Simpel; de top is breder gewordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Ricky tegen Chizzy was echt alles waar je op hoopte en meer. Een van de mooiste wedstrijden sinds jaren.
Jammer van die deceptie daarna. Bizar hoeveel subtop spelers helemaal niets raken. Stunt hier en daar is prima. Maar zit nu wel heel veel troep bij de laatste 32. Snap nu wel dat er zoveel matigheid major finales heeft gehaald dit jaar.
Nee. De top is niet verslagen, omdat de rest zo goed was, maar de meesten zelf helemaal geen knikker raken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simpel; de top is breder geworden
Anderen die ik eventueel heb gemist?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Setsysteem is bewierookt. Recentelijk nog.
Ja met Chizzy - Evans nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Setsysteem is bewierookt. Recentelijk nog.
WMB verder okéquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderen die ik eventueel heb gemist?
Nee de top is breder gewordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee. De top is niet verslagen, omdat de rest zo goed was, maar de meesten zelf helemaal geen knikker raken.
Ja ligt eraan wat je de top noemt. Een slechte dag van een top 10 speler wordt eerder afgestraft door een top 64 speler dan voorheen, maar de top 10 zelf is ook gewoon vrij tragisch op dit moment.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee de top is breder gewordenLittler, humphries, mvg etc winnen niet meer 10 toernooien op rij en daarnaast is het schema veel te vol zoals vd voort eerder al aangaf
Buikomvang is inderdaad verdubbeld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simpel; de top is breder geworden
3/5 legs heeft Zjak gebezigd. Bij barney of een andere Nederlander.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderen die ik eventueel heb gemist?
Behalve Humphries en Littler is er momenteel een hele grote stroom darters die al een tijdje het vuur kwijt zijn, of altijd net niet zijn op TV of op de vloer beter presteren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja ligt eraan wat je de top noemt. Een slechte dag van een top 10 speler wordt eerder afgestraft door een top 64 speler dan voorheen, maar de top 10 zelf is ook gewoon vrij tragisch op dit moment.
Eigenlijk bedoel ik zo’n moment dat ie statistiekjes op een bord gaat presenteren maar ik overweeg dit ook te laten tellenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:23 schreef Szura het volgende:
Oh en Zjak z’n statsanalyse komt ook telkens terug als hij het weer heeft over het percentage van de eerste pijl in de triple
Het enige wat mij serieus verbaasde was de baggerpot van Anderson, maar de rest zag je ergens wel aankomen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Behalve Humphries en Littler is er momenteel een hele grote stroom darters die al een tijdje het vuur kwijt zijn, of altijd net niet zijn op TV of op de vloer beter presteren.
Ik denk niet dat Searle een walk-over gaat zijn, en Pietje, Aspinall, Williams en Gilding zijn allemaal spelers bij wie ik een kwartfinale niet heel gek zou vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van het kwart van Littler is nauwelijks iets meer over.
De mentaal weerbare darters zijn momenteel op een hand te tellen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige wat mij serieus verbaasde was de baggerpot van Anderson, maar de rest zag je ergens wel aankomen.
Oja, dat verwacht ik bij een langer format welquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik zo’n moment dat ie statistiekjes op een bord gaat presenteren maar ik overweeg dit ook te laten tellen
Dat 2e klopt, maar dat eerste is gewoon onzin. Het is niet dat toppers/subtoppers majors winnen, maar ontzettende middelmaat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee de top is breder gewordenLittler, humphries, mvg etc winnen niet meer 10 toernooien op rij en daarnaast is het schema veel te vol zoals vd voort eerder al aangaf
Door al dat uitmelken snap ik dat ook nog wel. Alleen op een WK verwacht je toch geen 85 gemiddeldes van spelers als Cross en Clayton. En een Garry die zich compleet oplaad voor dit WK.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Behalve Humphries en Littler is er momenteel een hele grote stroom darters die al een tijdje het vuur kwijt zijn, of altijd net niet zijn op TV of op de vloer beter presteren.
Maar Clayton is al anderhalf jaar niet zichzelf meer. Dat kan, iedereen die het een beetje volgt, niet verbazen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door al dat uitmelken snap ik dat ook nog wel. Alleen op een WK verwacht je toch geen 85 gemiddeldes van spelers als Cross en Clayton. En een Garry die zich compleet oplaad voor dit WK.
Kijk even naar de order of merit kan toch moeilijk zeggen dat Humphries niet zwaar domineert de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |