Ik ben behoorlijk verslaafd aan Redsec Battlefield 6. Het is compleet gratis en heeft geweldige game modes. Ik speel vooral Gauntlet en ik heb in tijden niet zoveel fun gehad in een multiplayer game. Verrassend genoeg ben ik ook niet slecht, ik zie mezelf als beter dan de gemiddelde speler en eindig bijna altijd met meer kills dan deaths.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanaf vandaag is de nieuwe Battle Royale shooter Battlefield: REDSEC gratis bescikbaar voor elk modern platform wat je maar kan bedenken.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** = De landcode van Korea
Laat even weten welke game het is, voor degene die em geclaimed heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 04-12-2025 19:25:32 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een "Mystery" game die ik blijkbaar al in m'n collectie had zitten, maar geen idee wat het is..![]()
Voor wie het eerst komt wie het eerst maalt:Ik heb 'm ook al blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** = De landcode van Korea
Laat even weten welke game het is, voor degene die em geclaimed heeft.
Robert Moog died for our synths
Nice one.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deze keer op een vrijdag en niet op de gebruikelijke donderdag.
Vanaf vandaag is het spel Hogwarts Legacy tot 18 december gratis verkrijgbaar bij EGS.
Ah, ik zat gisteren al te kijken. De feestdagen zijn er aangebroken. (Volgende week Civ7?).quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanaf vandaag is het spel Hogwarts Legacy tot 18 december gratis verkrijgbaar bij EGS.
Een "Mystery" game die ik blijkbaar al in m'n collectie had zitten, maar geen idee wat het is..![]()
Voor wie het eerst komt wie het eerst maalt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** = De landcode van Korea
Laat even weten welke game het is, voor degene die em geclaimed heeft.ik heb em ook al (surprise, surprise)quote:mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja erg leukquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee, volgende week waarschijnlijk (weer) Jurassic Park Evolution 2..quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, ik zat gisteren al te kijken. De feestdagen zijn er aangebroken. (Volgende week Civ7?).
Voor wie het eerst komt wie het eerst maalt:Hij geeft hier aan bij Steam dat het ongeldig is (Epic doet niets, maar ik ben gewoon benieuwd naar wat het nu was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** = De landcode van Korea
Laat even weten welke game het is, voor degene die em geclaimed heeft.anonieme razernist
Heb je de ** vervangen door de instructie eronder?quote:Op maandag 15 december 2025 16:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij geeft hier aan bij Steam dat het ongeldig is (Epic doet niets, maar ik ben gewoon benieuwd naar wat het nu was.
je moet niet de telefoon landcode hebbenquote:Op maandag 15 december 2025 16:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij geeft hier aan bij Steam dat het ongeldig is (Epic doet niets, maar ik ben gewoon benieuwd naar wat het nu was.
Dan zal het sws wel te ingewikkeld voor mij zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet niet de telefoon landcode hebben
Ik vind het op Hogwarth na tot nu toe wel meevallen om eerlijkt te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:54 schreef Jimbo het volgende:
epic games goed in de gaten houden, als de leaks kloppen komt er flink wat moois aan, met RDR2 als afsluiter van de actie
de leaks kloppen dan ook nietquote:Op maandag 22 december 2025 11:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het op Hogwarth na tot nu toe wel meevallen om eerlijkt te zijn.
Briljante game, even voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef Frutsel het volgende:
https://store.epicgames.com/nl/p/disco-elysium
Disco Elysium the final cut
Gratis bij EGS
leuke gamequote:Op maandag 29 december 2025 18:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Viewfinder is de giveaway voor de komende 23 uur op EGS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |