SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Alles gaat mis in dat stinkende frituurhuis.quote:Op zondag 22 december 2024 22:52 schreef Szura het volgende: [..] Krijg je ervan als je niet in het Toto Huis zit
Die hadden moeten weten dat ie naar D18 zou gaan.quote:
Als je dat vorige week had gezegd hadden ze je opgeslotenquote:Op zondag 22 december 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Graaf v Nebrida in de laatste 32,.
Hij dacht dat de T20 er in zat.quote:Op zondag 22 december 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hadden moeten weten dat ie naar D18 zou gaan.
Als je dit vooraf had gezegd zou je nu in Altrecht zittenquote:Op zondag 22 december 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Graaf v Nebrida in de laatste 32,.
Van de verkeerde kantquote:Op zondag 22 december 2024 22:56 schreef RotatoR het volgende:
Gaat er eindelijk een Nederlander door is het een overloper.
Als Littler eruit gaat kijk ik niet meerquote:Op zondag 22 december 2024 22:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu Luke, Luke en Van Veen er nog uit om de aids compleet te hebben.
Snap ik ook niet, ik ben hier wel tevreden meequote:
Zijn allemaal oververmoeid.quote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met de subtop aan de hand bij het darten.
De tering zeg. Wat een hoop stront.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
De DRUK van LITTLER.quote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik pak dat potje nog wel even mee.quote:Op zondag 22 december 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
Vandenbergh begint zo dadelijk maar wij gaan naar bed.
Priske had moeten wisselenquote:Op zondag 22 december 2024 22:59 schreef Kingside het volgende:
[..]
Overvolle voetbalkalender eist ook hier zijn tol
Schuld van de TOTO.quote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Het WK van de verrassingen (maar dan moet eigenlijk wel iemand anders dan een van de Lukes of de Groene Sloopkogel winnen)quote:Op zondag 22 december 2024 22:59 schreef Wertha het volgende:
Terechte overwinning van De Graaff. Maar wat voor WK wordt dit jongens.
Hij spuugt op Nederlands. Dan begint mijn rechter bovenarm te jeuken.quote:
Zie Dolan hem nog wel pakken, past bij dit WK.quote:Op zondag 22 december 2024 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderkant van schema is echt extreem lachwekkend nu. Michael van Gerwen krijgt een vrijgeleide naar de finale.
Zichzelf jaquote:Op zondag 22 december 2024 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske had moeten wisselen
Een die Luke of Luke wintquote:Op zondag 22 december 2024 22:59 schreef Wertha het volgende:
Terechte overwinning van De Graaff. Maar wat voor WK wordt dit jongens.
MvG weet dit ook nog wel om zeep te helpen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:00 schreef Nober het volgende:
Mikey Mike naar de kwartfinale.
[ afbeelding ]
Cullen was gewoon goed.quote:Op zondag 22 december 2024 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat spelers als Price, Wright, Cullen en vGerwen in matige vorm wel gewoon makkelijk winnen
Met een dekbed als toetje.quote:Op zondag 22 december 2024 23:01 schreef Szura het volgende:
Jermaine kan nu met De Graaf gourmetten en hem daarna opeten
Ranzige vreetfoto van Jermaine, vGerwen, de Graaf en Doets die samen gourmetten.quote:Op zondag 22 december 2024 23:01 schreef Szura het volgende:
Jermaine kan nu met De Graaf gourmetten en hem daarna opeten
Nolles is een ongekende teringdebiel.quote:Op zondag 22 december 2024 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Nolles denkt alleen in vlaggetje .
Hij denkt niet zo veel hoorquote:Op zondag 22 december 2024 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Nolles denkt alleen in vlaggetje .
Hard op weg om de grootste Helderse sporter ooit te wordenquote:
Den Ouden moet hem door de ruiten smijtenquote:Op zondag 22 december 2024 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Nolles is een ongekende teringdebiel.
Hij is ook al door Lilian regelmatig door de kamer gesmeten.quote:Op zondag 22 december 2024 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Den Ouden moet hem door de ruiten smijten
Hoertje van Stalin en de 7 dwergen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is ook al door Lilian regelmatig door de kamer gesmeten.
Alweer een finale voor mvggodquote:Op zondag 22 december 2024 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderkant van schema is echt extreem lachwekkend nu. Michael van Gerwen krijgt een vrijgeleide naar de finale.
Welterustenquote:Op zondag 22 december 2024 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tot morgen mensen. Deprihoofd geloven we wel.
Ik heb stiekem wel zin in Price - Cullenquote:Op zondag 22 december 2024 22:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu Luke, Luke en Van Veen er nog uit om de aids compleet te hebben.
Onze 12-voudig wereldkampioene is deze maand gestopt. We hebben een nieuwe held(in) nodig!quote:Op zondag 22 december 2024 23:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hard op weg om de grootste Helderse sporter ooit te worden
Die passen echt totaal niet bij elkaarquote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ranzige vreetfoto van Jermaine, vGerwen, de Graaf en Doets die samen gourmetten.
Dit.quote:Op zondag 22 december 2024 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben nu echt volledig fan van Mike
quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met wie moet Jermaine nu gourmetten in het hotel?
quote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ranzige vreetfoto van Jermaine, vGerwen, de Graaf en Doets die samen gourmetten.
3 kapsalons als hoofdgerechtquote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Jermaine gaat naar z'n zus. En vreet alles op.
Dat Dimi waardeloze interviews geeft en mediatraining nodig heeft en dat darters eigenlijk aanstellers zijn want ze verdienen mokerveel geld met pijltjes gooienquote:
Dat Dimitri tenenkrommende interviews geeft (maar op een respectvolle manier nog wel), en dat veel darters janken over hun drukke schema.quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 22:00 schreef fetX het volgende:
Wat is er eigenlijk geworden van Marcel Maijer?
Basedquote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat Dimi waardeloze interviews geeft en mediatraining nodig heeft en dat darters eigenlijk aanstellers zijn want ze verdienen mokerveel geld met pijltjes gooien
Hij vindt de interviews van Dimitri niksquote:
Jermaine zelden in zo'n goede bui gezien.quote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Jermaine gaat naar z'n zus. En vreet alles op.
quote:Jermaine Wattimena kan zich opmaken voor de derde ronde, maar kan daarvoor eerst gaan genieten
Wie? WK in korfbal zeker?quote:Op zondag 22 december 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onze 12-voudig wereldkampioene is deze maand gestopt. We hebben een nieuwe held(in) nodig!
285Kquote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef Poefbank het volgende:
82 bruto om te doen wat je leuk vindt. Keurig.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij vindt de interviews van Dimitri niks
Hij mag hem wel
Hij vindt sportpsychologen onzin
Hij vindt dat darters niet mogen klagen over het leven dat ze hebben
Woertsed.quote:Op zondag 22 december 2024 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Ze waren dus ook allemaal ziek in dat Toto huis?
Nolles viel ook stijl achterover, die krijgt van Viaplay enkel een pot pindakaas om te groeien.quote:
En die indiaan.quote:Op zondag 22 december 2024 23:13 schreef Gretzl het volgende:
De Decker lijkt me wel een van de sympathiekste darters op de tour![]()
Een van de weinige normale Belgen, samen met Mario Vandebogaerde
Op z’n minst zijn moeder.quote:Op zondag 22 december 2024 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Slevin ooit een vrouw heeft aangeraakt.
Op enkele opblaasbare na.quote:Op zondag 22 december 2024 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Slevin ooit een vrouw heeft aangeraakt.
Kamervragen voor het verbieden van pindakaas.quote:Op zondag 22 december 2024 23:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nolles viel ook stijl achterover, die krijgt van Viaplay enkel een pot pindakaas om te groeien.
Ik denk niet dat er veel mensen vóór Slevin zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 23:16 schreef Gretzl het volgende:
Is er hier iemand in de DRT zaal die niet voor Slevin is?
Ik ben niet voor hem, ook niet tegen hem.quote:Op zondag 22 december 2024 23:16 schreef Gretzl het volgende:
Dan rij je 'm nog een keer.quote:Op zondag 22 december 2024 22:10 schreef Gretzl het volgende:
Ross Smith momenteel backstage
[ afbeelding ]
Ik op dit moment volledig!quote:Op zondag 22 december 2024 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen vóór Slevin zijn.
Hup Dimiquote:Op zondag 22 december 2024 23:16 schreef Gretzl het volgende:
Goeie tieten wel.quote:Op zondag 22 december 2024 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoertje van Stalin en de 7 dwergen.
Belgen blijven Belgen. Stelletje relnichten.quote:
Niet zo veel.quote:Op zondag 22 december 2024 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vreten ze in Ierland als comfort food?
Ik tel 2 Colombiaanse vlaggetjes op Chaturbate.quote:Op zondag 22 december 2024 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er nog wat Colombiaantjes online?
quote:Op zondag 22 december 2024 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
Als Anderson er nou ook nog uit vliegt dan stop ik met het kijken van dit wk.
Allemaal vervangen door Venezolaanse dames tegenwoordig.quote:Op zondag 22 december 2024 23:20 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik tel 2 Colombiaanse vlaggetjes op Chaturbate.
Spice bag GENOTquote:Op zondag 22 december 2024 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vreten ze in Ierland als comfort food?
Bult stevige kerels?quote:Op zondag 22 december 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar Feyenoord-spelers die een Zweeds vlaggetje kunnen gebruiken in dat geval.
Al besproken.quote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Matige schoenen ook van Nolles.
Met of zonder pikquote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal vervangen door Venezolaanse dames tegenwoordig.
Schoenen met van die lichtjes erin past beter bij hemquote:
Babovicquote:Op zondag 22 december 2024 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bult stevige kerels?
Type Östlund?
J. Lewis met z'n grafgebit had het al zwaar genoeg met het onthouden van z'n eigen worp.quote:Op zondag 22 december 2024 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Cullen of J. Lewis was ook goed in het imiteren van worpen van anderen
De Oekraïne hype is ook weer voorbij.quote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal vervangen door Venezolaanse dames tegenwoordig.
Door z’n pa gehaald, door z’n pa betaald.quote:Op zondag 22 december 2024 23:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Babovic
Die had vandaag wel een signaal afgegeven
Schindler kan het goed.quote:Op zondag 22 december 2024 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
J. Lewis met z'n grafgebit had het al zwaar genoeg met het onthouden van z'n eigen worp.
En niet eens zo slecht.quote:Op zondag 22 december 2024 23:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Door z’n pa gehaald, door z’n pa betaald.
Voor ieder wat wils.quote:
De Russinnen zie ik voor mijn gevoel wel weer vaker voorbijkomen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:23 schreef Wertha het volgende:
[..]
De Oekraïne hype is ook weer voorbij.
Ik dacht aan dood vogeltje Wålemarkquote:Op zondag 22 december 2024 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bult stevige kerels?
Type Östlund?
Akkoord.quote:
Welke toppers choken?quote:Op zondag 22 december 2024 23:28 schreef Poefbank het volgende:
Als dit dan toch het WK van de toppers is die sjoken, dan hoop ik dat Dimitri met een gebroken vinger naar huis gaat.
Typisch een toernooi voor 'Hollywood' Dobbie, waar we dan weer aan vast zitten op de OoM.quote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie haalt de finale van de onderste helft?
Van Gerwen? Price? Chisnall? Dobey? ...
En dan doet Dobbie vervolgens het hele jaar weer niets. Ook een WK-speler pur sang.quote:Op zondag 22 december 2024 23:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Typisch een toernooi voor 'Hollywood' Dobbie, waar we dan weer aan vast zitten op de OoM.
Stam Godquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 23:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bijna net zulke tietsen als Clemens.
Cullen heeft helemaal niet gechokedquote:Op zondag 22 december 2024 23:30 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Smith, Anderson, Cullen en ons almachtige Barney.
Wat heeft dit voor zin in een lege zaalquote:Op zondag 22 december 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:WIMDERON
Bestaat er zoiets als Ally Pally-vrees? Vraag ik voor Sam Larsson.quote:Op zondag 22 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht aan dood vogeltje Wålemark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |