneninvasie gaande, je sluit een pact met de duivel om tegen de demoneninvasie te vechten.quote:
browse jij in het duits?quote:
Holen.quote:
Ik snap zelf ook niet hoe dat zo gekomen is.quote:
Postal 2 vond ik toen deze uitkwam echt een hilarische game, maar dat is al even geleden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:54 schreef ChrisCarter het volgende:
Vanwege de hele censuur discussie die nu speelt is GOG een tijdelijk (nog anderhalve dag) event gestart, Freedom To Buy genaamd. Hoewel het merendeel hiervan misschien niet ieders cup of tea is, is het toch een bult gratis games.
https://items.gog.com/freedomtobuy/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |