Het jaar erop mixt hij alle 2000 nummers door elkaar en dat vervangt dan de reguliere uitzending.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar begint die op Sinterklaasavond.
Ja precies. Dat had veel meer vibe. Dit vind ik dan weer niks. Je had altijd van die luchtshots en droneshots. Dit is gewoon een theater showtjequote:Op dinsdag 24 december 2024 23:07 schreef Spaulding het volgende:
Dit was voorheen toch 5 minuutjes dat ie op het dak speelde? Dat was best tof gedaan, dit is wel heel overdreven. Of was dit altijd al?
Ach, je weet dat die man gewoon zo vol van zichzelf is. Ik kon hem zelf nooit echt hebben als DJ.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha nee, Bart op een piano in de spotlights alsof het de beste pianist ooit is
Over tien jaar gaan ze op 1 januari na de nummers die het net niet gered hebben gelijk door naar Bart voor de remix van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar begint die op Sinterklaasavond.
Hij sluit af op Pinkpop, Glastonburry en Rock am Ringquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het jaar erop mixt hij alle 2000 nummers door elkaar en dat vervangt dan de reguliere uitzending.
Het scheelt wel intro’s waar doorheen gepraat wordtquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het jaar erop mixt hij alle 2000 nummers door elkaar en dat vervangt dan de reguliere uitzending.
Ik vind hem eigenlijk ook primaquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is die Jakobsen een prima zanger.
*duikt weg*
Hij kan niet slecht zingen, maar ik trek zijn stemgeluid niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:10 schreef DireStraits7 het volgende:
*duikt weg*
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat ik een megamix kreeg en niet alleen the Scene gecoverd door bluf
U kijkt naar de Top 2000 hè, de originele boomer lijst.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:10 schreef Kopiko het volgende:
Ineens een stoffige grijzige man op mijn OLED. Heeft iemand gezapt?
kunstmatige intelligentiequote:
Dat zeker.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:10 schreef DireStraits7 het volgende:
*duikt weg*
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die geen flauw idee heeft.quote:
ik wou het net typen ookquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:12 schreef Evenstar het volgende:
Davina wordt ook steeds nepper he ....
Nou, dit dus.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo lijkt ze te zijn weggelopen uit een productie van Don en Ad.
En ook die van Rijpma-de Jongquote:
1 jaar verder en t is net Inez Weskiquote:
Volgend jaar dagje Ziggo, jaar daarna weekje Wembley...quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meer dan dit lijkt mij niet mogelijk. Of hij moet volgend jaar de hele 24e achter een piano in een vol Wembley gaan zitten met de spotlights op hem.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze lijkt zo te zijn weggelopen uit een productie van Don en Ad.
Jaar erna een World Tour, daarna een maand vanuit het ISS.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgend jaar dagje Ziggo, jaar daarna weekje Wembley...
Ja, die gast groeit met de minuut van zichzelfquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan zijn kop ook echt niet uitstaan
Godverquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Don en Ad van: “wat heb jij een lekker zwartepietenkutje”
Net ook wel. Als zelfs een heel klein beetje gebruikt is, dan komt het nummer onderin beeld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Nummers onderin in beeld kloppen nu iig wel.
Ik denk dat ze de DJMag afschaffen, want het doet geen recht aan de grootsheid van Bart.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef alopio het volgende:
Zal Bart volgend jaar ook in de DJMag top100 komen?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is een reden waarom 'ie op de radio zit hè.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan zijn kop ook echt niet uitstaan
Het gaat straks de Bart Arens Award hetenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de DJMag afschaffen, want het doet geen recht aan de grootsheid van Bart.
You're welcome.quote:
De betere natuurfilms.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
Gewoon mash-up en dan alleen orkest 10-15 minuten lang was eigenlijk dikke vette prima geweest.
En aftoppen met een jaar lang vanaf Mars!quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jaar erna een World Tour, daarna een maand vanuit het ISS.
Dopen ze om naar BartMag.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de DJMag afschaffen, want het doet geen recht aan de grootsheid van Bart.
Het blijft lelijk hoe hard je ook je best doet om het er netjes in te hangen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze doet mij een beetje denken aan die kraalversieringen voor in je kerstboom
Komt Racoon ook nog?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:17 schreef alopio het volgende:
Bløf en Danny
Iets teveel Zeeland voor kerstavond
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het blijft lelijk hoe hard je ook je best doet om het er netjes in te hangen?
Daar kwam ik net achter ja.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:17 schreef S9H het volgende:
Wisten jullie dat de artiestennaam Davina Michelle komt van de twee voornamen van de zangeres: Michelle Davina Hoogendoorn
Krijg spontaan zin in mosselfeestenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:17 schreef alopio het volgende:
Bløf en Danny
Iets teveel Zeeland voor kerstavond
White Lies is al gevraagd om mee te gaan, maar die willen niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En aftoppen met een jaar lang vanaf Mars!
Gaat hij dan die kolonie stichten daar?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En aftoppen met een jaar lang vanaf Mars!
Mosselman in de top 2000?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Krijg spontaan zin in mosselfeesten
Kan ook. Maar volgens mij was Rollercoaster ook veel gedraaid op begrafenissen tijdens de covidtijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |