Lea-ripoffquote:Op woensdag 25 december 2024 01:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is meer het feit dat het nummer gaat over een fan die verongelukte onderweg naar een concert van Kiss.
10.000 Volts van dit jaar was ook wel weer prima (nou ja ook weer niet genoeg om in de lijst te komen).quote:Op woensdag 25 december 2024 01:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu nog Ace Frehley met New York Groove in de lijst
Slaap ze Oscar!quote:Op woensdag 25 december 2024 01:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat z'n bedje opzoeken.... veeeeeel te laat geworden.
quote:Op woensdag 25 december 2024 01:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bad Boys van begin 90's genot
Bij Steel Panther denk ik ook altijd meteen aan Steel Dragon (uit de film Rock Star)quote:Op woensdag 25 december 2024 01:30 schreef Evenstar het volgende:
Voor diegenen die van metal/rock houden en ook kunnen waarderen als een band vooral lol heeft .... Steel Panther is echt een aanrader, uur lang met een dikke glimlach op mijn kop genoten van die lui. Knettergek, maar echt goed
Ja je moet wat met je uitkeringsgeld hè.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb KISS vorig jaar eindelijk eens live gezien bij een van hun vele allerlaatste tournees om ze te kunnen zien.
Veel show, weinig substance.
Er is een KISS Army die naat elk concert gaat. Kan me dat maar moeilijk voorstellen
Wonen vast in een GGZ instelling en hebben dan hun uitjequote:Op woensdag 25 december 2024 01:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb KISS vorig jaar eindelijk eens live gezien bij een van hun vele allerlaatste tournees om ze te kunnen zien.
Veel show, weinig substance.
Er is een KISS Army die naat elk concert gaat. Kan me dat maar moeilijk voorstellen
Dat is toch een voetballer?quote:Op woensdag 25 december 2024 01:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind de dj booth wel leuk zo met die raampjes
Trustequote:Op woensdag 25 december 2024 01:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat z'n bedje opzoeken.... veeeeeel te laat geworden.
Simply Red, standing by.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Beste aan Simply Red in de lijst is dat deze weer wordt gestuurd![]()
Voor de rest matig nummer
Maar @Gretzl duurt langer.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die kerel nu naast Desiree is misschien nog wel langer dan @:Gretzl
Langere playback time op Spinvisquote:
Truste!quote:Op woensdag 25 december 2024 01:37 schreef Isorden het volgende:
Geloof dat mijn naam voor nu ook even Sjaak is....
Al sinds 5 uur vanochtend op dus t word tijd voor een tukkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |