abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215984177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nee, omdat de niveauverschillen kleiner worden. Een trend die trouwens al heel lang bezig is. Ja, of het is geen sport waar je graag ziet dat de beste wint.
Ik zie graag de beste winnen, maar heb geen idee wat je met een formatwijziging opschiet? Het is gewoon dit jaar, dat de hele dartsscene implodeert. Dat wil niet zeggen dat het volgend seizoen zo is.

Vorig seizoen waren de grootste namen gewoon op de afspraak. Behalve een Wade die onverklaarbaar na een briljant seizoen opeens moest gaan zitten tegen Campbell.
pi_215984183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:31 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Dat 2e klopt, maar dat eerste is gewoon onzin. Het is niet dat toppers/subtoppers majors winnen, maar ontzettende middelmaat.
Wie is middelmaat? Edhouse? Maar buiten hem wie nog meer?
pi_215984191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik zie graag de beste winnen, maar heb geen idee wat je met een formatwijziging opschiet? Het is gewoon dit jaar, dat de hele dartsscene implodeert. Dat wil niet zeggen dat het volgend seizoen zo is.

Vorig seizoen waren de grootste namen gewoon op de afspraak. Behalve een Wade die onverklaarbaar na een briljant seizoen opeens moest gaan zitten tegen Campbell.
Wade is altijd op en af. Geen idee welke Wade er komt opdagen :')
pi_215984226
quote:

[..]

Nou ja, kijk, het kan toeval zijn dat het dit jaar exceptioneel veel is, maar als het in algemene zin zo is dat het niveau van deelnemers dichter naar elkaar toegroeit, ligt het denk ik voor de hand om wedstrijden langer te maken. Het niveau verschil wordt immers moeilijker vast te stellen naar mate het format korter wordt en vice versa. Vraag me overigens wel af of dat qua tv handig zou zijn.
pi_215984234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wie is middelmaat? Edhouse? Maar buiten hem wie nog meer?
Lukeman in de finale. Pinda in de finale. Dimitri toch ook niet geweldig dit jaar.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215984238
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, kijk, het kan toeval zijn dat het dit jaar exceptioneel veel is, maar als het in algemene zin zo is dat het niveau van deelnemers dichter naar elkaar toegroeit, ligt het denk ik voor de hand om wedstrijden langer te maken. Het niveau verschil wordt dan immers moeilijker vast te stellen naar mate het format korter wordt. Vraag me overigens wel af of dat qua tv handig zou zijn.
Het is een resultaat van veel teveel toernooien waardoor de top een beetje dartsmoe begint te worden
pi_215984241
Kap eens met dat gekloon heel de tijd anders
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215984250
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:49 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Lukeman in de finale. Pinda in de finale. Dimitri toch ook niet geweldig dit jaar.
Zijn toch al jaren stabiele middenmotors? Vind dat niet gek. Zou V Trijp ofzo ineens een toernooi winnen, dat is gek
pi_215984257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens met dat gekloon heel de tijd anders
?
pi_215984285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, kijk, het kan toeval zijn dat het dit jaar exceptioneel veel is, maar als het in algemene zin zo is dat het niveau van deelnemers dichter naar elkaar toegroeit, ligt het denk ik voor de hand om wedstrijden langer te maken. Het niveau verschil wordt immers moeilijker vast te stellen naar mate het format korter wordt en vice versa. Vraag me overigens wel af of dat qua tv handig zou zijn.
Ik zie niet zo in waarom je het langer zou moeten maken. Ik denk dat er een beter idee is, om dat te bewerkstelligen. Een Matchplay-format in de eerste twee rondes is dan beter.
  dinsdag 24 december 2024 @ 11:59:54 #286
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215984358
Het is gewoon trend van dit jaar. Dan moet je niet opeens alles willen veranderen. Laat het maar zo, genoeg huiswerk voor de mannen uit top-32. Ze zullen zich moeten heruitvinden. Misschien wat snoeien in schema; wat minder PC's of ET's gooien om fris te blijven voor de grote toernooien.
pi_215984412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon trend van dit jaar. Dan moet je niet opeens alles willen veranderen. Laat het maar zo, genoeg huiswerk voor de mannen uit top-32. Ze zullen zich moeten heruitvinden. Misschien wat snoeien in schema; wat minder PC's of ET's gooien om fris te blijven voor de grote toernooien.
Dan is er goed nieuws: er komen twee vloertoernooien bij, en een Euro Tour!
pi_215984440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Punt is dat pdc er wel vanuit gaat dat je veel gooit. Je kunt niet zomaar 10 x niet op komen dagen
  dinsdag 24 december 2024 @ 12:08:54 #289
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215984468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dan is er goed nieuws: er komen twee vloertoernooien bij, en een Euro Tour!
Geen idee waar dat tussen past, zeker voor de toppers die ook nog World Series moeten doen. Mag je bijna een privejet regelen voor de darters.
pi_215984478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Geen idee waar dat tussen past, zeker voor de toppers die ook nog World Series moeten doen. Mag je bijna een privejet regelen voor de darters.
Daarom zei mvg krijg maar de pleuris met je world Series in Australië
  dinsdag 24 december 2024 @ 12:10:56 #291
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215984493
quote:

[..]

Dit seizoen staken er ook maar 2 boven uit. Ik neem aan dat een van hen sowieso in de finale staat en waarschijnlijk ook wint. Pas als die er voor de halve finale uitliggen is het pas echt geïmplodeerd.

Van de top-10 zitten er ook gewoon nog 8 in, dat valt reuze mee.
pi_215984495
quote:

[..]
Ik versprak me, zelfs vier vloertoernooien extra,
pi_215984505
quote:

[..]
Bij het veldrijden hadden ze een charter van Dublin naar Sardinië geregeld.
pi_215984511
Dit wordt het toernooi van Dolan _O_
pi_215984524
Vooral benieuwd wie de PDC nu de mentale molen van de walgelijke PL instuurt.

Behalve Humphries, Littler, Van Gerwen valt er even voor niemand een waterdichte case te maken.
  dinsdag 24 december 2024 @ 12:13:51 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215984526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:12 schreef Evangelion het volgende:
Dit wordt het toernooi van Dolan _O_
Post eens in het Dolan topic. Ik moet die als enige hooghouden omdat @wimderon verzaakt.
  dinsdag 24 december 2024 @ 12:14:35 #297
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215984539
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:

Behalve Humphries, Littler, Van Gerwen valt er even voor niemand een waterdichte case te maken.
Heta en Bunting wat mij betreft wel.
pi_215984554
Oh ja, de top-4 doet standaard mee.
pi_215984558
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:

Aziaatjes erbij voor de marketing. Illagan god
pi_215984559
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Heta en Bunting wat mij betreft wel.
Heta :?.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')