Daar zijn we het dan wel weer over eens!quote:
ik vind de uur opener ook niet echt leukquote:Op donderdag 26 december 2024 09:01 schreef Isorden het volgende:
Leuk uurtje komt er wel aan, 1 uitzondering daargelaten....
Zeesterren. Het is weer eens wat anders dan pakketjes coke...quote:Op donderdag 26 december 2024 09:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dat van die zeesterren "gebeurde al eens eerder". Ja, dat gebeurt wel vaker. Durf wel te zeggen dat het eens in de zoveel tijd gebeurd.
Al blijf ik het jammer vinden dat Break & Enter nooit het echt grote publiek heeft bereikt. Dat is wel het magnus opus van Howlett wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan wel weer over eens!
Dat laatste is een stuk unieker.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zeesterren. Het is weer eens wat anders dan pakketjes coke...
Er is een vrij duidelijk moment in het volgend uur om even iets anders te gaan doen jaquote:Op donderdag 26 december 2024 09:01 schreef Isorden het volgende:
Leuk uurtje komt er wel aan, 1 uitzondering daargelaten....
Nou, dan gooi ik hem er maar even in:quote:Op donderdag 26 december 2024 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind de uur opener ook niet echt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik snap werkelijk niet waarom dit zo populair is.quote:
Ik vind de rest dikke prima op Lungs. Cosmic Love tijdens de quiz was even genot.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef Tussle266 het volgende:
Nummers van Florence hoeven sowieso niet zo nodig, maar dit is toch wel de allerjammerlijkste van allemaal.
Ik zou met eentje uit het hele oeuvre wel kunnen leven. Ik weet niet welke, maar deze in ieder geval zeker niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de rest dikke prima op Lungs. Cosmic Love tijdens de quiz was even genot.
Ik prefereer schorseneren.quote:
Mensen, het is geen lijst van beste muziek, het is een lijst van populairste muziek.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar dan toch niet dit overbodige kuffertje? Hier had ook een Ship to Wreck kunnen staan.
Erg fijn nummer nummer wel al gaat mijn voorkeur ook uit naar de The Source remix van Candi Staton van dezequote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom dit zo populair is.
Florence is de vrouwelijke Broesquote:Op donderdag 26 december 2024 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn mensen die Florence live hebben gezien en mensen die dat niet hebben.
Ja, maar mijn post illustreert dus mijn verbazing/afschuw over waarom dit populair is.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen, het is geen lijst van beste muziek, het is een lijst van populairste muziek.
Ik ben wel in Florence geweest, telt dat ook?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
Er zijn mensen die Florence live hebben gezien en mensen die dat niet hebben.
Meh, dan liever Cosmic Love of iets anders van Lungs of zelfs Ceremonials.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar dan toch niet dit overbodige kuffertje? Hier had ook een Ship to Wreck kunnen staan.
Wtf.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Florence is de vrouwelijke Broes
Firenze.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ben wel in Florence geweest, telt dat ook?
ja meestdal om 1 uur snachts sowieso welquote:
Nee, die 'stutter' in de melodielijn hoort bij deze song…quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
vraagje: stottert Radio2 ook bij jullie?
ik heb em aanstaan via de mediabox next van ziggo maar regelmatig stottert het geluid, ik verdenk de box maar toch even vragen..
Ik droeg mijn Hard Rock Café Florence shirt als ik naar een concert van Florence + The Machine gingquote:Op donderdag 26 december 2024 09:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ben wel in Florence geweest, telt dat ook?
Ja nou, dat zeggen ze ook altijd over hem.quote:
Nietquote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
ik heb em aanstaan via de mediabox next van ziggo maar regelmatig stottert het geluid, ik verdenk de box maar toch even vragen..
ja dat inderdaadquote:
Nee, heb Ziggo via de smartcard en die lijkt het gewoon prima te doen (luister wel de radio via tv)quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
grapjas, ook in het praatstukje valt hij overduidelijk even wegquote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die 'stutter' in de melodielijn hoort bij deze song…
Het liedje van Springsteen heb ik nog niet gehoord dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja nou, dat zeggen ze ook altijd over hem.
ik kijk via de browser van mijn tv... nergens last van dus het ligt niet aan de zender zelf..quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
Die lui mogen nooit meer top2000 cafe verschijnenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef datismijnmening het volgende:
Beter dat dit niet gisteravond kwam. Mensen hadden al moeite met Metallica en The Progedy![]()
Hadden die niet beter de Evergreen aan kunnen zetten danquote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef datismijnmening het volgende:
Beter dat dit niet gisteravond kwam. Mensen hadden al moeite met Metallica en The Progedy![]()
wat vonden ze ervan dat je ineens in hun slaapkamer stond?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk via de browser van mijn tv... nergens last van dus het ligt niet aan de zender zelf..
dan zal de box wel crooky zijn ofzo.. bekabeld aangesloten dus dat kan het ook niet zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, heb Ziggo via de smartcard en die lijkt het gewoon prima te doen (luister wel de radio via tv)
jij zit in elk geval niet in de commissiequote:
Ja vandaag wel...quote:
No good.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat vonden ze ervan dat je ineens in hun slaapkamer stond?
Zo af en toe zet ik even de stream van dat cafe aan.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden die niet beter de Evergreen aan kunnen zetten dan
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zit in elk geval niet in de commissie
Ze dachten dat ze een nachtmerrie hadden...quote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat vonden ze ervan dat je ineens in hun slaapkamer stond?
Nouja, ik betrap mezelf als ik een probleem op mijn pc heb er nog wel eens van te vergeten hem gewoon even opnieuw op te startenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
duh
misschien een reset eens proberen
Ja het is wel een beetje cringy leedvermaak datquote:Op donderdag 26 december 2024 09:16 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Zo af en toe zet ik even de stream van dat cafe aan.
Maar daar staat me toch een partij ongemakkelijkheid.
wie MadMaster? die is toch niet zo makkelijk te missenquote:
Ik heb de box op wifi en loopt smooth as a baby's bumquote:Op donderdag 26 december 2024 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dan zal de box wel crooky zijn ofzo.. bekabeld aangesloten dus dat kan het ook niet zijn
Het was kort maar krachtigquote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef mschol het volgende:
nu weer gauw weg uit dit topic![]()
veel plezier met luisteren iedereen
gelukkig die ging dus niet alleen over mijn hoofdquote:
Als MUZ mod, vind het oprecht jammer.quote:
In tegenstelling dus tot:quote:
quote:
Je mag gewoon blijven hoor scholliequote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef mschol het volgende:
nu weer gauw weg uit dit topic![]()
veel plezier met luisteren iedereen
owwww dat bedoel je.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als MUZ mod, vind het oprecht jammer.
Metallica versiequote:Op donderdag 26 december 2024 09:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet die van Metallica though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |