FOK! Dwingt mij wel om een brede blik op de wereld te houden. Je word hier getorpedeerd met een grote verscheidenheid aan "bronnen" waarmee mensen hun standpunt proberen te onderbouwen.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb ookal geen prime![]()
Al mijn nieuws krijg ik van jullie mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Economist ook niet hoor, maar goed.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Want WSJ is wel positief?
https://www.wsj.com/world(...)ble-plunges-83afae0d
Hear! Hear!quote:Op woensdag 25 december 2024 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
FOK! Dwingt mij wel om een brede blik op de wereld te houden. Je word hier getorpedeerd met een grote verscheidenheid aan "bronnen" waarmee mensen hun standpunt proberen te onderbouwen.
Ik lees vooral WP. Dat is zeker de Telegraaf van Washingtonquote:Op woensdag 25 december 2024 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Economist ook niet hoor, maar goed.
https://www.economist.com(...)ainful-economic-bind
https://www.economist.com(...)c-war-against-russia
https://www.economist.com(...)-economy-and-society
Een Rus krijgt voor hetzelfde vergrijp toch minstens met veel geluk tien jaar, en hoe zou dat nou komen. De Nederlandse fijnafstemming met het justitieel apparaat van Rusland, of toch iets anders. Als dat zo is, dan is het wel wat raar dat Russische ingezetenen voor het verwisselen van een prijskaartje in een supermarkt voor een vergelijkbare rechtbank 20 jaar krijgen.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:33 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-jaar-voorwaardelijk
Heeft ie wel geluk mee, voor hetzelfde geldt hadden ze 'm even vijf jaar vastgehouden.
Haat je me zo ergquote:Op woensdag 25 december 2024 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kun je trouwens user blokkeren of hiden?
Beetje off topic, maar je kunt het hem ook cadeau geven.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haat je me zo erg![]()
Maar abo nemen is de oplossing.
Nee.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:13 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Beetje off topic, maar je kunt het hem ook cadeau geven.
MickeyTT heeft er een topic over geopend.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:27 schreef ExTec het volgende:
Owjee. Gewapende vogels, blijkbaar.
[ x ]
Kastelein; doe deze meneer even een scheut water door zijn wijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Elke gek kan een half uur oreren over hoe inflatie omhoog is gegaan, binnenlandse industrie voor 25% naar defensie is getrokken, dit arbeidskrachten kost in andere (nodige) industrien en banen en dat een volledige implosie op de loer ligt. Ja goh wie ziet dat nou niet?
Maar de kunst, en hiervoor is een betere economicus nodig is om het grotere geheel te zien en te voorspellen wat de lange termijn tactiek hierachter is en hoeveel geld het land nog (ongezien) instroomt via andere nieuwe wegen. Wat gaat men met die gehele defensie macht doen, welke nieuwe geldbronnen worden aangeboord?
Hoe gaat men proberen de economie in de EU te schaden? Heeft RUS misschien in het geheim een akkoord bereikt met OEK over het stoppen van de gasleveringen en krijgt men geld om niet te transporteren. Hoe gaat Rusland LNG opdrijven en via omwegen weer in EU landen verkopen. Wat is het 10 jaren plan van deze zelfgekozen weg?
Want dat RUS vrijwillig en zelfgekozen een weg kiest om binnen 3 jaar failliet te gaan zonder plan lijkt mij een beetje naïef niet?
Ik denk dat de hele oorlog een complot is van Zelensky en Poetin, om samen de de opbrengst van de oorlog op te strijken...quote:Op woensdag 25 december 2024 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Elke gek kan een half uur oreren over hoe inflatie omhoog is gegaan, binnenlandse industrie voor 25% naar defensie is getrokken, dit arbeidskrachten kost in andere (nodige) industrien en banen en dat een volledige implosie op de loer ligt. Ja goh wie ziet dat nou niet?
Maar de kunst, en hiervoor is een betere economicus nodig is om het grotere geheel te zien en te voorspellen wat de lange termijn tactiek hierachter is en hoeveel geld het land nog (ongezien) instroomt via andere nieuwe wegen. Wat gaat men met die gehele defensie macht doen, welke nieuwe geldbronnen worden aangeboord?
Hoe gaat men proberen de economie in de EU te schaden? Heeft RUS misschien in het geheim een akkoord bereikt met OEK over het stoppen van de gasleveringen en krijgt men geld om niet te transporteren. Hoe gaat Rusland LNG opdrijven en via omwegen weer in EU landen verkopen. Wat is het 10 jaren plan van deze zelfgekozen weg?
Want dat RUS vrijwillig en zelfgekozen een weg kiest om binnen 3 jaar failliet te gaan zonder plan lijkt mij een beetje naïef niet?
Dan wordt de passagierslijst erg interessant, als het zo gericht lijkt met die New Yersey achtige drones.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:27 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Mmm. Oorlog heeft van buitenaf bekeken verschillende fases gekend, aanleidingen en oorzaken. Poetin die iedere keer CIA informatie wegwuift, als we die reguliere bronnen voor waar aan nemen.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele oorlog een complot is van Zelensky en Poetin, om samen de de opbrengst van de oorlog op te strijken...
En dat heb ik niet van YouTube.
Verbaast me niets. Schip helde over aan bakboord stuurboord.quote:
Zat Assad toevallig in dat vliegtuig?quote:Op woensdag 25 december 2024 14:27 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
De Russische economie gaat als een trein, een hogesnelheidstrein, niet een boemeltrein van Leeuwarden naar Groningen trein.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Enlighten us, op welke manieren stroomt er geld binnen in Rusland? China zal nooit de gasprijzen betalen die Europa betaalde en de leidingen daarvoor liggen nog niet. Leidingen die Rusland ook zelf zal moeten betalen.
PS mag ook via een YouTube filmpje
In geen tijden zo gelachen. Dank je.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Russische economie gaat als een trein, een hogesnelheidstrein, niet een boemeltrein van Leeuwarden naar Groningen trein.
Rusland heeft heel veel vrienden. China, sowieso in koopkrachtpariteit de eerste economie ter wereld, tweede leger ter wereld, eerste land met beste technologie ter wereld en hele goede matties met Rusland. Zo'n beetje de hele wereld is bevriend met Rusland behalve dan de Angelsaksische wereld en een paar landjes in Europa.
De wereld is groter dan wat half failliete landjes in Europa - zoals Duitsland dat gewoon ineenstort nu - en de Angelsaksen met hun grote mond. Veel geschreeuw, heel weinig wol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |