Ja met Chizzy - Evans nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Setsysteem is bewierookt. Recentelijk nog.
WMB verder okéquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderen die ik eventueel heb gemist?
Nee de top is breder gewordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee. De top is niet verslagen, omdat de rest zo goed was, maar de meesten zelf helemaal geen knikker raken.
Ja ligt eraan wat je de top noemt. Een slechte dag van een top 10 speler wordt eerder afgestraft door een top 64 speler dan voorheen, maar de top 10 zelf is ook gewoon vrij tragisch op dit moment.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee de top is breder gewordenLittler, humphries, mvg etc winnen niet meer 10 toernooien op rij en daarnaast is het schema veel te vol zoals vd voort eerder al aangaf
Buikomvang is inderdaad verdubbeld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simpel; de top is breder geworden
3/5 legs heeft Zjak gebezigd. Bij barney of een andere Nederlander.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderen die ik eventueel heb gemist?
Behalve Humphries en Littler is er momenteel een hele grote stroom darters die al een tijdje het vuur kwijt zijn, of altijd net niet zijn op TV of op de vloer beter presteren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja ligt eraan wat je de top noemt. Een slechte dag van een top 10 speler wordt eerder afgestraft door een top 64 speler dan voorheen, maar de top 10 zelf is ook gewoon vrij tragisch op dit moment.
Eigenlijk bedoel ik zo’n moment dat ie statistiekjes op een bord gaat presenteren maar ik overweeg dit ook te laten tellenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:23 schreef Szura het volgende:
Oh en Zjak z’n statsanalyse komt ook telkens terug als hij het weer heeft over het percentage van de eerste pijl in de triple
Het enige wat mij serieus verbaasde was de baggerpot van Anderson, maar de rest zag je ergens wel aankomen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Behalve Humphries en Littler is er momenteel een hele grote stroom darters die al een tijdje het vuur kwijt zijn, of altijd net niet zijn op TV of op de vloer beter presteren.
Ik denk niet dat Searle een walk-over gaat zijn, en Pietje, Aspinall, Williams en Gilding zijn allemaal spelers bij wie ik een kwartfinale niet heel gek zou vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van het kwart van Littler is nauwelijks iets meer over.
De mentaal weerbare darters zijn momenteel op een hand te tellen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige wat mij serieus verbaasde was de baggerpot van Anderson, maar de rest zag je ergens wel aankomen.
Oja, dat verwacht ik bij een langer format welquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik zo’n moment dat ie statistiekjes op een bord gaat presenteren maar ik overweeg dit ook te laten tellen
Dat 2e klopt, maar dat eerste is gewoon onzin. Het is niet dat toppers/subtoppers majors winnen, maar ontzettende middelmaat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee de top is breder gewordenLittler, humphries, mvg etc winnen niet meer 10 toernooien op rij en daarnaast is het schema veel te vol zoals vd voort eerder al aangaf
Door al dat uitmelken snap ik dat ook nog wel. Alleen op een WK verwacht je toch geen 85 gemiddeldes van spelers als Cross en Clayton. En een Garry die zich compleet oplaad voor dit WK.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Behalve Humphries en Littler is er momenteel een hele grote stroom darters die al een tijdje het vuur kwijt zijn, of altijd net niet zijn op TV of op de vloer beter presteren.
Maar Clayton is al anderhalf jaar niet zichzelf meer. Dat kan, iedereen die het een beetje volgt, niet verbazen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door al dat uitmelken snap ik dat ook nog wel. Alleen op een WK verwacht je toch geen 85 gemiddeldes van spelers als Cross en Clayton. En een Garry die zich compleet oplaad voor dit WK.
Kijk even naar de order of merit kan toch moeilijk zeggen dat Humphries niet zwaar domineert de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
18 van de eerste 32 er dan uit, dus dat is nog slechter dan de OOM.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekeken vanuit de seizoensgemiddelden:
1 Gary Anderson SCO 99.51
2 Luke Littler ENG 99.08
3 Luke Humphries ENG 98.32
4 Michael van Gerwen NED 97.17
5 Chris Dobey ENG 97.09
6 Gerwyn Price WAL 97.01
7 Stephen Bunting ENG 96.79
8 Damon Heta AUS 96.69
9 Danny Noppert NED 96.48
10 Rob Cross ENG 95.97
11 Josh Rock NIR 95.95
12 Ryan Searle ENG 95.87
13 Cameron Menzies SCO 95.85
14 England 95.74
15 Ross Smith ENG 95.58
16 Wessel Nijman NED 95.47
17 Dave Chisnall ENG 95.28
18 Michael Smith ENG 95.27
19 Jermaine Wattimena NED 95.20
20 Mike De Decker BEL 95.08
21 James Wade ENG 94.76
22 Dirk van Duijvenbode NED 94.75
23 Gian van Veen NED 94.64
24 Martin Schindler GER 94.56
25 Nathan Aspinall ENG 94.33
26 Krzysztof Ratajski POL 94.22
27 Dom Taylor ENG 94.04
28 Raymond van Barneveld NED 93.98
29 Gabriel Clemens GER 93.95
30 Jonny Clayton WAL 93.83
31 Martin Lukeman ENG 93.77
32 Ryan Joyce ENG 93.68
33 William O'Connor IRL 93.46
34 Daryl Gurney NIR 93.45
35 Luke Woodhouse ENG 93.24
Omdat de uitslagen jou niet uitkomen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Misschien moeten ze de wedstrijden toch wat langer maken in eerdere rondes al. Aangezien het niveau van de onderkant flink blijft stijgen is er meer nodig om het kaf van het koren te scheiden.
Nee, omdat de niveauverschillen kleiner worden. Een trend die trouwens al heel lang bezig is. Ja, of het is geen sport waar je graag ziet dat de beste wint.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat de uitslagen jou niet uitkomen?
Het hele seizoen door hebben tal van darters opzichtig gefaald. Dit is gewoon een patroon van het hele jaar.
Ik zie graag de beste winnen, maar heb geen idee wat je met een formatwijziging opschiet? Het is gewoon dit jaar, dat de hele dartsscene implodeert. Dat wil niet zeggen dat het volgend seizoen zo is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, omdat de niveauverschillen kleiner worden. Een trend die trouwens al heel lang bezig is. Ja, of het is geen sport waar je graag ziet dat de beste wint.
Wie is middelmaat? Edhouse? Maar buiten hem wie nog meer?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat 2e klopt, maar dat eerste is gewoon onzin. Het is niet dat toppers/subtoppers majors winnen, maar ontzettende middelmaat.
Wade is altijd op en af. Geen idee welke Wade er komt opdagenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie graag de beste winnen, maar heb geen idee wat je met een formatwijziging opschiet? Het is gewoon dit jaar, dat de hele dartsscene implodeert. Dat wil niet zeggen dat het volgend seizoen zo is.
Vorig seizoen waren de grootste namen gewoon op de afspraak. Behalve een Wade die onverklaarbaar na een briljant seizoen opeens moest gaan zitten tegen Campbell.
Nou ja, kijk, het kan toeval zijn dat het dit jaar exceptioneel veel is, maar als het in algemene zin zo is dat het niveau van deelnemers dichter naar elkaar toegroeit, ligt het denk ik voor de hand om wedstrijden langer te maken. Het niveau verschil wordt immers moeilijker vast te stellen naar mate het format korter wordt en vice versa. Vraag me overigens wel af of dat qua tv handig zou zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie graag de beste winnen, maar heb geen idee wat je met een formatwijziging opschiet? Het is gewoon dit jaar, dat de hele dartsscene implodeert. Dat wil niet zeggen dat het volgend seizoen zo is.
Vorig seizoen waren de grootste namen gewoon op de afspraak. Behalve een Wade die onverklaarbaar na een briljant seizoen opeens moest gaan zitten tegen Campbell.
Lukeman in de finale. Pinda in de finale. Dimitri toch ook niet geweldig dit jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is middelmaat? Edhouse? Maar buiten hem wie nog meer?
Het is een resultaat van veel teveel toernooien waardoor de top een beetje dartsmoe begint te wordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, het kan toeval zijn dat het dit jaar exceptioneel veel is, maar als het in algemene zin zo is dat het niveau van deelnemers dichter naar elkaar toegroeit, ligt het denk ik voor de hand om wedstrijden langer te maken. Het niveau verschil wordt dan immers moeilijker vast te stellen naar mate het format korter wordt. Vraag me overigens wel af of dat qua tv handig zou zijn.
Zijn toch al jaren stabiele middenmotors? Vind dat niet gek. Zou V Trijp ofzo ineens een toernooi winnen, dat is gekquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lukeman in de finale. Pinda in de finale. Dimitri toch ook niet geweldig dit jaar.
?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens met dat gekloon heel de tijd anders
Ik zie niet zo in waarom je het langer zou moeten maken. Ik denk dat er een beter idee is, om dat te bewerkstelligen. Een Matchplay-format in de eerste twee rondes is dan beter.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, het kan toeval zijn dat het dit jaar exceptioneel veel is, maar als het in algemene zin zo is dat het niveau van deelnemers dichter naar elkaar toegroeit, ligt het denk ik voor de hand om wedstrijden langer te maken. Het niveau verschil wordt immers moeilijker vast te stellen naar mate het format korter wordt en vice versa. Vraag me overigens wel af of dat qua tv handig zou zijn.
Dan is er goed nieuws: er komen twee vloertoernooien bij, en een Euro Tour!quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon trend van dit jaar. Dan moet je niet opeens alles willen veranderen. Laat het maar zo, genoeg huiswerk voor de mannen uit top-32. Ze zullen zich moeten heruitvinden. Misschien wat snoeien in schema; wat minder PC's of ET's gooien om fris te blijven voor de grote toernooien.
Punt is dat pdc er wel vanuit gaat dat je veel gooit. Je kunt niet zomaar 10 x niet op komen dagenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon trend van dit jaar. Dan moet je niet opeens alles willen veranderen. Laat het maar zo, genoeg huiswerk voor de mannen uit top-32. Ze zullen zich moeten heruitvinden. Misschien wat snoeien in schema; wat minder PC's of ET's gooien om fris te blijven voor de grote toernooien.
Geen idee waar dat tussen past, zeker voor de toppers die ook nog World Series moeten doen. Mag je bijna een privejet regelen voor de darters.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan is er goed nieuws: er komen twee vloertoernooien bij, en een Euro Tour!
Daarom zei mvg krijg maar de pleuris met je world Series in Australiëquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee waar dat tussen past, zeker voor de toppers die ook nog World Series moeten doen. Mag je bijna een privejet regelen voor de darters.
Dit seizoen staken er ook maar 2 boven uit. Ik neem aan dat een van hen sowieso in de finale staat en waarschijnlijk ook wint. Pas als die er voor de halve finale uitliggen is het pas echt geïmplodeerd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik versprak me, zelfs vier vloertoernooien extra,quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee waar dat tussen past, zeker voor de toppers die ook nog World Series moeten doen. Mag je bijna een privejet regelen voor de darters.
Bij het veldrijden hadden ze een charter van Dublin naar Sardinië geregeld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heta en Bunting wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd wie de PDC nu de mentale molen van de walgelijke PL instuurt.
Behalve Humphries, Littler, Van Gerwen valt er even voor niemand een waterdichte case te maken.
Aziaatjes erbij voor de marketing. Illagan godquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooral benieuwd wie de PDC nu de mentale molen van de walgelijke PL instuurt.
Behalve Humphries, Littler, Van Gerwen valt er even voor niemand een waterdichte case te maken.
Hetaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heta en Bunting wat mij betreft wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |