SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 24-12-2024 14:26:42 ]
Geen van hen voldoet aan het gevraagde niveau tochquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:18 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou mij niet verbazen als er een paar vrouwtjes mogen meedoen tijdens de PL
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende: Vooral benieuwd wie de PDC nu de mentale molen van de walgelijke PL instuurt. Behalve Humphries, Littler, Van Gerwen valt er even voor niemand een waterdichte case te maken.
Pdc is graag woke dus zou geen verrassing zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen van hen voldoet aan het gevraagde niveau toch
2 Belgen gaan ze niet doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.
ja twee belgen ja. Denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.
Price eerder denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Clayton of Price kan je ook wel opschrijven.
Sjim Williams jaaaaaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In ieder geval 1 iemand uit Wales is meer het punt.
Neequote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit vriend, denk jij dat je nog wat mist?
Hetaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er bekend wie er allemaal nog vierde kunnen worden op de OOM?
Clayton hoort er met alle respect niet in thuis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Clayton of Price kan je ook wel opschrijven voor de PL.
Nu Plaisier nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Richting de eerste twee Euro Tours van 2025 heeft Van den Bergh een zege op Rydz nodig om aanwezig te zijn.
Cullen moet of ver komen op het WK, of hopen op afzeggingen. Dat hij dit nodig heeft, zegt veel over zijn jaar en hoe irritant het is dat hij puur op rancune van Nijman won.
Daarnaast kun je er wel van uitgaan dat Onze Wessel op ieder TV-toernooi (op de Qualifier-toernooien na) aanwezig zal zijn, door het vorig jaar ingevoerde Euro Tour-format.
https://www.dartsrankings.com/et2
https://www.dartsrankings.com/quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er bekend wie er allemaal nog vierde kunnen worden op de OOM?
Het is wat dat betreft onhandig dat hij zijn dubbels niet gooide tegen Peter Wright. Hij begint helemaal op 0, komend seizoen.quote:
Cullen heeft een beetje last van het Van Barneveld-O'Connor syndroom denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cullen moet of ver komen op het WK, of hopen op afzeggingen. Dat hij dit nodig heeft, zegt veel over zijn jaar en hoe irritant het is dat hij puur op rancune van Nijman won.
Gian heeft er volgens mij wel 4x gezetenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederlandertjes maar wat minder in de studio vertoeven volgend jaar en wat meer voorbereiden op hun partijen.
Ja extreem lullig voor hemquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft onhandig dat hij zijn dubbels niet gooide tegen Peter Wright. Hij begint helemaal op 0, komend seizoen.
Dat was wel een uitzondering uiteraard. Maar daar is schema nu ook compacter gemaakt en wat beter op elkaar afgestemd. De verre reizen hebben nu geen race ervoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij het veldrijden hadden ze een charter van Dublin naar Sardinië geregeld.
4 x ¤450 bruto wel lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Gian heeft er volgens mij wel 4x gezeten
ā 2500 per avond is ook weer 10k.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Niko Springer lukt om vanaf dag 1 te vlammen. Hij kan net als Plaisier in staat zijn om in een halfjaar naar de Matchplay te denderen.quote:
Clayton is logischer in dat geval, want Price heeft niks gepresteerd en zich meermaals negatief uitgelaten over de PL.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In ieder geval 1 iemand uit Wales is meer het punt.
450 is het maarquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ā 2500 per avond is ook weer 10k.
Zou eigenlijk een aparte OoM voor moeten komen
Zit Razma aan die kant? Mocht hij ver komen.... Razmatazgenotquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clayton is logischer in dat geval, want Price heeft niks gepresteerd en zich meermaals negatief uitgelaten over de PL.
Maar met Clayton, Rock, Price, Dobey en Gurney aan dezelfde kant van het schema lijkt het mij vrij logisch om degene die het verste komt te nemen. Cullen, Doets en Ratajski heb je daar ook nog, maar die geef ik minder kans.
Interessant, in principe is iedereen bovenin het schema normaal gesproken uitgeschakeld voor top-4 (uitgaande van Luke-Luke), dus blijft eigenlijk enkel Clayton over of toch Cross die de 4de plek behoudt. Maar goed onderin het schema kan nog veel gebeuren natuurlijk als MvG verzaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/
Die gast zal toch ook helemaal niet het gevoel hebben dat hij deel van dit WK heeft uitgemaakt op deze manier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
JIMMY VAN SCHIE JIMMY VAN SCHIE JIMMY VAN SCHIE
SPEAKING WORDS OF WISDOM
JIMMY VAN SCHIE
Ik word enorm misselijk van die man op mijn beeldscherm.quote:
Bialecki troepquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met Niko Springer, Wesley Plaisier, Connor Scutt, Sebastian Bialecki zijn er in elk geval mooie namen die 2025 de Tour op mogen.
Nu hopen dat er nog wat leuke namen uit de Q-School-loterij komen.
Jezus. Voor een hele avond? Kun je beter pallets sorteren.quote:
Die neem ik de komende jaren ook niet meer in mijn team. Al 2 keer een DECEPTIEquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gast zal toch ook helemaal niet het gevoel hebben dat hij deel van dit WK heeft uitgemaakt op deze manier.
Wel gratis bediening door Martijn Kleermaker.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Voor een hele avond? Kun je beter pallets sorteren.
Het is geen publieke omroep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ā 2500 per avond is ook weer 10k.
Zou eigenlijk een aparte OoM voor moeten komen
Genotquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb 18 euro betaald voor maandje Viaplay. Daar kunnen ze mooi twee avonden Koos Stompé voor regelen.
Co komt ook wel voor een consumptiebon en een oliebol.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb 18 euro betaald voor maandje Viaplay. Daar kunnen ze mooi twee avonden Koos Stompé voor regelen.
Oh daarom zit Co er zo vaak.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belasting eraf en je hebt net de benzinekosten eruit.
INB4 IPTV-GODEN GENOT!quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We feliciteren Ritchie Flukehouse met het slechtste gemiddelde zijnde seed. Nooit bijzonder geweest, en dat komt op het moment supreme naar voren.RayaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We feliciteren Ritchie Flukehouse met het slechtste gemiddelde zijnde seed. Nooit bijzonder geweest, en dat komt op het moment supreme naar voren.Eentje boven de honderd, we worden nog niet verwend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We feliciteren Ritchie Flukehouse met het slechtste gemiddelde zijnde seed. Nooit bijzonder geweest, en dat komt op het moment supreme naar voren.Scutt had veel verder mogen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Rydz ja wtf is dat ineensquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De scorende cijfers van Rydz zijn tot nu toe tamelijk absurd.
Wordt een boeiende clash tegen Dimi.
Het vreemdste is vooral dat hij na jaren kloten met zijn worp opeens weer bij zijn vaste techniek isquote:
Hij heeft al een tijdje een zoon.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft een leuk meisje ontmoet denk ik.
Dat zegt niks, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een zoon.
Genot. Wist ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft al een tijdje een zoon.
Had je de toppot gisteravond gezien? Bohh.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/
Mag uit de OP:quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Had je de toppot gisteravond gezien? Bohh.
Afgevinkt en bingo aangepast.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag uit de OP:
https://pbs.twimg.com/media/GdY8hg1XYAIrXBf?format=jpg&name=large
Nieuw erin:
[ afbeelding ]
Stukje Paard van Troje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doet Jeffrey de Graaf hiertussen
What's next? Een Ethiopische sportvrouw van het jaar?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rot op met NSB'er @:neef_wuppie De Graaf
@:gurneyisbestoke
Madquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rot op met NSB'er @:neef_wuppie De Graaf
@:gurneyisbestoke
Nee een Bahamanees in je userplaatje nou goedquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
What's next? Een Ethiopische sportvrouw van het jaar?
Lekker inclusief.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
What's next? Een Ethiopische sportvrouw van het jaar?
Wat heb je besteld eigenlijk John Hendersonquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ze de vertiefde hoerenvoucherkutellende gefikst hebben wel natuurlijk.
pokebowl.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat heb je besteld eigenlijk John Henderson
Dikke rookworst erbij?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Boerenkool met spekjes allen. @:wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |