Oh ja hier moet ik nog even wat over in het Liedboek zetten.quote:
Mooi om te lezen dat het Planet Funk zoveel heeft gebrachtquote:
Waarom niet? Ik moet werken vandaag. Weet je wat dat is?quote:
Nou ja er zijn niet zo veel wedstrijden meer. Dit weekend nog en dan is het ineens eigenlijk bijna voorbij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:44 schreef Szura het volgende:
MATCHDAY
Maar de middagsessie erkennen we niet
Zo is het, maat. Wij houden de economie nog een beetje draaiend.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik moet werken vandaag. Weet je wat dat is?
Ronnygodquote:Op vrijdag 27 december 2024 03:00 schreef wimderon het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Einde tijdperk Ronny.
Werkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom niet? Ik moet werken vandaag. Weet je wat dat is?
GENOTquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werken
Bovendien, als je de tijd hebt om hier op het forum te gluren is je ‘werk’ redelijk misbaar. Zit je in de marketing?
Je bent al lekker vroeg wakker maatje. Had je een vervelend droompje?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werken
Bovendien, als je de tijd hebt om hier op het forum te gluren is je ‘werk’ redelijk misbaar. Zit je in de marketing?
Dat belooft watquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:11 schreef Wertha het volgende:
Ik ben vandaag in vorm allen. Ik las de TT als "Keelpijpen in de McDonald's".
Jammer dat je gaat, als je nu verlengd dan kijk je ook na 3 januari 2025 darts en nog zoveel meer bij viaplay!quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zo ViaPlay abonnementje weer opgezegd
Zat er ook al aan te denken of doordeweeks een FA Cup darts, open loting, 4096 deelnemers met de halve finale en finale op Wembley.quote:
Was er vroeger wel News of the World toernooi. Alles best of 3 legs genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat je gaat, als je nu verlengd dan kijk je ook na 3 januari 2025 darts en nog zoveel meer bij viaplay!
[..]
Zat er ook al aan te denken of doordeweeks een FA Cup darts, open loting, 4096 deelnemers met de halve finale en finale op Wembley.
En dan 701 en/of dubbel in en uit?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was er vroeger wel News of the World toernooi. Alles best of 3 legs genot
Alleen de finale toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was er vroeger wel News of the World toernooi. Alles best of 3 legs genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |