Het jaar erop mixt hij alle 2000 nummers door elkaar en dat vervangt dan de reguliere uitzending.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar begint die op Sinterklaasavond.
Ja precies. Dat had veel meer vibe. Dit vind ik dan weer niks. Je had altijd van die luchtshots en droneshots. Dit is gewoon een theater showtjequote:Op dinsdag 24 december 2024 23:07 schreef Spaulding het volgende:
Dit was voorheen toch 5 minuutjes dat ie op het dak speelde? Dat was best tof gedaan, dit is wel heel overdreven. Of was dit altijd al?
Ach, je weet dat die man gewoon zo vol van zichzelf is. Ik kon hem zelf nooit echt hebben als DJ.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha nee, Bart op een piano in de spotlights alsof het de beste pianist ooit is
Over tien jaar gaan ze op 1 januari na de nummers die het net niet gered hebben gelijk door naar Bart voor de remix van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar begint die op Sinterklaasavond.
Hij sluit af op Pinkpop, Glastonburry en Rock am Ringquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het jaar erop mixt hij alle 2000 nummers door elkaar en dat vervangt dan de reguliere uitzending.
Het scheelt wel intro’s waar doorheen gepraat wordtquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het jaar erop mixt hij alle 2000 nummers door elkaar en dat vervangt dan de reguliere uitzending.
Ik vind hem eigenlijk ook primaquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is die Jakobsen een prima zanger.
*duikt weg*
Hij kan niet slecht zingen, maar ik trek zijn stemgeluid niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is die Jakobsen een prima zanger.
*duikt weg*
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat ik een megamix kreeg en niet alleen the Scene gecoverd door bluf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |