Ze willen een sfeer scheppen waardoor de potentiële koper van de geur zich aangesproken voelt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Niet zo zeer irritant maar ik snap ze niet: reclame voor parfums.
Johnny Depp hangt weer in de bushalte met z'n Saucvage, Margot Robbie is in een reclame over een afspraak die mis gaat omdat beiden van huis vertrekken om naar het huis van de ander te gaan..en daarna gaat Margot zwemmen![]()
Mooie beelden hoor maar hoe vertelt dat hoe een geur ruikt?
Maar dat is toch ook zo bij reclame over voedsel of drank?quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Johnny Depp hangt weer in de bushalte met z'n Saucvage, Margot Robbie is in een reclame over een afspraak die mis gaat omdat beiden van huis vertrekken om naar het huis van de ander te gaan..en daarna gaat Margot zwemmen![]()
Maar daarbij kan je al wel zien of het er lekker uitziet en de voice over kan zegen dat het krokant, smeuïg, etc. is.quote:Op maandag 23 december 2024 17:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo bij reclame over voedsel of drank?
Die reclames met Margot Robbie en Natalie Portman kijk ik altijd met het geluid uit.quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
'Koffietje' was er al.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tijdens de top2000, de reclame voor thee: "teetje", getver, wie gebruikt er nou een verkleinwoord voor thee? Zelfs kleuters zijn niet zo kinderachtig.
En dan die "levensvragen". Rot toch op.
Sowieso een wildvreemde vent die ineens over je kind begint ..quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tijdens de top2000, de reclame voor thee: “teetje”, getver, wie gebruikt er nou een verkleinwoord voor thee? Zelfs kleuters zijn niet zo kinderachtig.
En dan die “levensvragen”. Rot toch op.
Wonderlijk eh?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Umberto Tan die meer gaat lezen met luisterboeken
Kunnen we niet overstappen op een andere acteur? Lieve hemelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:56 schreef OProg het volgende:
Jochem Ottem was niet grappig en eigenlijk gewoon irritant in de HelloTV reclame met zijn 'Ik zoek een VAR scherm'.
Maar als overstapcoach is hij ook vooral irritant en niet grappig.
Bekijk deze YouTube-video
Haten op Jürgen Klopp.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Die van trivago hotelboekingen. Zo'n vent met een extreem wit kunstgebit.
Zo nep. Kan het vinden.
Dat is die man met die witte tanden. Klopp was de succesvolle trainer van Liverpool FC, voordat Slot daar kwam.quote:
Ik kijk nooit naar voetbal.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is die man met die witte tanden. Klopp was de succesvolle trainer van Liverpool FC, voordat Slot daar kwam.
Vind dat stiekem best wel een leuke vrouw om te zienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:25 schreef Eightyone het volgende:
Hoewel ik de huidige Kruidvat-reclame best leuk vind, klopt 'ie niet helemaal.
Ze blikt terug op haar tienertijd in de jaren 80, met raar haar en dat liedje van A-ha. Maar ze zal hooguit midden 40 zijn.
Zeker!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vind dat stiekem best wel een leuke vrouw om te zien![]()
Niet bijzonder knap, maar ze heeft wel iets
Ja, jammer dat ze altijd in die irritante reclames zitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dreft ontvet ook beter dan verdunde Dreft, inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:59 schreef SiGNe het volgende:
Dreft reclame is misleidend, zitten elke keer te zeggen dat Dreft beter werkt dan verdunde imitaties.
Logisch als je producten van de concurrent verdunt dat dat minder goed werkt.
Maar ze durven het blijkbaar ook niet op te nemen tegen onverdunde varianten van concurrenten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dreft ontvet ook beter dan verdunde Dreft, inderdaad
Op zich vertellen ze geen leugens...
Nee dat is het slimme. Ze zeggen niet dat hun product beter is, maar als je niet goed luistert lijkt het wel zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar ze durven het blijkbaar ook niet op te nemen tegen onverdunde varianten van concurrenten.
Dan kan je dus eigenlijk ook niet zeggen dat je beter bent dan anderen.
De dochter praat wel terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:25 schreef TLC het volgende:
Kruidvat wijf dat hardop bij de kassa gaat praten over maandverband waar haar dochter bij is en de tijd stopzetten
Hele leuke dame inderdaad. En wat is knap? Ik vind Julia Roberts bijv. helemaal niet zo mooi, hoewel ze prachtig haar heeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Wat mij irriteert aan beide reclames zijn die zogenaamd grappige awkward momenten die totaal niet grappig zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hele leuke dame inderdaad. En wat is knap? Ik vind Julia Roberts bijv. helemaal niet zo mooi, hoewel ze prachtig haar heeft.
Nee, deze kruidvatdame is 1000 keer leuker dan dat tutje van AH. Nou weet ik ook wel dat het niet meevalt om Harry Piekema op te volgen, maar wat een achteruitgang is dat geworden zeg.
Een burgertrutje die voor haar gezin en voor haar werk alles over heeft.
Zo braaf en fatsoenlijk en gespeend van elk gevoel voor humor.
Dan onze kruidvatdame. Een gescheiden vrouw met kinderen. En met alle perikelen en problemen die een moderne vrouw in onze maatschappij heeft.
Soort Agnes maar dan zonder alcohol. Vrij Nederlandlezers weten wel wat en wie ik bedoel.
Kruidvatdame is van deze tijd terwijl AH tutje meer thuishoort in de periode van Afke's tiental of Joop ter Heul.
of radio reclames voor een of andere filmquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil het even over radio-commercials hebben. Een gevalletje verbazing en een gevalletje irritatie.
1: Trivago is overgestapt op een volledig Engelstalige commercial. Op tv, maar ook op de radio. Volgens mij is dat vrij uniek. Ik zie het nu er niet van, maar goed...
2: Bloedirritant op de radio: de reclame van looping punt nl, of zoiets. Heeft iets met oude auto's te maken geloof ik. Zo'n irritant Antilliaans klinkend muziekje, waar een zo mogelijk nóg irritantere voice-over overheen komt.
Raymond Thiry volgens mij, moet ook af en toe wat bijsnabbelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef TLC het volgende:
"everyone is an investor baby"
En dan vooral dat achterlijke baby erachter, ik ben je "baby" niet achterlijke kutmongool![]()
![]()
![]()
Deze vond ik bizar idd. Vooral dst ziekmelden van de kinderen. Willen ze nu serieus mensen aanmoedigen de wet te overtredenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:22 schreef F_r het volgende:
Die van de vakantiediscounter waar ze bellen om kinderen zoek te melden van school of om de verjaardag van oma over te slaan
En dat ook nog met een gemaakt Nedersaksisch accentquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:46 schreef Hiddendoe het volgende:
En die vieze Oostenrijker in zijn lederhosen die ijskoud beweert dat de liefde van een man door zijn maag gaat.
Daarna een of ander bakje fabrieksyoghurt openmaakt.
Hele enge vent.
Dat is echt een mongool ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:46 schreef Hiddendoe het volgende:
En die vieze Oostenrijker in zijn lederhosen die ijskoud beweert dat de liefde van een man door zijn maag gaat.
Daarna een of ander bakje fabrieksyoghurt openmaakt.
Hele enge vent.
Eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
"Blauwe bessen met hepatitis A, nu 2+1 gratis HAMSTEREN !!!!!"quote:Op zondag 19 januari 2025 18:48 schreef Dutch_view het volgende:
Lidl groente & fruit reclame![]()
Het wachten is op de volgende mini’s reclame kwelling
De hele samenleving ver-Engelstquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil het even over radio-commercials hebben. Een gevalletje verbazing en een gevalletje irritatie.
1: Trivago is overgestapt op een volledig Engelstalige commercial. Op tv, maar ook op de radio. Volgens mij is dat vrij uniek. Ik zie het nu er niet van, maar goed...
[..]
Die is echt cringe waardigquote:Op zondag 19 januari 2025 18:48 schreef Dutch_view het volgende:
Is dat nou Najib Amhali?quote:Op zondag 19 januari 2025 18:48 schreef Dutch_view het volgende:
Nee, die klusser is een kennis of buurman of zo.quote:
Die stomme alpenwijven verdienen ook een paar stompen 🤮🤮🤮quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:24 schreef Tjoent het volgende:
Maar wel onwijs lekkere yoghurt, deze smaak althans.
[ afbeelding ]
Die heb ook maar vakantie eh?!quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat schijt irritante zininin kutkind
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:07 schreef Näsenbar het volgende:
Groente! en Fruit! LIDL LIDL LIDL
Ik dacht eerst dat het reclame was voor een energy drank maar dacht toen ook "welke boomer zuipt die shit?"quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind het begin nogal onsmakelijk eigenlijk. Verder een volslagen achterlijke reclame, begeleid door teringherrie. Nou ja, ik zal wel niet de juiste doelgroep en generatie zijn.
Ik ga vanmiddag een paar jumbo stickers halen om af te likkenquote:Op maandag 27 januari 2025 23:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Buurman geeft buurmeisje wat stickers, en vervolgens begint ze regenbogen, molens en tractors met zelfbewustzijn, en een robot te hallucineren. Buurman heeft overduidelijk de stickers bewerkt met een of ander sterk geestveruimende drug, en moet zo spoedig mogelijk opgepakt worden.
Enige pluspunt: teleurstellend lage score voor de Divi-bokaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:54 schreef Magica het volgende:
Essent, wat een kut reclame
Off topicquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Ridocar het volgende:
"Heb jij ook zo'n last van jeuk of irritatie tussen je billen?"
Internetten zonder ad- en trackingblokkeerding is ondoenlijk geworden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind alle reclames op een computerscherm die aan de zijkant of onderkant bewegen mega-irritant.
Je bedoelt die waar het steeds ongelofelijk tyfusweer is en als ie dan zo'n waterskatebord heeft dat het dan ineens van het ene op het andere moment prachtig zonnig strandweer is?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef NoCigar het volgende:
Amazon doet wel erg haar best de ondergrens op te zoeken. Ik dacht eerst dat dit een Sire-spotjes was over suïcide bij tieners, met een heel angstig kijkende moeder die blijkbaar slaag krijgt van haar zoon of zo.
Verwent rotjong trouwens, hoopt dat ie een paar kwallen ontmoet. Of een Portugees oorlogsschip.
Ik luister nooit podcasts, maar ik begrijp dat reclame daar ook al in geïnjecteerd wordt?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:30 schreef Homdeck het volgende:
JE MOET JE BOEK HOUDEN!!
Vooral voor en tijdens podcasts te horen. Gelukkig kan ik doorspoelen.
Podimo is reclamevrij, maar op bijv. Spotify is het aan de makers en de meeste podcasts die ik luister hebben wel reclame. Ik snap het ook wel hoor, het is vaak hun enige inkomstenbron. Maar toch skip ik ze.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik luister nooit podcasts, maar ik begrijp dat reclame daar ook al in geïnjecteerd wordt?
Kan het fenomeen reclamecommerciële propaganda niet afgeschaft worden?
De bos-mini's zijn er.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:48 schreef Dutch_view het volgende:
Het wachten is op de volgende mini's reclame kwelling
Ik was er al bang voor, de horrorquote:Op zondag 9 februari 2025 20:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De bos-mini's zijn er.
Op het deuntje van de Macarena.
Van verschillende reclames krijg ik spontaan aambeienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Ridocar het volgende:
"Heb jij ook zo'n last van jeuk of irritatie tussen je billen?"
Dit inderdaad. waarom dafuq komt deze guy in elk programma opdraven.quote:
Zo'n oma verdient een kutkleinkind!quote:
'Ook namens mijn vriendin.'quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Van verschillende reclames krijg ik spontaan aambeien
en broodquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Van verschillende reclames krijg ik spontaan aambeien
Die komt uit de Kruidvat-reclame, met die vrouw die doet alsof ze voor haar vriendin een middel tegen schimmelinfectie koopt.quote:
Sowieso flikker op met bedrijven die te lui zijn om Nederlandse reclames te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De ondertitelaar van de M&M plantkunde reclame mag ook een herhalingscursus volgen. Pa zegt aan het eind: “Grab some pruners. Let’s prune” en niet “prove it”.
Er is ook n reisorganisatie met de slogan 'dat voelt als thuiskomen' en dan vraag ik me af waarom je dan überhaupt op vakantie gaatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:22 schreef Eightyone het volgende:
"Vakanties voor reizigers." "Ga je op vakantie, of ga je op reis."
Erg hautain.
Ja, precies dat. Was ook mijn eerste reactie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Er is ook n reisorganisatie met de slogan 'dat voelt als thuiskomen' en dan vraag ik me af waarom je dan überhaupt op vakantie gaat
Ik snap die hele reclame ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De ondertitelaar van de M&M plantkunde reclame mag ook een herhalingscursus volgen. Pa zegt aan het eind: “Grab some pruners. Let’s prune” en niet “prove it”.
Welnee, ze doen maar wat. Het slaat nergens op.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik snap die hele reclame ook niet.
Deze reclame wordt toch ook voorgesteld bij M&M's?
Snappen die dat zelf wel?
Pure haat! Kan er niet naar kijken.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:35 schreef CarbonC het volgende:
Zo'n vakantiereclame dat iedereen stil moet zijn en dat een man met z'n ouders belt met een kutsmoes dat ie ziek is / in het ziekenhuis ligt en dat ze nog een week langer moeten blijven.
Echt: gooi jezelf weg, zo slecht is die.
Na 30 takes.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef TLC het volgende:
Ik vind het knap dat Ruud Gullit boswellia serrata vlekkeloos kan uitspreken.
Weet je wat goed is tegen een blindedarmontsteking ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:58 schreef tong80 het volgende:
Al de reclames voor vakanties zijn stuk voor stuk bloedirritant. Het zijn steeds gezinnen met vreselijke kinderen. De ergste is daarbij waar ze een blindedarmontsteking faken. Hoe komt zo'n tekstschrijver of reclamebureau op zo'n idee
Dat klinkt als hooikoorts in een fles.quote:
Is gewoon misleiding iddquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:43 schreef DrMarten het volgende:
Die ellendige Knibbel knabbel knuisjereclame is er weer
De belastingdienst gaat niet over de OZB/WOZ-waarde en WOZ-belasting bestaat niet.
Sjiek hendig voor overvallers.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:33 schreef TLC het volgende:
Wat de actuele neuk is temptechnologie en wat hebben panty's ermee te maken ?
Ik kan die rotkop echt niet meer aanzien,quote:Op zondag 23 februari 2025 13:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Geldt reclame op YouTube ook?
Dan is het:
"Ik zoek 5 mensen die met mij mee willen traden..."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:33 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn het altijd kutkinderen met een Goois accent ?
Die zaten ook bij die Kinderen voor Kinderen koortjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:33 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn het altijd kutkinderen met een Goois accent ?
Die woonden dicht bij Hilversum. Dat was logistiek handig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die zaten ook bij die Kinderen voor Kinderen koortjes.
Nooit geweten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 04:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die woonden dicht bij Hilversum. Dat was logistiek handig.
Ook de kakkinderen in reclames zullen dicht bij opnamestudio's wonen, naast dat ze al contacten met 'het wereldje' hebben via hun ouders.
Kindmodellen en Junior Eurovisie-deelnemers zijn ook vaak 'privileged'. Er is een bepaald circuit waarin dergelijke kinderen (ambitieus en/of met gretige ouders) van reclame naar fotostudio naar musical naar opnamestudio worden gesleept. Ze zijn niet altijd Goois, ze komen ook vaak uit de zogenaamde betere buurten van Amsterdam & omstreken.
Mediageile ouders. Apart soort. Sneu wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 04:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die woonden dicht bij Hilversum. Dat was logistiek handig.
Ook de kakkinderen in reclames zullen dicht bij opnamestudio's wonen, naast dat ze al contacten met 'het wereldje' hebben via hun ouders.
Kindmodellen en Junior Eurovisie-deelnemers zijn ook vaak 'privileged'. Er is een bepaald circuit waarin dergelijke kinderen (ambitieus en/of met gretige ouders) van reclame naar fotostudio naar musical naar opnamestudio worden gesleept. Ze zijn niet altijd Goois, ze komen ook vaak uit de zogenaamde betere buurten van Amsterdam & omstreken.
Zou mij ook weer niets verbazen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef Eightyone het volgende:
Als je bij een.of ander Voice Kids oid-talentje eens op ging zoeken wat erachter zat, bleken ze iig vaak veel op elkaar te lijken.
Dat ge"shop" is onderdeel van de ver-Engelsing, net als "sale".quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Alle reclames met « shop nu ». Afgezien van het irritante « shop »: waarom zou ik iets, waarvan ik voordat ik de irritante reclame zag het bestaan niet vermoedde, überhaupt willen aanschaffen?
De Nederlandse taal wordt hard uitgefaseerd, helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar bijna niemand zegt nog 'winkelen'.
Ja die is wel vaag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:14 schreef TLC het volgende:
Waarom moet je tegen een oplichter aan de telefoon net doen alsof je een tunnel inrijdt ?![]()
Hang gewoon meteen op !
Vind ik ook. Ik wil geen bamboe tandenborstel.quote:
Niemand dwingt je toch om dat te kopenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik wil geen bamboe tandenborstel.
Die Kruidvat kinderen zijn kut, die moeder is kut en die semi dwingend verborgen duurzaamheids toon is ook kut.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Niemand dwingt je toch om dat te kopen![]()
Ik hoef ook geen nieuwe wasmachine, vaginale schimmel creme of hello fresh. Maar dan hoef je niet gelijk die reclame irritant te vinden.
Wel. Die moeder kijkt dwars door je heen. Die kinderen zijn duivels addergebroed.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Niemand dwingt je toch om dat te kopen![]()
De reclames van Hornbach zijn een misdaad tegen de menselijkheidquote:Op zondag 23 maart 2025 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is reclame van ‘aiai jippie jippie jee’, Hornbach? Ik zat te hobbyen dus niet gezien. Een enorme herrie (muziek?) en aan het eind een behaard monster. Vreselijk.
Vind je? Ik vind ze briljant.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
De reclames van Hornbach zijn een misdaad tegen de menselijkheid
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:46 schreef CofyFerkeert het volgende:
Kevin timmer van Traden online (vreselijk irritante youtube reclame)
Amir en die snorremans van Bet online(vreselijk irritante youtube reclame)
'Ik wil pizza' snolletje en die van dat stelletje die echt een paar tikken verdienen (vreselijk irritante Domino's reclame)
Aaaaarrrrrrhhhhh ik word echt schijtziek van die reclames die je youtube filmpje onderbreken
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:46 schreef CofyFerkeert het volgende:
Kevin timmer van Traden online (vreselijk irritante youtube reclame)
Amir en die snorremans van Bet online(vreselijk irritante youtube reclame)
'Ik wil pizza' snolletje en die van dat stelletje die echt een paar tikken verdienen (vreselijk irritante Domino's reclame)
Aaaaarrrrrrhhhh, ik word echt schijtziek van die reclames die je youtube filmpjes onderbreken
En van autocorrect krijg ik ook de schijt
Gullit doet ViteaPro en inlegzooltjes, blijkbaar is al zijn geld opquote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef tong80 het volgende:
De stemmen bij Redbull. Verder Viteapro. Ook met Gullit en z'n inlegzooltjes of zoiets.
Of rupsje nooit genoeg.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Gullit doet ViteaPro en inlegzooltjes, blijkbaar is al zijn geld op
Sowieso reclame voor gokken.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
Niet perse irritant, maar wel twijfelachtig; die reclame van Holland Casino met die meid in dat blauwe jurkje. AI of niet?
Ja, kies is het niet nee.quote:
Klinkt interessant, maakt het dan nog uit naar welke bestemming je gaat?quote:Op maandag 7 april 2025 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
De Eurostar reclame. Schijnbaar kom je terecht in een lesbische avontuur als je de Eurostar neemt.
Parijs.quote:Op maandag 7 april 2025 15:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klinkt interessant, maakt het dan nog uit naar welke bestemming je gaat?
Met moeder die opnieuw wat zuur reageert.quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef vipergts het volgende:
De paasreclame voor Jumbo weer. Ik haat dat gezin echt.
Zelfs die hond is niet leuk.quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef vipergts het volgende:
De paasreclame voor Jumbo weer. Ik haat dat gezin echt.
Wel die rode broeken.quote:Op zondag 13 april 2025 22:09 schreef Eightyone het volgende:
Zou Wehkamp nou echt meer tenten e.d. verkopen dankzij Leonie?
En natuurlijk helemaal politiek correct.quote:Op maandag 7 april 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Jumbo.
Zo eens in de paar maanden meld ik dit weer even.
Die had in de kerst reclame verkering met een Marokkaan.quote:Op maandag 14 april 2025 15:56 schreef GM78 het volgende:
[..]
Binnenkort zal zijn zusje waarschijnlijk wel thuiskomen met een vriendin, zodat alle bevolkingsgroepen weer tevreden zijn
Die heb ik gemistquote:Op maandag 14 april 2025 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die had in de kerst reclame verkering met een Marokkaan.
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat iemand hier zich aan kan ergeren.quote:Op maandag 14 april 2025 15:56 schreef GM78 het volgende:
[..]
En natuurlijk helemaal politiek correct.
Zoonlief heeft een relatie met een donker meisje.
Binnenkort zal zijn zusje waarschijnlijk wel thuiskomen met een vriendin, zodat alle bevolkingsgroepen weer tevreden zijn
Niet met een Turkse lesbienne ?quote:Op maandag 14 april 2025 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die had in de kerst reclame verkering met een Marokkaan.
Het is 9 van de 10 keer een gemengde relatie. Of een lesbisch stel. Of een donker kind. Etc.. Dat op zich is normaal. Niks aan de hand. Het is niet representatief meer. Tot het absurde.quote:Op maandag 14 april 2025 20:41 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk voor te stellen dat iemand hier zich aan kan ergeren.
De volgende stap: met iemand die zich als non-binair gehandicapt islamitisch albinokonijn identificeert.quote:
Dat is meer iets voor dat jongste kind.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 15 april 2025 07:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is 9 van de 10 keer een gemengde relatie. Of een lesbisch stel. Of een donker kind. Etc.. Dat op zich is normaal. Niks aan de hand. Het is niet representatief meer. Tot het absurde.
Die vorige vond ik juist leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:00 schreef Eightyone het volgende:
Die blije Odido-reclame had wmb ook niet gehoeven.
Die is inderdaad erg.quote:De comeback van de Dela-reclame, met dat zingende kind, btw ook niet.
Ik vind alleen de schoondochter leuk. In mijn versie van een leuke Jumboreclame komt dat gezin er slecht vanaf.quote:
Dat is dan ook het enige leuke aan die reclamequote:Op maandag 14 april 2025 15:56 schreef GM78 het volgende:
[..]
En natuurlijk helemaal politiek correct.
Zoonlief heeft een relatie met een donker meisje.
Het leuke aan al die reclames vind ik hoe al die burootjes hun best doen om een zo divers mogelijke situatie neer te zetten en hoe alle fokkertjes zich vervolgens daarover opwinden vanwege woke!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige leuke aan die reclame
Ik ben zelf woke in de pure definitie, wind me er niet over op. Het is eigenlijk lachwekkend, de vorm die het heeft aangenomen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:06 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het leuke aan al die reclames vind ik hoe al die burootjes hun best doen om een zo divers mogelijke situatie neer te zetten en hoe alle fokkertjes zich vervolgens daarover opwinden vanwege woke!
Het is al jaren lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben zelf woke in de pure definitie, wind me er niet over op. Het is eigenlijk lachwekkend, de vorm die het heeft aangenomen.
Toen ik het zo'n beetje als eerste signaleerde op FOK! werd ik racist genoemd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het is al jaren lachwekkend.
En de boze reacties ook
Al die bureautjes willen vooral een grote wereldwijde eenheidsdiarree: dat zie je dus ook in de "gezins"samenstelling.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:06 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het leuke aan al die reclames vind ik hoe al die burootjes hun best doen om een zo divers mogelijke situatie neer te zetten en hoe alle fokkertjes zich vervolgens daarover opwinden vanwege woke!
Er was een tijd een reclame over een winkelcentrum Leidse Rijn (nieuwbouwwijk in Utrecht).quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:51 schreef Eightyone het volgende:
Als mensen gaan zeggen dat ze gaan 'shoppen', klinkt het me vreemd genoeg mutseriger in de oren dan wanneer ze gewoon 'winkelen' zeggen. Het geeft wat sneller een beeld van jonge, giechelige meisjes die zich teveel door Instagram laten beïnvloeden.
Maar bijna niemand zegt nog 'winkelen'.
Daar heb je adblockers voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:40 schreef Teslynd het volgende:
De kwal Kevin Timmer met z'n daytrading-cursussen. Video van ruim 4 minuten. Als je hem wegwerkt, krijg je soms een kortere, maar meestal komt hij weer in volle lengte terug en wordt weer weggebonjourd. Als het echt kort is, dan schuif ik hem uit beeld.
Dit is op Youtube.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Weet je wat goed is tegen een blindedarmontsteking ?
--> boswellia serrata
en brood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |