Ze willen een sfeer scheppen waardoor de potentiële koper van de geur zich aangesproken voelt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Niet zo zeer irritant maar ik snap ze niet: reclame voor parfums.
Johnny Depp hangt weer in de bushalte met z'n Saucvage, Margot Robbie is in een reclame over een afspraak die mis gaat omdat beiden van huis vertrekken om naar het huis van de ander te gaan..en daarna gaat Margot zwemmen![]()
Mooie beelden hoor maar hoe vertelt dat hoe een geur ruikt?
Maar dat is toch ook zo bij reclame over voedsel of drank?quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Johnny Depp hangt weer in de bushalte met z'n Saucvage, Margot Robbie is in een reclame over een afspraak die mis gaat omdat beiden van huis vertrekken om naar het huis van de ander te gaan..en daarna gaat Margot zwemmen![]()
Maar daarbij kan je al wel zien of het er lekker uitziet en de voice over kan zegen dat het krokant, smeuïg, etc. is.quote:Op maandag 23 december 2024 17:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo bij reclame over voedsel of drank?
Die reclames met Margot Robbie en Natalie Portman kijk ik altijd met het geluid uit.quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
'Koffietje' was er al.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tijdens de top2000, de reclame voor thee: "teetje", getver, wie gebruikt er nou een verkleinwoord voor thee? Zelfs kleuters zijn niet zo kinderachtig.
En dan die "levensvragen". Rot toch op.
Sowieso een wildvreemde vent die ineens over je kind begint ..quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tijdens de top2000, de reclame voor thee: “teetje”, getver, wie gebruikt er nou een verkleinwoord voor thee? Zelfs kleuters zijn niet zo kinderachtig.
En dan die “levensvragen”. Rot toch op.
Wonderlijk eh?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Umberto Tan die meer gaat lezen met luisterboeken
Kunnen we niet overstappen op een andere acteur? Lieve hemelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:56 schreef OProg het volgende:
Jochem Ottem was niet grappig en eigenlijk gewoon irritant in de HelloTV reclame met zijn 'Ik zoek een VAR scherm'.
Maar als overstapcoach is hij ook vooral irritant en niet grappig.
Bekijk deze YouTube-video
Haten op Jürgen Klopp.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Die van trivago hotelboekingen. Zo'n vent met een extreem wit kunstgebit.
Zo nep. Kan het vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |