Een Nederlandse die is verhuisd naar daarquote:Op donderdag 26 december 2024 01:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
U bent een Belgische FOK!ker. Dat is bijna altijd leuk.
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nu gaat ons bomen DM sessie absoluut niet meer door
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Een Nederlandse die is verhuisd naar daar
Bevalt het? Zijn de Belgen een beetje lief en is het eten daar niet veel matiger?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou komt het écht niet meer goed tussen onsquote:
Ze patrouilleren weer op de maan.quote:
Ah, een soort Jan Jaap van der Wal.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet KEIglad?quote:
Was voor mij net over de grens dus was het al wel gewendquote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bevalt het? Zijn de Belgen een beetje lief en is het eten daar niet veel matiger?
Ik ben een achtste Fries en een achtste Gronings, kan ik bemiddelen?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou komt het écht niet meer goed tussen onsHet had echt mooi kunnen zijn, als jij niet zo'n koppige Groningse was geweest.
Ede Staal staat volgens mij gewoon hoger dan Twarres hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou komt het écht niet meer goed tussen onsHet had echt mooi kunnen zijn, als jij niet zo'n koppige Groningse was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |