van de vier landen binnen het Koninkrijk der Nederlanden en ligt voor het overgrote deel in het noordwesten van Europa, aan de Noordzee, drie bijzondere gemeenten liggen in Amerika, in de Caribische Zee. Europees Nederland wordt in het zuiden begrensd door België, langs de oostgrens door Duitsland en aan west- en noordzijde door de zee. De hoofdstad van Nederland is Amsterdam, de regeringszetel is Den Haag.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:39 schreef Isorden het volgende:
Zit mn stemlijstje even op volgorde te zetten...
en dan ontdek je ineens weer dat Lonely Boy van Andrew Gold er al 10 jaar niet meer instaat....
Nederland is een.....
Pearls. Zeker als necklace.quote:
Dat zijn nog de betere nummers, voordat Ewbank zelf ging denken dat hij muziek kon maken.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat nummer niet gebasserd op een Italiaans nummer, net zoals 90% van zijn 'originals'?
Ben meer van de Cream en Get Offquote:
Het moet allemaal wel een beetje luchtig blijven natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 00:39 schreef Kopiko het volgende:
Lachend vertellen voorlezen over verdrinkingsdood.
Oke danquote:Op woensdag 25 december 2024 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben meer van de Cream en Get Off
Diamonds are forever en dat ben ik nietquote:
Doet mij denken aan een stukje van 3 Op Reis in Sarajevo eerder dit jaar. Presentatrice interviewde een inwoonster over de oorlog van toen, die stond de hele tijd te lachenquote:Op woensdag 25 december 2024 00:39 schreef Kopiko het volgende:
Lachend vertellen voorlezen over verdrinkingsdood.
Heus welquote:Op woensdag 25 december 2024 00:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Diamonds are forever en dat ben ik niet
niemand meerquote:Op woensdag 25 december 2024 00:41 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, ik kan nog steeds niks met Prince.
De nabestaanden welquote:
Toch ff lekker Grace meegepiktquote:Op woensdag 25 december 2024 00:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga nu echt pitten, tot morgen later vandaag!
Felaquote:Op woensdag 25 december 2024 00:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moody jij hier
Helaas is het antwoord ja.
Bier Kermis Sletten?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sinds BKS 2017 kan ik deze goed hebben. Magisch weekend was dat
Je wist gewoon dat er altijd mensen zijn die het wel goed vinden he...quote:
Ik was daar ook. Arcade Fire-godenquote:Op woensdag 25 december 2024 00:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sinds BKS 2017 kan ik deze goed hebben. Magisch weekend was dat
Boven Gracequote:Op woensdag 25 december 2024 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit wel een leuk popliedje. Staat wel prima op zn plek hier
In het begin vond ik dit stom, ben dit jaren later meer gaan waarderenquote:Op woensdag 25 december 2024 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit wel een leuk popliedje. Staat wel prima op zn plek hier
En nog meer dan wij denken ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je wist gewoon dat er altijd mensen zijn die het wel goed vinden he...
Yup dat bij dat ene NL safariparkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Andrew Gold - Lonely Boy
- Talking Heads - Burning Down The House"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja wil ik nog wel een keer heen. Prachstad.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:45 schreef Redefine het volgende:
Geweldige stad, Boedapest. Het nummer is alleraardigst.
quote:Op woensdag 25 december 2024 00:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En nog meer dan wij denken ook waarschijnlijk
quote:Op woensdag 25 december 2024 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dit een leuk plaatje vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |