SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 24-12-2024 14:26:42 ]
Geen van hen voldoet aan het gevraagde niveau tochquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:18 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou mij niet verbazen als er een paar vrouwtjes mogen meedoen tijdens de PL
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende: Vooral benieuwd wie de PDC nu de mentale molen van de walgelijke PL instuurt. Behalve Humphries, Littler, Van Gerwen valt er even voor niemand een waterdichte case te maken.
Pdc is graag woke dus zou geen verrassing zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen van hen voldoet aan het gevraagde niveau toch
2 Belgen gaan ze niet doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.
ja twee belgen ja. Denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.
Price eerder denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Clayton of Price kan je ook wel opschrijven.
Sjim Williams jaaaaaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In ieder geval 1 iemand uit Wales is meer het punt.
Neequote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit vriend, denk jij dat je nog wat mist?
Hetaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er bekend wie er allemaal nog vierde kunnen worden op de OOM?
Clayton hoort er met alle respect niet in thuis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Clayton of Price kan je ook wel opschrijven voor de PL.
Nu Plaisier nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Richting de eerste twee Euro Tours van 2025 heeft Van den Bergh een zege op Rydz nodig om aanwezig te zijn.
Cullen moet of ver komen op het WK, of hopen op afzeggingen. Dat hij dit nodig heeft, zegt veel over zijn jaar en hoe irritant het is dat hij puur op rancune van Nijman won.
Daarnaast kun je er wel van uitgaan dat Onze Wessel op ieder TV-toernooi (op de Qualifier-toernooien na) aanwezig zal zijn, door het vorig jaar ingevoerde Euro Tour-format.
https://www.dartsrankings.com/et2
https://www.dartsrankings.com/quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er bekend wie er allemaal nog vierde kunnen worden op de OOM?
Het is wat dat betreft onhandig dat hij zijn dubbels niet gooide tegen Peter Wright. Hij begint helemaal op 0, komend seizoen.quote:
Cullen heeft een beetje last van het Van Barneveld-O'Connor syndroom denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cullen moet of ver komen op het WK, of hopen op afzeggingen. Dat hij dit nodig heeft, zegt veel over zijn jaar en hoe irritant het is dat hij puur op rancune van Nijman won.
Gian heeft er volgens mij wel 4x gezetenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederlandertjes maar wat minder in de studio vertoeven volgend jaar en wat meer voorbereiden op hun partijen.
Ja extreem lullig voor hemquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft onhandig dat hij zijn dubbels niet gooide tegen Peter Wright. Hij begint helemaal op 0, komend seizoen.
Dat was wel een uitzondering uiteraard. Maar daar is schema nu ook compacter gemaakt en wat beter op elkaar afgestemd. De verre reizen hebben nu geen race ervoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij het veldrijden hadden ze een charter van Dublin naar Sardinië geregeld.
4 x ¤450 bruto wel lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Gian heeft er volgens mij wel 4x gezeten
ā 2500 per avond is ook weer 10k.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Niko Springer lukt om vanaf dag 1 te vlammen. Hij kan net als Plaisier in staat zijn om in een halfjaar naar de Matchplay te denderen.quote:
Clayton is logischer in dat geval, want Price heeft niks gepresteerd en zich meermaals negatief uitgelaten over de PL.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In ieder geval 1 iemand uit Wales is meer het punt.
450 is het maarquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ā 2500 per avond is ook weer 10k.
Zou eigenlijk een aparte OoM voor moeten komen
Zit Razma aan die kant? Mocht hij ver komen.... Razmatazgenotquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clayton is logischer in dat geval, want Price heeft niks gepresteerd en zich meermaals negatief uitgelaten over de PL.
Maar met Clayton, Rock, Price, Dobey en Gurney aan dezelfde kant van het schema lijkt het mij vrij logisch om degene die het verste komt te nemen. Cullen, Doets en Ratajski heb je daar ook nog, maar die geef ik minder kans.
Interessant, in principe is iedereen bovenin het schema normaal gesproken uitgeschakeld voor top-4 (uitgaande van Luke-Luke), dus blijft eigenlijk enkel Clayton over of toch Cross die de 4de plek behoudt. Maar goed onderin het schema kan nog veel gebeuren natuurlijk als MvG verzaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/
Die gast zal toch ook helemaal niet het gevoel hebben dat hij deel van dit WK heeft uitgemaakt op deze manier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
JIMMY VAN SCHIE JIMMY VAN SCHIE JIMMY VAN SCHIE
SPEAKING WORDS OF WISDOM
JIMMY VAN SCHIE
Ik word enorm misselijk van die man op mijn beeldscherm.quote:
Bialecki troepquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met Niko Springer, Wesley Plaisier, Connor Scutt, Sebastian Bialecki zijn er in elk geval mooie namen die 2025 de Tour op mogen.
Nu hopen dat er nog wat leuke namen uit de Q-School-loterij komen.
Jezus. Voor een hele avond? Kun je beter pallets sorteren.quote:
Die neem ik de komende jaren ook niet meer in mijn team. Al 2 keer een DECEPTIEquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gast zal toch ook helemaal niet het gevoel hebben dat hij deel van dit WK heeft uitgemaakt op deze manier.
Wel gratis bediening door Martijn Kleermaker.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Voor een hele avond? Kun je beter pallets sorteren.
Het is geen publieke omroep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ā 2500 per avond is ook weer 10k.
Zou eigenlijk een aparte OoM voor moeten komen
Genotquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb 18 euro betaald voor maandje Viaplay. Daar kunnen ze mooi twee avonden Koos Stompé voor regelen.
Co komt ook wel voor een consumptiebon en een oliebol.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb 18 euro betaald voor maandje Viaplay. Daar kunnen ze mooi twee avonden Koos Stompé voor regelen.
Oh daarom zit Co er zo vaak.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belasting eraf en je hebt net de benzinekosten eruit.
INB4 IPTV-GODEN GENOT!quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We feliciteren Ritchie Flukehouse met het slechtste gemiddelde zijnde seed. Nooit bijzonder geweest, en dat komt op het moment supreme naar voren.RayaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We feliciteren Ritchie Flukehouse met het slechtste gemiddelde zijnde seed. Nooit bijzonder geweest, en dat komt op het moment supreme naar voren.Eentje boven de honderd, we worden nog niet verwend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We feliciteren Ritchie Flukehouse met het slechtste gemiddelde zijnde seed. Nooit bijzonder geweest, en dat komt op het moment supreme naar voren.Scutt had veel verder mogen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Rydz ja wtf is dat ineensquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De scorende cijfers van Rydz zijn tot nu toe tamelijk absurd.
Wordt een boeiende clash tegen Dimi.
Het vreemdste is vooral dat hij na jaren kloten met zijn worp opeens weer bij zijn vaste techniek isquote:
Hij heeft al een tijdje een zoon.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft een leuk meisje ontmoet denk ik.
Dat zegt niks, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een zoon.
Genot. Wist ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een zoon.
Had je de toppot gisteravond gezien? Bohh.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/
Mag uit de OP:quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Had je de toppot gisteravond gezien? Bohh.
Afgevinkt en bingo aangepast.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag uit de OP:
https://pbs.twimg.com/media/GdY8hg1XYAIrXBf?format=jpg&name=large
Nieuw erin:
[ afbeelding ]
Stukje Paard van Troje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doet Jeffrey de Graaf hiertussen
What's next? Een Ethiopische sportvrouw van het jaar?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rot op met NSB'er @:neef_wuppie De Graaf
@:gurneyisbestoke
Madquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rot op met NSB'er @:neef_wuppie De Graaf
@:gurneyisbestoke
Nee een Bahamanees in je userplaatje nou goedquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
What's next? Een Ethiopische sportvrouw van het jaar?
Lekker inclusief.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
What's next? Een Ethiopische sportvrouw van het jaar?
Wat heb je besteld eigenlijk John Hendersonquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ze de vertiefde hoerenvoucherkutellende gefikst hebben wel natuurlijk.
pokebowl.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat heb je besteld eigenlijk John Henderson
Dikke rookworst erbij?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Boerenkool met spekjes allen. @:wereldgozer
Geen foto gezien,false flagquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar dagen terug al een rookworst gehad. We sloan over.
Nog in de bios gezien toen ik een jaar of 9 was. Topfilmquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arnold god. Krijg meteen zin om Jingle all the way te gaan kijken
Its Turbomannnnnquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog in de bios gezien toen ik een jaar of 9 was. Topfilm
Blijkbaar doet driekwart van Nederland dat want ze zijn pas een half uur te laat en er is nog niks in zichtquote:
Even bellen en roepen; werken voor je kkgeldquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar doet driekwart van Nederland dat want ze zijn pas een half uur te laat en er is nog niks in zicht
@Zipportal HALLOquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ga jij vandaag eten ouwe reus
Net Eddie Sushi aan de voordeur gehad. Lekker man. Morgen weer 100x vegen na het schijtenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ga jij vandaag eten ouwe reus
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Boerenkool met spekjes allen. @:wereldgozer
Stukje Korsakov.quote:
Dat is toch normaal dat blijven vegen? Op een gegeven moment stop ik daarmee, dan maar wat strepen. De groetenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net Eddie Sushi aan de voordeur gehad. Lekker man. Morgen weer 100x vegen na het schijten
Puddingleg weet ik bijna zeker, alleen niet meer wanneerquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderen die ik eventueel heb gemist?
In een korter format de druk aankunnen en meteen op de afspraak zijn hoort ook bij het WK.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, omdat de niveauverschillen kleiner worden. Een trend die trouwens al heel lang bezig is. Ja, of het is geen sport waar je graag ziet dat de beste wint.
Coach Glen is een fenomeen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het vreemdste is vooral dat hij na jaren kloten met zijn worp opeens weer bij zijn vaste techniek is.
Gelukkig heb je nu z’n adres.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Rij net voor een product via marktplaats naar iemand; mn man kan het niet vindenKan het vandeweek ergens Omegalul
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerstquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Rij net voor een product via marktplaats naar iemand; mn man kan het niet vindenKan het vandeweek ergens Omegalul
Stukje poep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerst
Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerst
En stukje downquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:05 schreef Wertha het volgende:
26 0190 Wertha Daryl Gurney
Stukje mannelijkheid. En toch een beetje gay.
No score.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:03 schreef Zipportal het volgende:
1800000000000000000000 @:haags @:dagoduck
Is dit klaasweetalles? Stukje interpunctiequote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Was de eerste keer voor mijn ben lekker ge pijpt me schijn de volgende keer lekker zonder heb en lekker prostaatmassage gehad ben nog nooit zo lekker klaar gekomen wat een zaad kwam er uit zij ze lag gewoon te trillen van genoten ga zeker snel weer ze zij de volgende keer doen we wat meer ben niet zo klok kijker me schijn lekker anaal of dat ze mijn lekker neemt
Fijne kerst allen!
Mensen die op deze manier typen kosten de samenleving alleen maar geld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Was de eerste keer voor mijn ben lekker ge pijpt me schijn de volgende keer lekker zonder heb en lekker prostaatmassage gehad ben nog nooit zo lekker klaar gekomen wat een zaad kwam er uit zij ze lag gewoon te trillen van genoten ga zeker snel weer ze zij de volgende keer doen we wat meer ben niet zo klok kijker me schijn lekker anaal of dat ze mijn lekker neemt
Fijne kerst allen!
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die op deze manier typen kosten de samenleving alleen maar geld.
En je blijft maar hopen en hopen. Steeds weer dat muurtje opbouwen en dan wéér instorten. Ja... zeg het maar jongens...quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zoveel dagen geen darts, leven heeft geen zin meer
In mijn pand viel allesquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
En je blijft maar hopen en hopen. Steeds weer dat muurtje opbouwen en dan wéér instorten. Ja... zeg het maar jongens...
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Fijne kerst allen!
De eerste is al voorbijquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zoveel dagen geen darts, leven heeft geen zin meer
Sylvia van de trap, sadquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:01 schreef Wertha het volgende:
[..]
Buiten zijn pand viel er ook van alles.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De eerste is al voorbijZo lekker naar bed allen
Nog even volhouden makker. Tot over een paar dagen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
De drank zit al weer in de man. De maatschappij maakt het niet makkelijk. Nog een paar dagen.
M’n man.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een heldquote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen Nederlanders in de finale dit jaar
Wat slecht
Van gerwen eruit graag😭
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste 180'ers
16 - maandag 16 december (middag) en donderdag 19 december (middag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeste legs
80 - maandag 23 december (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste legs
45 - vrijdag 20 december (middag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 8 uitgeschakeld in de eerste twee rondes
2019 - 4 (3 Wright, 6 Price, 7 Suljovic, 8 Whitlock)
2020 - 2 (2 Cross, 4 M. Smith)
2021 - 2 (4 M. Smith, 5 Cross)
2022 - 1 (5 Van den Bergh)
2023 - 1 (8 Wade)
2024 - 3 (4 Wright, 6 Aspinall, 7 Noppert)
2025 - 3 (2 M. Smith, 5 Cross, 6 Chisnall)![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:03 schreef Nober het volgende:
We zitten op 462 180'ers na 63 wedstrijden en een bye, dat is 19 meer dan het recordjaar 2024!
Terwijl er 25 legs minder gegooid werden dan vorig jaar namelijk 992.
Meeste 180'ers
42 - donderdag 19 december (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste 180'ers
16 - maandag 16 december (middag) en donderdag 19 december (middag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeste legs
80 - maandag 23 december (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste legs
45 - vrijdag 20 december (middag)Verkeerde topic maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 8 uitgeschakeld in de eerste twee rondes
2019 - 4 (3 Wright, 6 Price, 7 Suljovic, 8 Whitlock)
2020 - 2 (2 Cross, 4 M. Smith)
2021 - 2 (4 M. Smith, 5 Cross)
2022 - 1 (5 Van den Bergh)
2023 - 1 (8 Wade)
2024 - 3 (4 Wright, 6 Aspinall, 7 Noppert)
2025 - 3 (2 M. Smith, 5 Cross, 6 Chisnall)![]()
Opvallend dat Cross en M. Smith er altijd samen uit gaan voor kerst.Welk topic had je in gedachten hiervoor?quote:![]()
Ik las verkeerd, dacht dat het voor Nostradamus topic wasquote:Op woensdag 25 december 2024 10:09 schreef Nober het volgende:
Opvallend dat Cross en M. Smith er altijd samen uit gaan voor kerst.
[..]
Welk topic had je in gedachten hiervoor?![]()
Viel mij ook meteen op jaquote:Op woensdag 25 december 2024 10:09 schreef Nober het volgende:
Opvallend dat Cross en M. Smith er altijd samen uit gaan voor kerst.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dit soort films kijk je toch niet voor je plezierquote:Op woensdag 25 december 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ferry 2 .
Een 3, voor de moeite. Alditroep. @:zipportal![]()
![]()
We worden gigantisch genaaidquote:Op woensdag 25 december 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Middagsessie had prima gekund wat mij betreft.![]()
Frank Lammers denkt dat hij mr bigstar is. Elise Schaap al OnlyFans?quote:Op woensdag 25 december 2024 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serie was nog wel leuk maar daarna is het pure uitmelkerij geworden (Ferry)![]()
Dat bleek.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit soort films kijk je toch niet voor je plezier![]()
Jeetje.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:49 schreef Nober het volgende:
3-2 in sets
2019 - 21
2020 - 24
2021 - 19
2022 - 17
2023 - 16
2024 - 13
2025 - 10|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuk ventje joh niks mis mee,la gaanquote:Op woensdag 25 december 2024 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hah, wat een gek. Manboob galore.![]()
https://sportnieuws.nl/da(...)%2Fwww.google.com%2F
Dat zorgde tijdens de partij voor een hoop frustratie bij de als vijfde geplaatste Cross. De oud-wereldkampioen was vol in beeld toen hij het zogeheten 'rukgebaar' maakte terwijl
Dat is toch geen rukgebaar?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Is een banaan racistisch?quote:Op woensdag 25 december 2024 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
Dat zorgde tijdens de partij voor een hoop frustratie bij de als vijfde geplaatste Cross. De oud-wereldkampioen was vol in beeld toen hij het zogeheten 'rukgebaar' maakte terwijl
[ afbeelding ]
Dat is toch geen rukgebaar?![]()
![]()
Wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Is een banaan racistisch?
[ afbeelding ]Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Rob wil gepijpt worden door zn manager. Gewoon.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet moeilijk doen maar als je wilt uitbeelden "dat was ruk " moet je geen pijpgebaar maken.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rob wil gepijpt worden door zn manager. Gewoon.
Dat is verwarrend![]()
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Hij wil gewoon lekker pijpenquote:Op woensdag 25 december 2024 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen maar als je wilt uitbeelden "dat was ruk " moet je geen pijpgebaar maken.
Dat is verwarrend![]()
![]()
It sucked, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen maar als je wilt uitbeelden "dat was ruk " moet je geen pijpgebaar maken.
Dat is verwarrend![]()
![]()
Rob is niet zo slim. Maar wanker is wel een vaak gebruikt scheldwoord daar.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En die komt op z’n vroegst vrijdagavond weer gok ikquote:Op woensdag 25 december 2024 09:33 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer geen update postcounts gezien![]()
![]()
Gewoon posten joh laaielichterquote:Op woensdag 25 december 2024 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En die komt op z’n vroegst vrijdagavond weer gok ik![]()
Gun hem de vinalequote:Op woensdag 25 december 2024 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij gunnen Rikkert nog een rondje extra.![]()
De Doev is onverbiddelijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En die komt op z’n vroegst vrijdagavond weer gok ik![]()
Terwijl we allemaal weten dat hij alleen maar porno zit te kijken.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Acteert alsof hij iets beters te doen heeft![]()
GENOTquote:Op woensdag 25 december 2024 18:50 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Komt er zo op. @:poepz0r GENOT![]()
BBC? Klinkt veelbelovend.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:50 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Komt er zo op. @:poepz0r GENOT![]()
Ditquote:Op woensdag 25 december 2024 17:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En die komt op z’n vroegst vrijdagavond weer gok ik
Gaat
Wel
Ver
Anyway, weer helemaal volgeperst met lekker voer bij paps en mams, op weg naar huis.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Pingu?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, 19:10. PenguinGod is terug.![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, weer helemaal volgeperst met lekker voer bij paps en mams, op weg naar huis.![]()
![]()
The Penguin? Al gezienquote:Op woensdag 25 december 2024 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, 19:10. PenguinGod is terug.![]()
Ach Desi. Gestikt in een banaan?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
Desi Bouterse en De_Kraam wensen u een fijne kerst.![]()
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef Wertha het volgende:
Deze dag ook weer overleefd. Nog één dag en dan mogen we weer speertjes kijken.
Moet lukken.![]()
Danny van Trijp zei gisteren op TikTok dat ik hem niet moest aanvallen nadat hij vroeg of ik een liedje voor Gian van Veen wilde maken. Wat hield die aanval in? A: ik ging full-Yannick, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. B: ik zei netjes dat ik al een liedje voor Gian van Veen heb gemaakt, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. Wat denken jullie?![]()
Wij zouden DIEP teleurgesteld zijn als je niet full-Yannick bent gegaan. Dus het zal wel B. zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Danny van Trijp zei gisteren op TikTok dat ik hem niet moest aanvallen nadat hij vroeg of ik een liedje voor Gian van Veen wilde maken. Wat hield die aanval in? A: ik ging full-Yannick, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. B: ik zei netjes dat ik al een liedje voor Gian van Veen heb gemaakt, waarop hij zei dat ik hem niet moest aanvallen. Wat denken jullie?![]()
Bquote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
![]()
Boeie Ruurdquote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Midden in de nacht druk zijn met een reactie van Danny van Trijp op fucking TikTok. Okee.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Precies wat is dit voor actquote:Op donderdag 26 december 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Midden in de nacht druk zijn met een reactie van Danny van Trijp op fucking TikTok. Okee.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
![]()
Werd tijd. Ik ben er nu eigenlijk wel weer aan toe. Mss laatste setje Chisnall Evans nogeens op zetten straks.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Nog 1 dagje overleven mannen
Over iets meer dan 24 uur weer losSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wij zijn echte strijders. Komt goed.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Over iets meer dan 24 uur weer los![]()
Dat is een echte liefhebberquote:Op donderdag 26 december 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werd tijd. Ik ben er nu eigenlijk wel weer aan toe. Mss laatste setje Chisnall Evans nogeens op zetten straks.![]()
Heta vs Woodhousequote:Op donderdag 26 december 2024 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Over iets meer dan 24 uur weer los
Makkelijk eerste![]()
quote:Alle energie is eruit. Je kijkt hier het hele jaar naar uit, dagenlang schud je bewust geen handjes en doe je alles om niet ziek te worden en dan word je ziek. Dan bén je niet alleen opa, dan sta je er ook bij als een opa. En ja, dan gaan mensen zeggen: heeft ‘ie dat weer. Maar als je neus dicht zit en je kunt amper ademhalen, heb je niet de kracht om je spel te spelen. Uitgerekend hier.![]()
"Maar ik mķet door. Er is geen alternatief. Wat kan je doen? De MODUS Super Series voor 750 pond spelen? Als ik stop, ben ik sponsors en prijzengeld kwijt, dan weet ik niet of ik hetzelfde leven met Julia kan leiden als nu. Je hebt meer vrijheid, maar vrijheid kost geld, want je wilt leuke dingen doen. Je bent niet meer spraakmakend als je stopt. Er zit dan niemand te wachten op een 57-jarige Van Barneveld. Dus ik snap dat mensen zeggen: waarom doet hij het zichzelf aan? Maar niemand kent mijn financiële situatie.”![]()
Julia ditchen levert meer geld op dan tot zijn 96ste elk jaar het WK winnen.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Evangelion het volgende:
"Maar ik mķet door. Er is geen alternatief. Wat kan je doen? De MODUS Super Series voor 750 pond spelen? Als ik stop, ben ik sponsors en prijzengeld kwijt, dan weet ik niet of ik hetzelfde leven met Julia kan leiden als nu. Je hebt meer vrijheid, maar vrijheid kost geld, want je wilt leuke dingen doen. Je bent niet meer spraakmakend als je stopt. Er zit dan niemand te wachten op een 57-jarige Van Barneveld. Dus ik snap dat mensen zeggen: waarom doet hij het zichzelf aan? Maar niemand kent mijn financiële situatie.”Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:"Je spreekt me nu na het belangrijkste toernooi van het jaar, maar zo zit ik er door het hele jaar ook bij na Pro Tours, Euro Tours en majors. Veertig tot vijftig keer paar jaar krijg je die bokshandschoen op je neus. Dan is er één dag in Hildesheim geweest dat je wint, maar je vraagt jezelf dan wel af: is dit het allemaal waard? Nu zou ik zeggen van niet, want je maakt geen stappen, maar ik heb ook meteen met Ben de Kok (zijn sponsor, red.) gesproken en die zei: gewoon doorgaan, ik ga je helpen.”![]()
Altijd weer die kolere wijven.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Julia ditchen levert meer geld op dan tot zijn 96ste elk jaar het WK winnen.![]()
Was Clayton - Mansell niet minstens net zo goed?quote:Op donderdag 26 december 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werd tijd. Ik ben er nu eigenlijk wel weer aan toe. Mss laatste setje Chisnall Evans nogeens op zetten straks.Maar gelukkig wel een hoop geld verdient met al die demotjes. Jankbal.quote:![]()
De belastingdienst waarschijnlijk ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Evangelion het volgende:
”Maar niemand kent mijn financiële situatie.”![]()
Ach, Ray.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Evangelion het volgende:
"Maar ik mķet door. Er is geen alternatief. Wat kan je doen? De MODUS Super Series voor 750 pond spelen? Als ik stop, ben ik sponsors en prijzengeld kwijt, dan weet ik niet of ik hetzelfde leven met Julia kan leiden als nu. Je hebt meer vrijheid, maar vrijheid kost geld, want je wilt leuke dingen doen. Je bent niet meer spraakmakend als je stopt. Er zit dan niemand te wachten op een 57-jarige Van Barneveld. Dus ik snap dat mensen zeggen: waarom doet hij het zichzelf aan? Maar niemand kent mijn financiële situatie.”![]()
Neequote:Op donderdag 26 december 2024 12:22 schreef Nober het volgende:
Was Clayton - Mansell niet minstens net zo goed?
Volgend jaar als er 127 wedstrijden zijn dan zal het wel gewoon door de kerst heen rammen worden. En Oudjaar ook. Tien voor twaalf even een pauze, vijf over twaalf weer de set afmaken.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Premier League voetbal genot.
Stelling; die mietjes moet met kerst gewoon door dartsen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Aus der Reihe... Komkommertijd:
https://nos.nl/artikel/25(...)en-als-kersttraditie
Hoe 'de dikke vreetavonden' uitliepen op gourmetten als kersttraditieSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:"Er moeten kilootjes af, ik moet fitter worden en ook mijn diabetes beter onder controle krijgen", aldus Van Barneveld. "Ik ben onlangs in het ziekenhuis geweest en eind januari krijg ik onderzoek, want er zit ‘suiker’ in mijn oog. Ik heb daar constant problemen mee. Ik zie niet scherp en dat zorgt voor energieverlies. Er worden eind januari tests afgenomen. Ik hoorde al enge dingen zoals injecties in m'n oog. Dat is niet iets waar ik me op verheug, maar mijn ogen en handen zijn mijn gereedschap. Die moeten goed zijn.”![]()
Als ieder ander zulke dingen zegt spreken we van een verward persoon en komt de PIELIETSIE hem van de straat halen.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Toch wel jammer dat hij er al uit ligt, had leuk geweest om nog een ronde langer van zijn zelfmedelijden te genieten.quote:![]()
Wij zijn reuze benieuwd naar jouw analyse over de (kerst)kilootjes.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ieder ander zulke dingen zegt spreken we van een verward persoon en komt de PIELIETSIE hem van de straat halen.![]()
Je kunt ook gewoon weer postbode worden bij de PTT Raymond.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:18 schreef Evangelion het volgende:
"Maar ik mķet door. Er is geen alternatief. Wat kan je doen? De MODUS Super Series voor 750 pond spelen? Als ik stop, ben ik sponsors en prijzengeld kwijt, dan weet ik niet of ik hetzelfde leven met Julia kan leiden als nu. Je hebt meer vrijheid, maar vrijheid kost geld, want je wilt leuke dingen doen. Je bent niet meer spraakmakend als je stopt. Er zit dan niemand te wachten op een 57-jarige Van Barneveld. Dus ik snap dat mensen zeggen: waarom doet hij het zichzelf aan? Maar niemand kent mijn financiële situatie.”Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Julia wil elke maand paar ruggen om te spenderenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon weer postbode worden bij de PTT Raymond.![]()
#WerkenBijDeNOSquote:Op donderdag 26 december 2024 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Aus der Reihe... Komkommertijd:
https://nos.nl/artikel/25(...)en-als-kersttraditie
Hoe 'de dikke vreetavonden' uitliepen op gourmetten als kersttraditie![]()
Julia lijkt me zelf niet echt een werker.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Julia wil elke maand paar ruggen om te spenderen![]()
Op oudejaarsavond dartsen kijken.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar als er 127 wedstrijden zijn dan zal het wel gewoon door de kerst heen rammen worden. En Oudjaar ook. Tien voor twaalf even een pauze, vijf over twaalf weer de set afmaken.![]()
![]()
Is MANAGER bij een Engels bedrijf. Omhoog neuken genotquote:Op donderdag 26 december 2024 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Julia lijkt me zelf niet echt een werker.![]()
Manager. Koffie drinken dus en beetje video-bellen over de kleur van het nieuwe bedrijfslogo.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is MANAGER bij een Engels bedrijf. Omhoog neuken genot![]()
Af en toe beetje pijpen onder het bureau allenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Manager. Koffie drinken dus en beetje video-bellen over de kleur van het nieuwe bedrijfslogo.![]()
Als ze naar 128 man gaan, mag je wel eens hopen dat ze werkelijk de regionale tours meer belonen. En niet de toevalstreffers op qualifiers. Dat is de meest ergerniswekkende weeffout in het huidige systeem.
Asada was de beste op een Japanse tour, maar vervolgens gingen ze een kneuzige qualifier spelen.
Carolissen is al jaren de beste in Zuid-Afrika, maar speelde dit WK pas zijn tweede toernooi.![]()
Jumboquote:Op donderdag 26 december 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit @:mani89, om het kerstdis weg te spoelen? Graag een recensie.
[ afbeelding ]![]()
![]()
2 borden.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar als er 127 wedstrijden zijn dan zal het wel gewoon door de kerst heen rammen worden. En Oudjaar ook. Tien voor twaalf even een pauze, vijf over twaalf weer de set afmaken.
PPV á 10 euro voor bord 1.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Af en toe beetje pijpen onder het bureau allen
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Uitmelkgenotquote:Op donderdag 26 december 2024 14:03 schreef Nober het volgende:
[..]
2 borden.
PPV á 10 euro voor bord 1.![]()
Het Sterkdarts-toernooi 'Toon Greebe Memoriaal' werd een eerbetoon aan de veel te vroeg overleden Toon Greebe. In een sterk deelnemersveld kroonde Jermaine Wattimena zich zondag tot winnaar. Hij versloeg Erik van Rijswijk overtuigend met 5-0 in de finale. De overwinning markeert een indrukwekkende prestatie van Wattimena, die komende vrijdag alweer in actie komt op het PDC WK.
Pindagunned @Zipportal![]()
Dan mist hij dus het Open Maashorst morgen.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
Het Sterkdarts-toernooi 'Toon Greebe Memoriaal' werd een eerbetoon aan de veel te vroeg overleden Toon Greebe. In een sterk deelnemersveld kroonde Jermaine Wattimena zich zondag tot winnaar. Hij versloeg Erik van Rijswijk overtuigend met 5-0 in de finale. De overwinning markeert een indrukwekkende prestatie van Wattimena, die komende vrijdag alweer in actie komt op het PDC WK.
Pindagunned @:zipportal![]()
Gehackt natuurlijk!quote:
Ze waren niet van Barney maar toch excusesIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Hup Wrigth (quote:Op donderdag 26 december 2024 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
Pindagunned @:zipportal)
![]()
Wachtwoord was BarneyArmy1234quote:Op donderdag 26 december 2024 15:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gehackt natuurlijk!
Ze waren niet van Barney maar toch excuses
[ x ]![]()
Moet proeven.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit @:mani89, om de kerstdis weg te spoelen? Graag een recensie.
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fatbikes zijn voor proleten.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Tijd voor commands @:zipportal![]()
CTRL ALT DELquote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Tijd voor commands @:zipportal
?![]()
Politie in Nederlandquote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Tijd voor commands @:zipportalAls we het over cucks hebben
![]()
![]()
Laten zich thuis waarschijnlijk ook domineren.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Politie in NederlandAls we het over cucks hebben
![]()
Stukje juichen voor NEDERLANDquote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Tijd voor commands @:zipportalRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar is dan weer niets mis mee. Het is immers winterpeen seizoenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laten zich thuis waarschijnlijk ook domineren.![]()
https://www.ad.nl/eten-en(...)-lekker-br~a175034e/quote:Op donderdag 26 december 2024 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is dan weer niets mis mee. Het is immers winterpeen seizoen
Gelijk wat kachelpijpen in beeld allen.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Tijd voor commands @:zipportal![]()
Kayden, Jennifer.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/eten-en(...)-lekker-br~a175034e/
Gelijk wat kachelpijpen in beeld allen.![]()
Shaniqua en coquote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/eten-en(...)-lekker-br~a175034e/
Gelijk wat kachelpijpen in beeld allen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: