die ken ik eigenlijk alleen van Farawayquote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef Evenstar het volgende:
Ow ja, Apocalyptica komt ook op Sweden Rock en speelt alleen maar Metallica
WASPquote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb heel erg veel zin in Colour Haze, eerst 21 februari in Groningen en daarna 22 februari in Nijmegen
Verder staat Into the Grave weer in de planning, 11e keer op rij dat ik heenga.
[ afbeelding ]
Die ga ik even bij een paar vrienden droppen, misschien wil ik daar ook wel heen.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, en ik kreeg van de kerstman gisteren een ticket voor Brant Bjork Trio en King Buffalo (en The Machine als voorprogramma) in de tuin van het Burgerweeshuis in Deventer komende zomer.
Dat was dit jaar ook geweldig met All Them Witches.
Verder zal ik waarschijnlijk wel weer naar Into the Void gaan want daar ga ik elke editie van heen sinds 2018.
Alle analfabeten die de T2000 willen presenteren balen nuquote:Op donderdag 26 december 2024 01:20 schreef Koen66 het volgende:
haha wat een voorlees-babe is die Desiree toch
Nu gaat ons bomen DM sessie absoluut niet meer doorquote:Op donderdag 26 december 2024 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar inmiddels heb je de Friese superioriteit kunnen accepteren?
Ik kijk misschien morgen even of ik hier op ga reageren.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:20 schreef Redefine het volgende:
Dit is eigenlijk wel het lijflied van Spanje he @:Strani
Heel even maar, mij te druk, maar woon er vlakbij dus was er wel vaakquote:Op donderdag 26 december 2024 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar speelden ze een liedje meer en deden ze meer oud werk. Ik was een beetje jaloersWas jij daar?
Nou jaaaa sorryyyy hoorrrr!!!quote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nu gaat ons bomen DM sessie absoluut niet meer door
UBfortnitequote:
Jerneyquote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef ok01 het volgende:
Wel mooi dit
Had alleen toch liever Earth and fire gehad
Anders wel de dag erna.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk misschien morgen even of ik hier op ga reageren.
U bent een Belgische FOK!ker. Dat is bijna altijd leuk.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heel even maar, mij te druk, maar woon er vlakbij dus was er wel vaak
zou het nu ook niet afslaanquote:Op donderdag 26 december 2024 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
Roy Orbison was stiekem wel fijn om te luisteren met een jointje buiten
Een Nederlandse die is verhuisd naar daarquote:Op donderdag 26 december 2024 01:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
U bent een Belgische FOK!ker. Dat is bijna altijd leuk.
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nu gaat ons bomen DM sessie absoluut niet meer door
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Een Nederlandse die is verhuisd naar daar
Bevalt het? Zijn de Belgen een beetje lief en is het eten daar niet veel matiger?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou komt het écht niet meer goed tussen onsquote:
Ze patrouilleren weer op de maan.quote:
Ah, een soort Jan Jaap van der Wal.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet KEIglad?quote:
Was voor mij net over de grens dus was het al wel gewendquote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bevalt het? Zijn de Belgen een beetje lief en is het eten daar niet veel matiger?
Ik ben een achtste Fries en een achtste Gronings, kan ik bemiddelen?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou komt het écht niet meer goed tussen onsHet had echt mooi kunnen zijn, als jij niet zo'n koppige Groningse was geweest.
Ede Staal staat volgens mij gewoon hoger dan Twarres hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou komt het écht niet meer goed tussen onsHet had echt mooi kunnen zijn, als jij niet zo'n koppige Groningse was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |