SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Zelf koken. Restjes van gisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
Zit te wachten op het vreten, duurt lang allen
Vrouw aan het werk gezet of komt er zo een Pakistaan in een oranje jas aanfietsen?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
Foto's allen.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme eoa droogkloot in de UK heeft nauwelijks in de gaten wat er gebeurtHier is geen fuck aan
![]()
Waar is het met commentaar van Zjak?? Niet meer op Viastront
Had ie nog mazzel dat het niet andersom wasquote:
Zjak was vlijmscherp inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme eoa droogkloot in de UK heeft nauwelijks in de gaten wat er gebeurtHier is geen fuck aan
![]()
Waar is het met commentaar van Zjak?? Niet meer op Viastront
Mee met Rendacquote:Op donderdag 26 december 2024 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stukje juichen voor NEDERLAND
Wel raar dat de camera die D16 in beeld had. Je zou toch een close-up van een lege dubbel 20 verwachten.quote:
Spotter ziet de ogen van Chizzy naar D16 gaan. Kijk maarquote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wel raar dat de camera die D16 in beeld had. Je zou toch een close-up van een lege dubbel 20 verwachten.
Dat zal het wel zijn, ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spotter ziet de ogen van Chizzy naar D16 gaan. Kijk maar
Hoe zit dat met de ogen van die Aziaten? Die staan op 30 gradenquote:Op donderdag 26 december 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spotter ziet de ogen van Chizzy naar D16 gaan. Kijk maar
Dat hebben ze dan eindelijk eens WEL goed gedaan![]()
Geen idee. Ik ben geen spotter.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de ogen van die Aziaten? Die staan op 30 graden
Ok hans dankjequote:Op donderdag 26 december 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen spotter.
Morgen werkenquote:Op donderdag 26 december 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, allemaal nog even de Nostra invullen voor zo ver nog niet gedaanMorgen gaan we weer verder. Kan niet wachten
Tis kerstvakantie!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen werken
Zaterdag en zondag wel alles meepakken boh
"thuiswerken" een optie?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen werken
Zaterdag en zondag wel alles meepakken boh
Op naar oudjaarquote:Op donderdag 26 december 2024 22:50 schreef Wertha het volgende:
Kerst is VOORBIJ allen! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Raybarredquote:Op donderdag 26 december 2024 22:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op naar oudjaar
Weer een jaar weggegooid
Bij jou is het glas half leeg of niet dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen is toch niet zo'n leuke dag.
Meer zin in zaterdag.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:55 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Zorgen Amersfoort om vermissing man (58) met verstandelijke beperking
@:nober en ik gaan hier geen tijd insteken. Geimporteerd spul.
Weer honderden euros opgevretenquote:Op donderdag 26 december 2024 22:50 schreef Wertha het volgende:
Kerst is VOORBIJ allen! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Vies volgevreten kalf dat je d’r bent.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weer honderden euros opgevreten
Ik ga morgenavond met een gerust hart naar mijn werk.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij jou is het glas half leeg of niet dan?
Man wat een lekkere potjes morgen. Ricky - Genot ! Ik zie 4/6 genotsknotsbroekjelaagpotjes morgen. COME ON STIJN CHEER UP!
Je moet eens rustig aan gaan doen op jouw jonge leeftijd ouwe. Het leven is al kort genoeg. Werk is bijzaak.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond met een gerust hart naar mijn werk.
Varkenshaasjes in witte wijnsaus, Schotse zalmsalade, Gentse waterzooi, pasteitjes en een shitload aan brood erbij. Lekker.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weer honderden euros opgevreten
Nooit meer schijten genotquote:Op donderdag 26 december 2024 23:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Varkenshaasjes in witte wijnsaus, Schotse zalmsalade, Gentse waterzooi, pasteitjes en een shitload aan brood erbij. Lekker.
Morgen nog een kilo koude schotel wegscheppen genot. En op naar de oliebollen.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nooit meer schijten genot
quote:Iedereen zingt het mee tijdens het WK, maar weinigen kennen het verhaal achter hét dartslied bij uitstek: “Nooit verwacht dat het zo’n cultnummer zou worden”
Darts is een beetje carnaval, zeker in het Londense Alexandra Palace tijdens het WK. En er is geen enkel lied dat vaker door de boxen galmt dan ‘Chase the Sun’. De makers van dé dartstrack bij uitstek zijn zowaar Italianen en wij spraken met de zanger.
Na elke wedstrijd en ook regelmatig tijdens een break gaat het aanwezige publiek in Ally Pally compleet uit zijn dak. Dan worden traditioneel de iconische beats van ‘Chase the Sun’ afgespeeld, waarbij de dartsfans luidkeels meezingen: “Du du du du duuu du du du du duuuuu hey hey hey!”
Toen de mannen van technogroep Planet Funk het begin deze eeuw lanceerden, hadden ze nooit gedacht dat hun liedje een regelrechte hit zou worden. Tot iemand van het productieteam bij Sky Sports ermee op de proppen kwam en het meteen aansloeg.
“Ik denk dat de PDC het ergens in 2005 voor het eerst gevraagd heeft aan ons. Of ze ‘Chase the Sun’ mochten gebruiken als een soort themalied”, aldus Marco Baroni. “Wij waren toen bezig aan ons tweede album en dat nummer had het erg goed gedaan in de hitlijsten, waaronder in Groot-Brittannië (tot nummer 5 in de UK Singles Chart in 2001, red.). Er waren destijds een hoop aanvragen, voor bijvoorbeeld reclamespots, maar deze trok wel onze aandacht wegens best speciaal. In Italië stelde darts niet veel voor op dat moment, maar we hebben snel onze goedkeuring gegeven. We hadden zoiets van: wie weet wordt het iets cool, dus waarom niet? We hebben er niet zo lang over moeten nadenken.”
Niet dat de Italianen vervolgens als gekken voor de tv gingen zitten om naar darts te kijken.
“We waren het eerlijk gezegd een beetje vergeten”, lacht de zanger van de groep. “Een paar jaar later waren we echter in Londen om ons album te promoten. Na een niet zo positieve meeting zat ik te bokken op mijn hotelkamer, waarna ik de tv opzette en darts begon te kijken. En plots hoorde ik ‘Chase the Sun’ na afloop van een wedstrijd, waarbij het publieke compleet uit z’n dak ging. Ik sprong recht en riep: ‘F*ck yeah, dat is ons nummer!’ Dat was dus mijn allereerste ervaring met darts. Ik kreeg er zo’n enorm goed gevoel van. Dat is uiteindelijk wat we met onze muziek willen doen: mensen entertainen. En blijkt dat we met een van onze nummers toch best wat bereikt hebben. Het was fantastisch om te zien. Daarna zijn we collectief meer darts gaan kijken, gewoon om te zien hoe de mensen losgingen op ons nummer (lacht). We hadden nooit verwacht dat het zo’n cultlied zou worden.”
Vibe
Planet Funk werd midden jaren 90 opgericht, door een paar mannen uit Firenze en Napels. ‘Chase the Sun’ was hun allereerste nummer. Hun boodschap was heel duidelijk.
“We wilden iets speciaals maken, iets nieuws, iets unieks. Met gitaren, bass, een club vibe, allemaal in de mix. En daar dan een leuke melodie bij. Met de bedoeling om aan mensen te zeggen: volg het licht, volg de liefde, volg de positiviteit zelfs wanneer je worstelt met zaken in je leven. De mensheid had op dat moment ook zo’n vibe en spirituele boost nodig, na de aanslagen van 9/11 bijvoorbeeld. Dus we hebben wel wat bereikt met ‘Chase the Sun’, meer dan we ooit hadden kunnen en durven dromen. Idem voor de videoclip, daar krijg ik nog altijd kippenvel van. Die bracht de sterke boodschap - door mensen met een mentale beperking te gebruiken - dat iedereen kan genieten in het leven.”
We zijn intussen meer dan 20 jaar verder en nog steeds galmt ‘Chase the Sun’ door de boxen op zowat elk dartstoernooi. En bij verschillende voetbalclubs, zoals het Engelse Sheffield Wednesday en Reading, en het Australische Newcastle Jets en Adelaide United. Het nummer werd al meer dan 50 miljoen keer beluisterd op Spotify.
“Dat betekent allemaal zo veel voor ons”, stelt een emotionele Baroni. “Muziek is een snel veranderende business, maar zo veel jaren later wordt ons nummer nog steeds gespeeld. Zalig. Het mag dan niet de sound van vandaag hebben, ‘Chase the Sun’ is een nummer op zich. Het heeft een eigen persoonlijkheid en veel kracht in zich. En het werkt duidelijk in de dartswereld, het nummer blijft schitteren en daardoor blijft het nummer leven, zelfs bij jonge mensen. Meer kan je toch niet vragen als artiest? We zijn hier zo trots op en dankbaar, dat we toen die vraag kregen en daar in het wilde weg ‘ja’ op hebben geantwoord.
De mannen van Planet Funk zijn dan ook dartsfans voor het leven, hoewel de sport relatief klein blijft in Italië. “Hier kan je het niet enorm volgen”, klinkt het. “Voetbal is hier gigantisch, net als tennis en allerhande motorsporten. Maar als ik de kans krijg, dan kijk ik. Ik zou graag eens een toernooi bezoeken, zodat ik live kan meezingen met ons eigen nummer. Hoe gek zou dat zijn?”
quote:“Het eten zou ik niet eens aan m’n hond geven”: achter de schermen is het soms kommer en kwel voor topdarters
Met het WK darts komt er alweer een knallend einde aan het seizoen. Een jaar met tientallen toernooien over de hele wereld. Maar wie denkt dat de darters een sterrenleven leiden...
Het overgrote deel van de dartsfanaten ziet maar één kant van het verhaal. De opkomst, de leuke sfeer, de opkomstnummers, de grote podiums, de bekers, het te verdienen prijzengeld… Maar achter de schermen is het verre van ‘glitter en glamour’ voor de wereldtop, zeker op de zogenaamde vloertoernooien.
“Ja, op de Pro Tour valt het vies tegen”, lacht ervaren topdarter Vincent van der Voort, tegenwoordig ook vaste gast in de podcast ‘Darts Draait Door’. “Maar het is ook met tv-toernooien niet altijd geweldig, hoor. Dan kom je het podium af, gaat er een gordijntje dicht en ziet het er ook echt niet uit allemaal. Er is weinig om jaloers op te zijn. De PDC krijgt die zalen voor de Players Championships (zoals in Barnsley en Wigan, red.) voor weinig of zelfs geen geld, maar veel wordt er niet mee gedaan. Ze boksen een zelfgemaakt barretje in elkaar en er worden frietketels opgezet vanaf ’s morgens. Je ruikt meteen dat de frituurpan aanstaat (lacht). Meer is het echt niet. We hebben geen sterrenleven. Als je dan kijkt naar een sport als tennis… Dat is wel andere koek. Negen van de tien keer staan wij gewoon tegen een vrachtwagen aan. Wc’s zijn bijvoorbeeld ook vaak niet optimaal. Zo moesten we in Leicester met 200 man twee of drie toiletten delen. Er mag weleens beter naar gekeken worden.”
Nochtans had grote baas Barry Hearn zich nog druk gemaakt over de “ongezonde levensstijl” van veel darters. Hypocriet, aldus Jaco van Bodegom. “Toen ik hem hoorde zeggen dat ze gezonder moesten gaan leven...”, aldus de teammanager van de TOTO Darts Kings bij de podcast ‘Double Top’. “Ik dacht echt: ‘Vriend, ik loop al tien jaar mee op de Pro Tour en ik heb nog nooit een appel kunnen krijgen. Het is gewoon allemaal troep. De frituurgeur komt je tegemoet om kwart over negen in de ochtend. Heel apart...”
Dartsanaliste/speelster Laura Turner beaamt. “Er is geen sprake van glitter en glamour”, aldus de Engelse, die tijdens het WK actief is bij Sky Sports. “Mensen nemen echt aan dat darters een fantastisch leven hebben, omdat ze veel van de wereld zien en dus op veel plekken komen. Maar dat leven bestaat eigenlijk uit de binnenkant van je hotelkamer en de binnenkant van de speelzaal. Oké, het is hun job dus de darters maken er op zich weinig uit waarschijnlijk, maar het is niet dat je veel tijd hebt voor wat sightseeing of zo. Over elke zaal zijn er wel klachten, dus ze weten allemaal wat te verwachten op welke locatie. Al heb je sommige dingen ook niet in de hand, zoals het weer. Ik heb eens op de Women’s Series in het Duitse Hildesheim in een glazen hotel gespeeld toen het snikheet was. Ja, doe daar maar eens iets aan. Het was dus bakken!”
Gratis fruit (soms)
Onze Belgische nummer twee Mike De Decker zit er uiteraard middenin. The Real Deal won dit jaar zijn eerste vloertoernooi en wat later meteen ook zijn eerste major. Maar ook de Mechelaar stelt dat de omstandigheden op de Pro Tour niet altijd om over naar huis te schrijven zijn.
“Het is niet het sterrenleven dat iedereen voor ogen heeft”, klinkt het. “Op zich kom je ook niet op heel veel plaatsen hé. Als je niet uitgenodigd wordt voor de World Series-toernooien, wat voor het overgrote merendeel het geval is, dan zit je heel vaak in Engeland en Duitsland. En als je niet moet spelen zit je op een hotelkamer hé. Of af en toe op restaurant om eens goed te eten, maar dat is het zowat. Ik ben ook niemand die overdreven veel wil doen. Ik kijk dan liever een serie of film (zoals Harry Potter of Kungfu Panda, red.) om de tijd te doden, of ik slaap wat bij.”
“Of het klopt van die frituurgeur? Ja… Dat komt omdat de bar in de zaal zelf is en dus ook de eetgelegenheden. Als ze daar dan hamburgers beginnen bakken, gaat het natuurlijk snel de zaal rond. Het is niet altijd gezond wat je kan eten, maar er zijn hier en daar verbeteringen. In Leicester stond er een kom fruit op de bar, wat je gratis kon nemen. Dat zet ook wel aan tot… Snap je? Toch zeker voor mij. Als het er is, dan zal ik het eten. En dan eet ik ’s morgens liever een banaan dan een broodje bacon of zo. Het begint dus wel wat door te dringen, denk ik, dus hopelijk zet zich dat door op meerdere plekken. En dat het eten ook iets deftiger wordt in plaats van alleen frieten en frituursnacks. Nu, ik was onlangs onderdeel van een promovideo van Uber Eats, die de Premier League gaan sponsoren. Heel lekker allemaal hoor, die frieten en een soort van durum, maar wel weer fastfood en dus niet gezond natuurlijk.”
Eenzelfde geluid bij Martijn Kleermaker. “Het is totaal geen glitter en glamour als profdarter”, lacht de tijdelijk gestopte Nederlander, die analist is bij Viaplay. “Een aantal van de speelzalen zijn niet heel best. Ik was onlangs in Kalkar voor een WK-qualifier en de omstandigheden waren ronduit schandalig. Het was verschrikkelijk koud en de warmteblazers die ze hadden opgezet, zorgden voor enorm veel wind. Mijn pijlen vlogen helemaal de andere kant op. Een van de Zwitsers ging zelfs met een jas en muts op spelen… En tijdens de finale gingen de blazers plots uit en dan weer aan. Intussen waren ze in de zaal alles aan het opruimen. Ik dacht echt bij mezelf: ‘Wat is dit voor een amateuristische bende?’ Als je 90 pond betaalt om mee te mogen doen, verwacht je dat de faciliteiten in orde zijn.”
The Dutch Giant hekelt dan ook de werkwijze van de PDC. “Hun naam zegt het eigenlijk zelf: Professional Darts Corporation. Professioneel dus, zogezegd. Dan zou je toch denken dat ze alles tot in de puntjes geregeld krijgen? Maar je krijgt eten voorgeschoteld dat ik nog niet eens aan mijn hond zou geven, van die vette rommel. Maar het hoort er blijkbaar bij. Gelukkig hebben ze dat vreselijk ‘hok’ van Barnsley er recent uitgehaald en in Leicester hadden ze het prima voor elkaar. Darters zullen echter niet snel klagen, maar als timmerman wil je toch ook een goeie hamer zodat je je werk kan doen? Er wordt wel eens iets van gezegd en dan passen ze het wel aan. Maar dat is dan voor dat moment, de dag erna duiken dezelfde problemen weer op.”
#rampzaligdikquote:Op donderdag 26 december 2024 23:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Morgen nog een kilo koude schotel wegscheppen genot. En op naar de oliebollen.
Oh ja hier moet ik nog even wat over in het Liedboek zetten.quote:
Mooi om te lezen dat het Planet Funk zoveel heeft gebrachtquote:
Waarom niet? Ik moet werken vandaag. Weet je wat dat is?quote:
Nou ja er zijn niet zo veel wedstrijden meer. Dit weekend nog en dan is het ineens eigenlijk bijna voorbij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:44 schreef Szura het volgende:
MATCHDAY
Maar de middagsessie erkennen we niet
Zo is het, maat. Wij houden de economie nog een beetje draaiend.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik moet werken vandaag. Weet je wat dat is?
Ronnygodquote:Op vrijdag 27 december 2024 03:00 schreef wimderon het volgende:
Einde tijdperk Ronny.
Werkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom niet? Ik moet werken vandaag. Weet je wat dat is?
GENOTquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werken
Bovendien, als je de tijd hebt om hier op het forum te gluren is je ‘werk’ redelijk misbaar. Zit je in de marketing?
Je bent al lekker vroeg wakker maatje. Had je een vervelend droompje?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werken
Bovendien, als je de tijd hebt om hier op het forum te gluren is je ‘werk’ redelijk misbaar. Zit je in de marketing?
Dat belooft watquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef Wertha het volgende:
Ik ben vandaag in vorm allen. Ik las de TT als "Keelpijpen in de McDonald's".
Jammer dat je gaat, als je nu verlengd dan kijk je ook na 3 januari 2025 darts en nog zoveel meer bij viaplay!quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zo ViaPlay abonnementje weer opgezegd
Zat er ook al aan te denken of doordeweeks een FA Cup darts, open loting, 4096 deelnemers met de halve finale en finale op Wembley.quote:
Was er vroeger wel News of the World toernooi. Alles best of 3 legs genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat je gaat, als je nu verlengd dan kijk je ook na 3 januari 2025 darts en nog zoveel meer bij viaplay!
[..]
Zat er ook al aan te denken of doordeweeks een FA Cup darts, open loting, 4096 deelnemers met de halve finale en finale op Wembley.
En dan 701 en/of dubbel in en uit?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was er vroeger wel News of the World toernooi. Alles best of 3 legs genot
Alleen de finale toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was er vroeger wel News of the World toernooi. Alles best of 3 legs genot
Nope alles. Moeilijkste toernooi ooit om te winnen. Mokerveel deelnemers met allerlei voorrondes etcquote:
White doet ook al effe mee.quote:The News of the World Championship made a one-year reappearance in the 1996/97 season, when Sky Sports and the News of the World resurrected the competition.
In his autobiography, Phil Taylor says that his mentor, Eric Bristow always mocked him for never having won the competition and that it was the tournament that everyone wanted to win. Bristow himself recalled his father telling him: "You're not a proper world champion until you've won the News of the World".
Taylor put the record straight by beating Ian White 2–0 in the final in June 1997, collecting the News of the World Big D Trophy, a cheque for Ŗ42,000 and a set of Unicorn golden darts. Following his victory, which also saw him take out the then England captain Martin Adams 2–1 in the semi-finals, Taylor was quoted as saying "I've won five world titles – but this one means everything".
However, the overall response to the competition was disappointing and the News of the World decided against running it again. The tournament remains discontinued.
Alles bo3 is echt pittig. Vielen ook veel favorieten vroegtijdig uit omdat het zon extreem kort format was.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:42 schreef Nober het volgende:
1997 revival
[..]
White doet ook al effe mee.
Heta god. Mooie kerel die alles wil gooien, alleen beetje vervelende stijlquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beginnen met kinderlokker Heta. Kerstmaaltijd komt nu al naar boven.
Word je er niet heet van?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beginnen met kinderlokker Heta. Kerstmaaltijd komt nu al naar boven.
Later overgenomen door de Dutch Open nadat Raymond de dartshype ontketende.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles bo3 is echt pittig. Vielen ook veel favorieten vroegtijdig uit omdat het zon extreem kort format was.
Eigenlijk sloeg dat hele format ook gewoon nergens op. Darts zal nooit meer ZO onterecht serieus genomen worden als toen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope alles. Moeilijkste toernooi ooit om te winnen. Mokerveel deelnemers met allerlei voorrondes etc
Beetje goed gegeten Flesquote:Op donderdag 26 december 2024 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen spotter.
Vond het wel tof. Gewoon tienduizenden deelnemers, 1 winnaar genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk sloeg dat hele format ook gewoon nergens op. Darts zal nooit meer ZO onterecht serieus genomen worden als toen.
Ja hoor prima. Eenvoudige doch voedzame maaltijd.quote:
1976 Leighton Rees die de finale won. Hal blauw van de rook. 20 man politie met pet rondom het podium. Allemaal gecuckt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond het wel tof. Gewoon tienduizenden deelnemers, 1 winnaar genot
Sfeer en belevingquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1976 Leighton Rees die de finale won. Hal blauw van de rook. 20 man politie met pet rondom het podium. Allemaal gecuckt.
Bobby George god won hemquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Rees verloor die finale zelfsNou ja boeiend.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel niet dat specifieke jaar joh
Ik typ mobiel joh papzakquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou daar ging het anders wel over. Zeg dan wat je bedoelt. Ben je een wijf of zo.
Genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:54 schreef Slobeend het volgende:
Het bad moet duidelijk nog opgewarmd worden.
Oh en dan kun je maar gewoon onzin lullen. OKeequote:
Nooit geen zin om lange berichten te typen #mokerluiquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en dan kun je maar gewoon onzin lullen. OKee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |