abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 december 2024 @ 08:10:15 #26
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216006722
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 02:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Verkeerde topic :@
Heb je het eindelijk in de gaten :7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216006841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 02:40 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Voor genoeg poen doen Chinezen die niet per se door de staat China zijn geregeld ook wel wat waarschijnlijk.
De invloed van de Chinese staat is echter ook wel weer zodanig groot dat, wanneer dit door Chinezen vanaf een Chinees schip is gedaan, de kan vrij groot is dat ze hier meer van weten.
pi_216007041
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ x ]
Dat je ze de eerste keer niet entert snap ik nog want er zitten ook nadelen aan en internationaal recht staat niet alles toe. Maar bij de 5de keer moet je toch een keer een waarschuwing gaan geven dat het als een oorlogsdaad gezien wordt door de Navo en eu en dat de schepen in beslag genomen gaan worden of bij verzet gezonken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216007054
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2024 23:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Interessant artikel van Russia Today genaamd 'Geen winnaars in een nucleaire oorlog'. Waarin Lavrov, minister van BuZa oproept tot vrede wederom, daar het alternatief wereldwijde vernietiging is.

Maar ik weet niet of ik RT mag citeren, daar het geblokkeerd is.

Ik was eigenlijk op zoek naar informatie over de vliegramp aan de Kaspische Zee.

Voor diegenen die het kunnen ontvangen:

https://www.rt.com/russia/609952-no-winners-nuclear-war-lavrov/
Waarom is het dan juist de Russische staat inclusief lavrov die de hele tijd met nucleaire wapens aan het dreigen is?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216007153
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2024 23:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Interessant artikel van Russia Today genaamd 'Geen winnaars in een nucleaire oorlog'. Waarin Lavrov, minister van BuZa oproept tot vrede wederom, daar het alternatief wereldwijde vernietiging is.

Ik was eigenlijk op zoek naar informatie over de vliegramp aan de Kaspische Zee.

Lavrov kan vandaag de oorlog stoppen door de Russische troepen terug te trekken van Oekraïens grondgebied.
Dan is alle escalatie weg, nucleaire dreiging weg, en worden er geen Oekraïners meer vermoord op een manier die jij rechtmatig acht.

Zodra dat op RT komt mag je dat van mij citeren.
pi_216007277
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 22:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Nieuwe sabotage actie.
Het is niet de eerste keer dat onderzee kabels stuk getrokken worden.
Alleen wordt anno nu alles gezien als oorlogsdaad.

Dat in combinatie met de oorlogshitserij van Rutte wekt bij mij de indruk dat men verlegen zit om een nieuwe wereldoorlog :{w
  donderdag 26 december 2024 @ 09:58:14 #32
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216007621
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 09:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat in combinatie met de oorlogshitserij van Rutte wekt bij mij de indruk dat men verlegen zit om een nieuwe wereldoorlog :{w
Dus wanneer jij tegen je buurman zegt dat hij moet stoppen met het verkrachten van de dochters en het martelen van de zoons in jullie buurt dan ben jij een ophitser? Begrijp ik het zo goed?
pi_216008168
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat heeft China te winnen om zo ruzie met 'ons' te zoeken? Zal wel net als vorige keer Russen op een Chinees schip zijn. Hopen wellicht dat 'wij' zo (ook) (meer) ruzie krijgen met China.
China is onderdeel van de as van het kwaad, die zijn net zo uit op destabilisatie van het westen als de Russen.
pi_216008299
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2024 18:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De Russische economie gaat als een trein, een hogesnelheidstrein, niet een boemeltrein van Leeuwarden naar Groningen trein.
Rusland heeft heel veel vrienden. China, sowieso in koopkrachtpariteit de eerste economie ter wereld, tweede leger ter wereld, eerste land met beste technologie ter wereld en hele goede matties met Rusland. Zo'n beetje de hele wereld is bevriend met Rusland behalve dan de Angelsaksische wereld en een paar landjes in Europa.
De wereld is groter dan wat half failliete landjes in Europa - zoals Duitsland dat gewoon ineenstort nu - en de Angelsaksen met hun grote mond. Veel geschreeuw, heel weinig wol.
Was ik trouwens de enige die dit met een Trump stemmetje in zn hoofd oplas?

Wat een rare gekkies zitten er toch op Fok
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_216008306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 09:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dus wanneer jij tegen je buurman zegt dat hij moet stoppen met het verkrachten van de dochters en het martelen van de zoons in jullie buurt dan ben jij een ophitser? Begrijp ik het zo goed?
Dat komt omdat jij er van alles bij trekt.
pi_216008582
quote:
Oekraïne valt herhaaldelijk burgerdoelen in Rusland aan met westerse raketten en drones. Dat zegt de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov. Rusland richt zich alleen op militaire faciliteiten en infrastructuur en 'het staat niet in onze regels om burgerdoelen aan te vallen', beweert Lavrov.
AD Liveblog.

Sinds wanneer zijn kinderziekenhuizen, speeltuinen en theaters militaire doelen?
pi_216008675
De kak die zo’n pratende frikandel als Lavrov uitstort gewoon lekker overpennen.. het AD :')

pi_216008697
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 11:19 schreef Raw85 het volgende:
De kak die zo’n pratende frikandel als Lavrov uitstort gewoon lekker overpennen.. het AD :')

[ afbeelding ]
Ik vraag me af of zo’n Lavrov niet gewoon vies voelt bij het spuien van de leugens.
pi_216008709
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 09:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
alleen gaat het nu wel erg opvallend vaak fout in de Baltische zee.

quote:
:') :') :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216008808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 11:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of zo’n Lavrov niet gewoon vies voelt bij het spuien van de leugens.
Als je in zo'n kankerland als Rusland een toppositie bereikt word je over het algemeen niet gehinderd door zaken als geweten en empathie.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_216008912
quote:

[..]
Hij bevestigt gewoon graag het beeld wat we toch al van de Russen hebben…
pi_216008970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 11:29 schreef Kentoet het volgende:

[..]
Als je in zo'n kankerland als Rusland een toppositie bereikt word je over het algemeen niet gehinderd door zaken als geweten en empathie.
Die zaken zijn sowieso al amper tot niet voorhanden in de Russische cultuur en samenleving.
pi_216009164
quote:
2s.gif Op donderdag 26 december 2024 11:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
alleen gaat het nu wel erg opvallend vaak fout in de Baltische zee.
[..]
:') :') :') :')
Of het komt nu vaker in het nieuws.
  donderdag 26 december 2024 @ 11:56:38 #44
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_216009240
quote:

Intelligente man zeg, die Lavrov. Nu maar hopen dat Putin RT leest.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_216009242
quote:

[..]
Lavrov is gewoon iemand die gebruikt wordt door het maffiacirkeltje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216009311
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom is het dan juist de Russische staat inclusief lavrov die de hele tijd met nucleaire wapens aan het dreigen is?
Hoe kun je dat zeggen terwijl ze ook in Nederland liggen?

En ze zijn niet eens van jullie. :X
Heel veel sambal
pi_216009488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Zeggen dat er geen winnaars zijn bij een nucleaire oorlog is natuurlijk ook al een dreigement. Een beetje zoiets als 'wat een mooie dochter heb je, zou toch erg zijn als daar iets mee gebeurt'.

De reden dat de Russen continu dreigen met een nucleaire oorlog is simpel. Door te benadrukken dat Rusland een kernmacht is, hoopt men dat we geen verdere oorlog tegen ze durven te voeren.
pi_216009762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 12:01 schreef Nyamuk het volgende:

[..]

Voor het westen gaat dreigen met nucleaire wapens moet Trump eerst weer president zijn.
  donderdag 26 december 2024 @ 12:39:56 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216009858
quote:

[..]

Geef ze maar aan mij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216009994
quote:

[..]

Dreigt Nederland ermee dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')