Goh, je méént het. Dus de Noord-Koreanen zijn veilig!quote:Op donderdag 26 december 2024 17:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is enkel gevaarlijk met een paspoort uit een van de door Rusland als onvriendelijk bestempelde landen. Voor degenen die die kant uit willen kan ik Oezbekistan wel aanraden.
Ik denk echt dat je als buitenlander daar zeker wel relatief veilig bent. Het is geen Centraal-Afrikaanse republiek. Als je heel erg pech hebt wordt je opgepakt als ruilmiddel, maar er gaan echt nog veel niet Europeaners naar Rusland hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aldus sprak hij vanaf de veilige zolderkamer
ik had het toch over Nederlanders.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je als buitenlander daar zeker wel relatief veilig bent. Het is geen Centraal-Afrikaanse republiek. Als je heel erg pech hebt wordt je opgepakt als ruilmiddel, maar er gaan echt nog veel niet Europeaners naar Rusland hoor.
Maar als je daar als Amerikaan met VK oude kennissen op zocht, dan dit:quote:Op donderdag 26 december 2024 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ook Amerikaanse media zat er nog steeds.
Die zullen veiligheidsgaranties hebben gekregen.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ook Amerikaanse media zat er nog steeds.
Wierd Dukquote:Op donderdag 26 december 2024 16:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wierd Duk, die heeft heel lang daar gewoond.
Zolang je je maar Putin zijn verhaaltje maar slikt als warme koek, ben je daar vast best veilig ja.. Maar ja dat ben je ook in Noord Korea als je maar meet doet aan die achterlijkheid.quote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je als buitenlander daar zeker wel relatief veilig bent. Het is geen Centraal-Afrikaanse republiek. Als je heel erg pech hebt wordt je opgepakt als ruilmiddel, maar er gaan echt nog veel niet Europeaners naar Rusland hoor.
Voor wat?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:34 schreef Parafernalia het volgende:
Kom er maar im @:nyamuk @:linkseboomknuffelaar @:phpmystyle
En hoe heten die andere dwazen
Wat gaan jullie nu verzinnen?
Goed om te horen voor een "normaal" links persoon zoals ikquote:Op donderdag 26 december 2024 19:28 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wierd Duk. Zelfs "normaal" rechts (zoals ik) neemt die racist/populist niet serieus.
[..]
oja jij leest natuurlijk geen propaganda!quote:
Dat zeg ik helemaal niet, maar mensen doen alsof je daar gelijk opgepakt wordt. Dat is ook gewoon onzin. Voor jullie is het allemaal zo verschrikkelijk zwart wit. En de werkelijkheid is niet zwart wit.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Die zullen veiligheidsgaranties hebben gekregen.![]()
Maar wat lul je nou man. Dat er iemand van de BBC zit, bewijst dat je er veilig bent? Dat is wel naief, denk ik..(maar je bent niet de enige)
Geert Groot-Koerkamp zit er ook nog toch? Is die is zelfs van de door jullie zo verfoeide linksextremistische, propagandaverspreidende NOS
Nu is normaal links en rechts (als je het dan in hoekjes moet stoppen..) aardig naar elkaar aan het toegroeien heb ik het idee...quote:Op donderdag 26 december 2024 19:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goed om te horen voor een "normaal" links persoon zoals ik
Echt een kwal van een man
Common sense = naïefquote:
Juist, het land waar Prigozjin een standbeeld heeft!quote:Op donderdag 26 december 2024 18:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je als buitenlander daar zeker wel relatief veilig bent. Het is geen Centraal-Afrikaanse republiek.
Mijn God, je hebt even gemist hoeveel lui er in de gevangenis belandt zijn, omdat ze weigerde dit een SMO te noemen? Ook gemist dat al die zogenaamde lui die veilig in Rusland wonen, totaal kritiekloos zijn?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Common sense = naïef![]()
Hahahahahah deze is wel heel matig.
En moet de Navo reageren, en dat is niet in het voordeel van Europa.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:34 schreef oheng het volgende:
[..]
Het duurt maanden tot een jaar om het te repareren.
En er zijn backups, maar die beginnen nu op te raken.
Er zijn gisteren namelijk ook 3 internet kabels geraakt.
Het is een onderdeel van hybride oorlogsvoering. Als er uitval van stroom en internet in de Baltische staten plaatsvindt, geeft dat rusland mogelijkheden.
The horseshoe curvequote:Op donderdag 26 december 2024 19:34 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nu is normaal links en rechts (als je het dan in hoekjes moet stoppen..) aardig naar elkaar aan het toegroeien heb ik het idee...
Het probleem is dan ook zowel Extreem rechts als links die de boel fucken.
Zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg dat je er niet veilig bent als Europeaan.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar mensen doen alsof je daar gelijk opgepakt wordt. Dat is ook gewoon onzin. Voor jullie is het allemaal zo verschrikkelijk zwart wit. En de werkelijkheid is niet zwart wit.
Veilig <-----------------------------------------------> Niet veilig
En daar zit van alles tussen.
Lavrov is onderdeel van dat maffiacirkeltje en zeker geen slachtoffer of pion er van.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lavrov is gewoon iemand die gebruikt wordt door het maffiacirkeltje.
Oh. Je moet even wat beter lezen. Het ging over correspondenten of buitenlanders in Rusland die daar werken, iemand zoals Steve Rosenberg. En over de mate dat die daar 'veilig' zijn. Toen zei ik dat er tussen veilig en niet veilig een heleboel zit. En dat Steve Rosenberg best dapper is dat ie z'n werk daar nog gewoon doet en woont, maar dat het voor hem zeker niet geheel onveilig is.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mijn God, je hebt even gemist hoeveel lui er in de gevangenis belandt zijn, omdat ze weigerde dit een SMO te noemen? Ook gemist dat al die zogenaamde lui die veilig in Rusland wonen, totaal kritiekloos zijn?
Maar dat ben je in Marseille ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg dat je er niet veilig bent als Europeaan.
Die zijn daar ook niet veilig hoor, teveel kritiek en ze zijn gewoon de lul. Vallen bijv ineens uit een raam ofzo..quote:Op donderdag 26 december 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh. Je moet even wat beter lezen. Het ging over correspondenten of buitenlanders in Rusland die daar werken, iemand zoals Steve Rosenberg. En over de mate dat die daar 'veilig' zijn. Toen zei ik dat er tussen veilig en niet veilig een heleboel zit. En dat Steve Rosenberg best dapper is dat ie z'n werk daar nog gewoon doet en woont, maar dat het voor hem zeker niet geheel onveilig is.
Niet over Russische jongens van een jaar of 21 uit Jakoetië die naar het front gestuurd worden omdat ze Russisch zijn. Ja, ik zou ook niet graag een Rus willen zijn daar, tenzij papa heel rijk is natuurlijk.
Als je in Ruzzia je bek houd en je bant te oud voor het leger dan ben je best veilig, nog wel, van Noord Korea weet i k het nietquote:Op donderdag 26 december 2024 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar mensen doen alsof je daar gelijk opgepakt wordt. Dat is ook gewoon onzin. Voor jullie is het allemaal zo verschrikkelijk zwart wit. En de werkelijkheid is niet zwart wit.
Veilig <-----------------------------------------------> Niet veilig
En daar zit van alles tussen.
nee daar ging het niet over. Het begon volgens mij met dat ik zei dat de Poetinlovers niet in de gaten hebben dat ze daar als ruilmateriaal geldenquote:Op donderdag 26 december 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh. Je moet even wat beter lezen. Het ging over correspondenten of buitenlanders in Rusland die daar werken, iemand zoals Steve Rosenberg. En over de mate dat die daar 'veilig' zijn. Toen zei ik dat er tussen veilig en niet veilig een heleboel zit. En dat Steve Rosenberg best dapper is dat ie z'n werk daar nog gewoon doet en woont, maar dat het voor hem zeker niet geheel onveilig is.
Niet over Russische jongens van een jaar of 21 uit Jakoetië die naar het front gestuurd worden omdat ze Russisch zijn. Ja, ik zou ook niet graag een Rus willen zijn daar, tenzij papa heel rijk is natuurlijk.
Om een totaal andere reden, wat een kulantwoordquote:Op donderdag 26 december 2024 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat ben je in Marseille ook niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |