Ze willen een sfeer scheppen waardoor de potentiële koper van de geur zich aangesproken voelt.quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Niet zo zeer irritant maar ik snap ze niet: reclame voor parfums.
Johnny Depp hangt weer in de bushalte met z'n Saucvage, Margot Robbie is in een reclame over een afspraak die mis gaat omdat beiden van huis vertrekken om naar het huis van de ander te gaan..en daarna gaat Margot zwemmen![]()
Mooie beelden hoor maar hoe vertelt dat hoe een geur ruikt?
Maar dat is toch ook zo bij reclame over voedsel of drank?quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Johnny Depp hangt weer in de bushalte met z'n Saucvage, Margot Robbie is in een reclame over een afspraak die mis gaat omdat beiden van huis vertrekken om naar het huis van de ander te gaan..en daarna gaat Margot zwemmen![]()
Maar daarbij kan je al wel zien of het er lekker uitziet en de voice over kan zegen dat het krokant, smeuïg, etc. is.quote:Op maandag 23 december 2024 17:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo bij reclame over voedsel of drank?
Die reclames met Margot Robbie en Natalie Portman kijk ik altijd met het geluid uit.quote:Op maandag 23 december 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
'Koffietje' was er al.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tijdens de top2000, de reclame voor thee: "teetje", getver, wie gebruikt er nou een verkleinwoord voor thee? Zelfs kleuters zijn niet zo kinderachtig.
En dan die "levensvragen". Rot toch op.
Sowieso een wildvreemde vent die ineens over je kind begint ..quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tijdens de top2000, de reclame voor thee: “teetje”, getver, wie gebruikt er nou een verkleinwoord voor thee? Zelfs kleuters zijn niet zo kinderachtig.
En dan die “levensvragen”. Rot toch op.
Wonderlijk eh?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Umberto Tan die meer gaat lezen met luisterboeken
Kunnen we niet overstappen op een andere acteur? Lieve hemelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:56 schreef OProg het volgende:
Jochem Ottem was niet grappig en eigenlijk gewoon irritant in de HelloTV reclame met zijn 'Ik zoek een VAR scherm'.
Maar als overstapcoach is hij ook vooral irritant en niet grappig.
Bekijk deze YouTube-video
Haten op Jürgen Klopp.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Die van trivago hotelboekingen. Zo'n vent met een extreem wit kunstgebit.
Zo nep. Kan het vinden.
Dat is die man met die witte tanden. Klopp was de succesvolle trainer van Liverpool FC, voordat Slot daar kwam.quote:
Ik kijk nooit naar voetbal.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is die man met die witte tanden. Klopp was de succesvolle trainer van Liverpool FC, voordat Slot daar kwam.
Vind dat stiekem best wel een leuke vrouw om te zienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:25 schreef Eightyone het volgende:
Hoewel ik de huidige Kruidvat-reclame best leuk vind, klopt 'ie niet helemaal.
Ze blikt terug op haar tienertijd in de jaren 80, met raar haar en dat liedje van A-ha. Maar ze zal hooguit midden 40 zijn.
Zeker!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vind dat stiekem best wel een leuke vrouw om te zien![]()
Niet bijzonder knap, maar ze heeft wel iets
Ja, jammer dat ze altijd in die irritante reclames zitquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dreft ontvet ook beter dan verdunde Dreft, inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:59 schreef SiGNe het volgende:
Dreft reclame is misleidend, zitten elke keer te zeggen dat Dreft beter werkt dan verdunde imitaties.
Logisch als je producten van de concurrent verdunt dat dat minder goed werkt.
Maar ze durven het blijkbaar ook niet op te nemen tegen onverdunde varianten van concurrenten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dreft ontvet ook beter dan verdunde Dreft, inderdaad
Op zich vertellen ze geen leugens...
Nee dat is het slimme. Ze zeggen niet dat hun product beter is, maar als je niet goed luistert lijkt het wel zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar ze durven het blijkbaar ook niet op te nemen tegen onverdunde varianten van concurrenten.
Dan kan je dus eigenlijk ook niet zeggen dat je beter bent dan anderen.
De dochter praat wel terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:25 schreef TLC het volgende:
Kruidvat wijf dat hardop bij de kassa gaat praten over maandverband waar haar dochter bij is en de tijd stopzetten
Hele leuke dame inderdaad. En wat is knap? Ik vind Julia Roberts bijv. helemaal niet zo mooi, hoewel ze prachtig haar heeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Wat mij irriteert aan beide reclames zijn die zogenaamd grappige awkward momenten die totaal niet grappig zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hele leuke dame inderdaad. En wat is knap? Ik vind Julia Roberts bijv. helemaal niet zo mooi, hoewel ze prachtig haar heeft.
Nee, deze kruidvatdame is 1000 keer leuker dan dat tutje van AH. Nou weet ik ook wel dat het niet meevalt om Harry Piekema op te volgen, maar wat een achteruitgang is dat geworden zeg.
Een burgertrutje die voor haar gezin en voor haar werk alles over heeft.
Zo braaf en fatsoenlijk en gespeend van elk gevoel voor humor.
Dan onze kruidvatdame. Een gescheiden vrouw met kinderen. En met alle perikelen en problemen die een moderne vrouw in onze maatschappij heeft.
Soort Agnes maar dan zonder alcohol. Vrij Nederlandlezers weten wel wat en wie ik bedoel.
Kruidvatdame is van deze tijd terwijl AH tutje meer thuishoort in de periode van Afke's tiental of Joop ter Heul.
of radio reclames voor een of andere filmquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil het even over radio-commercials hebben. Een gevalletje verbazing en een gevalletje irritatie.
1: Trivago is overgestapt op een volledig Engelstalige commercial. Op tv, maar ook op de radio. Volgens mij is dat vrij uniek. Ik zie het nu er niet van, maar goed...
2: Bloedirritant op de radio: de reclame van looping punt nl, of zoiets. Heeft iets met oude auto's te maken geloof ik. Zo'n irritant Antilliaans klinkend muziekje, waar een zo mogelijk nóg irritantere voice-over overheen komt.
Raymond Thiry volgens mij, moet ook af en toe wat bijsnabbelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:20 schreef TLC het volgende:
"everyone is an investor baby"
En dan vooral dat achterlijke baby erachter, ik ben je "baby" niet achterlijke kutmongool![]()
![]()
![]()
Deze vond ik bizar idd. Vooral dst ziekmelden van de kinderen. Willen ze nu serieus mensen aanmoedigen de wet te overtredenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:22 schreef F_r het volgende:
Die van de vakantiediscounter waar ze bellen om kinderen zoek te melden van school of om de verjaardag van oma over te slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |