De Eras Tour is al afgelopenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:12 schreef Evenstar het volgende:
Nog leuke concerten staan volgend jaar?
Hier weer naar Sweden Rockmet o.a. Slipknot, Korn, Sabaton, Scorpions, Dream Theater, King Diamond, Within Temptation, Sex Pistols, Opeth, Skillet, Doro, The Warning, Eagles of Death Metal, Dragonforce, Crucified Barbara en nog veeel meeer. Ik vind de line-up nu al belachelijk goed en er komen nog minstens 50 namen bij.
Als het volgend jaar Roemenië wordt, dan hoeft Bulgarije 2026 niet zo voor mijquote:Op donderdag 26 december 2024 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet je vakantiebestemming van 2026 ook al. Bulgarije en/of Griekenland
Ja, dat was ook leuk! Jij ook?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je ze ook wel eens met Sparks samen gezien?
Niet dit jaar maar zou zeker kunnenquote:
Ik heb heel erg veel zin in Colour Haze, eerst 21 februari in Groningen en daarna 22 februari in Nijmegenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:12 schreef Evenstar het volgende:
Nog leuke concerten staan volgend jaar?
neequote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was ook leuk! Jij ook?
quote:
Was hier zaterdag nog, Warmste Week in Bruggequote:Op donderdag 26 december 2024 01:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorige week nog gezien in Zwolle!We stonden op de tweede rij.
neequote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, die zullen vast niet weer samen touren.
Daar speelden ze een liedje meer en deden ze meer oud werk. Ik was een beetje jaloersquote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Was hier zaterdag nog, Warmste Week in Brugge
Niet bij ksc maar pag 1quote:Op donderdag 26 december 2024 01:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh raarIk kan niet vinden
Klinkt als een mooi momentquote:Op donderdag 26 december 2024 01:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Goede vraag! Misschien dat mijn ouders voor het eerst ons koophuis hebben gezien. Konden we ze ruim 2,5 jaar na de emigratie laten zien waar we het allemaal voor gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |