maar sinds ik God heb gevonden ben ik een ander mens gewordenquote:Op zondag 5 januari 2025 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kreeg ook een keer rood in een oefenduel bij de Fjes, heb toen die scheidsrechter wat toegewenst.
Ergens wel begrijpelijk. Ook Stuttgart wilde geen trainingswedstrijd spelen met 11 tegen 10. Prima opgelost zo..quote:Op zondag 5 januari 2025 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen kreeg dus (terecht wel) rood maar mocht blijven staan
hij gaf zelf aan dat ie uitgleed ofzo en was ook snel allemaal uitgepraat zo te zien. Niet handig alleen.quote:Op maandag 6 januari 2025 00:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ergens wel begrijpelijk. Ook Stuttgart wilde geen trainingswedstrijd spelen met 11 tegen 10. Prima opgelost zo..
Wel een hele domme overtreding van Davy. Ik begrijp dat Farioli de opdracht had gegeven om dit duel met het mes tussen de tanden te spelen, maar dit was onprofessioneel. Eigenlijk niets voor Davy ook. Gelukkig kennen ze hem goed in Duitsland, en weten ze dat dit helemaal niet in zijn karakter zit.
Inderdaad, zoiets kan ook een keer per ongeluk gebeuren. Wel mazzel dat er geen ernstige blessure uit is gekomen, zover ik weet.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hij gaf zelf aan dat ie uitgleed ofzo en was ook snel allemaal uitgepraat zo te zien. Niet handig alleen.
quote:Van den Boomen en Akpom mogen weg bij Ajax
Naast mogelijke inkomende transfers zoals Raúl Moro van Real Valladolid is Ajax ook bezig diverse spelers van de hand te doen. Naast de eerder genoemde Benjamin Tahirovic en Owen Wijndal mogen ook Branco van den Boomen en eventueel Chuba Akpom vertrekken. Ajax wil het liefst verkopen, maar tot dusver hebben zich alleen clubs gemeld die willen huren. (Bron: De Telegraaf)
Tevens hoop ik dat Berghuis geen contractverlenging krijgt.quote:Farioli vindt Ajax-selectie niet in balans
Francesco Farioli hoopt dat Ajax deze transferperiode nog meerdere versterkingen haalt. De club wordt in verband gebracht met aanvaller Raúl Moro van Real Valladolid, maar de Italiaanse coach wil niets kwijt over de interesse in de Spanjaard. "Ik wens dat we iets kunnen doen, iedereen wil dat. Meer weet ik op dit moment niet", zegt Farioli. "We weten dat de selectie op meerdere posities niet in balans is. We weten wat we graag zouden willen doen, maar we kunnen niet veel doen. Intern weten we waar we naar kijken om met het team de volgende stap te zetten."
De wens voor versterkingen en meer keuzemogelijkheden heeft volgens Farioli niets te maken met de vermeende vermoeidheid bij de Ajax-spelers. De trainer benadrukt dat zijn team uitgerust is. "Deze discussie moet over zijn. Het is tijd om weer te werken. We moeten vooruitkijken en keihard werken om het in alle competities goed te doen." (Bron: ESPN)
‘De man die ballen op iemand zijn stropdas kon leggen’ heeft het nooit waar weten te maken. Eigenlijk niemand die door mislintat is gehaald. Blijft bijzonder hoe die man alles mocht doen en laten wat hij wilde.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
Vd Boomen gaat nog een half jaar op zijn geld broeden. Hoop wel dat bijvoorbeeld een Southampton in paniek Akpom koopt voor teveel geld
Ze kunnen er allebei helemaal niks van inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:45 schreef Solispolar het volgende:
Wijndal en Tahirovic mogen weg bij Ajax. Laatstgenoemde heb ik nog nooit iets positiefs zien doen met een bal, maar zal zo'n Wijndal nou echt minder zijn dan een Dams bij PSV? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Goeie techniek en spelinzicht heeft 'ie wel. Maar hij is mijns inziens te veel geblesseerd. En als 'ie dan eens speelt, komt hij gefrustreerd op me over.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘De man die ballen op iemand zijn stropdas kon leggen’ heeft het nooit waar weten te maken. Eigenlijk niemand die door mislintat is gehaald. Blijft bijzonder hoe die man alles mocht doen en laten wat hij wilde.
Ik blijf het een bijzonder verhaal vinden dat Wijndal niet uit de verf komt. Die zat in zijn AZ tijd gewoon terecht bij het Nederlandse elftal op gegeven moment.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:45 schreef Solispolar het volgende:
Wijndal en Tahirovic mogen weg bij Ajax. Laatstgenoemde heb ik nog nooit iets positiefs zien doen met een bal, maar zal zo'n Wijndal nou echt minder zijn dan een Dams bij PSV? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Nou dat dus. Ik denk ook niet dat hij zo goed is als hij zelf dacht (beste linkerflank van Europaquote:Op maandag 6 januari 2025 11:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik blijf het een bijzonder verhaal vinden dat Wijndal niet uit de verf komt. Die zat in zijn AZ tijd gewoon terecht bij het Nederlandse elftal op gegeven moment.
Kongolo, Pieters, Van Aanholt, Willems gingen hem voor.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik blijf het een bijzonder verhaal vinden dat Wijndal niet uit de verf komt. Die zat in zijn AZ tijd gewoon terecht bij het Nederlandse elftal op gegeven moment.
dat was ook echt een domme uitspraak iddquote:Op maandag 6 januari 2025 11:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik denk ook niet dat hij zo goed is als hij zelf dacht (beste linkerflank van Europa), maar dit is toch ook wel zonde van zijn carrière.
Die hebben uiteindelijk allemaal nog vrij aardig gepresteerd in de top drie.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kongolo, Pieters, Van Aanholt, Willems gingen hem voor.
Meer om aan te tonen dat er ook weer niet heel veel voor nodig is om Oranje te halen. Goede linksbacks zijn schaars, altijd geweest.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die hebben uiteindelijk allemaal nog vrij aardig gepresteerd in de top drie.
Wijndal was denk ik 2020/2021 wel een van de best presterende linksbacks van de Eredivisie. Wellicht was het een goed draaiend elftal, met Boadu, Stengs, Karlsson en Koopmeiners, dat veel tekortkomingen verbloemde.
Het verval is toch wel erg groot bij hem.
Volgens de Telegraaf vangt Wijndal ¤2,5 miljoen. Als dat klopt, dan lijkt het me logisch dat ze van hem af willen gezien zijn beperkte inbreng.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:45 schreef Solispolar het volgende:
En die maand is hard nodig om het vertoonde spel te verbeteren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef Houniet het volgende:
Kan de winterstop niet een maand verlengd worden? Ik heb er helemaal nog geen zin in.
En daarna bij Dortmund zo'n beetje hetzelfde mocht doen...quote:Op maandag 6 januari 2025 10:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘De man die ballen op iemand zijn stropdas kon leggen’ heeft het nooit waar weten te maken. Eigenlijk niemand die door mislintat is gehaald. Blijft bijzonder hoe die man alles mocht doen en laten wat hij wilde.
Anders even een knokploegje erop af sturen (Sjaak, Louis, Kale en Kokkie).quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
Wijndal kan op huurbasis weg lees ik net. Hoop dat hij zelf beseft dat het beter voor hem is.
Nog erger, Avila ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
Wijndal kan op huurbasis weg lees ik net. Hoop dat hij zelf beseft dat het beter voor hem is.
wijndal wil op een betere club wachten. Echt deze ventquote:
Voor de naar verluidt 2,5 miljoen per jaar bleef ik ook wel dat contract uitzitten denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wijndal wil op een betere club wachten. Echt deze vent![]()
Avila zou fijn zijn als die naar zuid amerika kan
Bij verhuur krijgt die ook gewoon z'n salaris hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor de naar verluidt 2,5 miljoen per jaar bleef ik ook wel dat contract uitzitten denk ik.
Pakweg vijf miljoen pegels bijgeschreven inmiddels. Nog dik drie jaar dan is hij pas achtentwintig
Ja maar dan moet je daadwerkelijk nog werken in het weekend.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Bij verhuur krijgt die ook gewoon z'n salaris hoor.
Kan me ook niet voorstellen dat zo'n Leganés zijn volledige salaris overneemt én een huursom gaat betalen. Dan kost die lamlul je dus nog geld terwijl hij in Madrid aan de cerveza en croquetas zit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Bij verhuur krijgt die ook gewoon z'n salaris hoor.
Hij krijgt gewoon z'n 2.5 miljoen per jaar, of dat nu van Ajax komt of van Leganes maakt niet uit. Als Leganes 1 miljoen betaalt dan is dat ongeveer z'n salaris voor de rest van het seizoen. Alles beter dan hem houden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat zo'n Leganés zijn volledige salaris overneemt én een huursom gaat betalen. Dan kost die lamlul je dus nog geld terwijl hij in Madrid aan de cerveza en croquetas zit.
Voor Ajax wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon z'n 2.5 miljoen per jaar, of dat nu van Ajax komt of van Leganes maakt niet uit.
Lees de comments maar eens op ajaxshowtime, die willen Kroes verhuren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon z'n 2.5 miljoen per jaar, of dat nu van Ajax komt of van Leganes maakt niet uit. Als Leganes 1 miljoen betaalt dan is dat ongeveer z'n salaris voor de rest van het seizoen. Alles beter dan hem houden.
Wel benieuwd of iemand nog gaat roepen dat die Kroes een klap in z'n nek gaat geven omdat die nog steeds niks kan verkopen
Vind ik dan wel weer leuk gevonden. Simpele ziel verder inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lees de comments maar eens op ajaxshowtime, die willen Kroes verhuren.
Ik dacht dat die gestopt was met voetballenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
Prestatiecontract t/m zomer?quote:'Fosu-Mensah is nu al beste man op training Jong Ajax'
Sjors Grol heeft gehoord dat Timothy Fosu-Mensah nu al de beste man van het veld is op de training van Jong Ajax. Woensdagochtend werd bekend dat de oud-Ajacied voor even terug is in Nederland om mee te trainen bij het belofteteam van de Amsterdammers. Hier weet Grol meer over te vertellen.
'Het was niet alsof hij tijdens zijn periode van drie jaar bij Bayer Leverkusen, dat toen al in opmars was, door de ondergrens zakte', stelt Grol in de podcast Tekengeld. 'Hij zal het nu moeten laten zien. Bij Jong Ajax op de training schijnt hij alweer de beste te zijn. Dan is het heel gek waarom deze jongen in april 2023 zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld.'
Dat mag wel ook op de training van de nummer 16 van de Keuken Kampioen Divisie.quote:
Grootste voetballanden in Europa sluit de transferwindow op 3 of 4 februari. Turkije is tot 11 februari. In Zuid-Amerika (Ávila?) is het tot in maart open.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:03 schreef alpeko het volgende:
Wanneer is de deadline? Wat dure bankzitters zonder kwaliteit weg is wel fijn. Zeker als er ook wat bij komt.
Nou als ik op de afvoerputjes van het internet kijk dan is het voor veel mensen heel moeilijk en moet Kroes weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:26 schreef Houniet het volgende:
Eh ja, is toch allemaal geen hogere wiskunde of wel dan?
Wat een jood ook, open deuren intrappen en daar geld voor vragenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Leuk draadje wel over het vele huren en verhuren.
NL 4 februari.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:03 schreef alpeko het volgende:
Wanneer is de deadline? Wat dure bankzitters zonder kwaliteit weg is wel fijn. Zeker als er ook wat bij komt.
Samenvattingquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Leuk draadje wel over het vele huren en verhuren.
Van vanmorgen: https://www.vi.nl/pro/zo-(...)l-over-moro-te-komenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Wel angstvallig stil al bijna een week rondom Moro.
Obstakel is wel dat de Amsterdammers relatief weinig te besteden hebben, terwijl Real Valladolid vanwege de strenge financiële regelgeving in La Liga juist snel geld nodig heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van vanmorgen: https://www.vi.nl/pro/zo-(...)l-over-moro-te-komen
Hebben die Spanjaarden niet een middenvelder nodig die nog trager is dan Jhonny van de beukerin met alleen een goede pass? Ik kijk naar jou, Branco.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Obstakel is wel dat de Amsterdammers relatief weinig te besteden hebben, terwijl Real Valladolid vanwege de strenge financiële regelgeving in La Liga juist snel geld nodig heeft.
Wellicht via Klarna?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Wel angstvallig stil al bijna een week rondom Moro.
Pick and mix wat mij betreft in de bonus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben die Spanjaarden niet een middenvelder nodig die nog trager is dan Jhonny van de beukerin met alleen een goede pass? Ik kijk naar jou, Branco.
Ben je nou hier aan het trollen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit van gehoord en nooit gezien. Wel benieuwd hoe dat ingepast wordt met Godts al op links. Dat gerouleer mag wel eens wat minder.
Een voetballer voor de fijnproever.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben die Spanjaarden niet een middenvelder nodig die nog trager is dan Jhonny van de beukerin met alleen een goede pass? Ik kijk naar jou, Branco.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit van gehoord en nooit gezien. Wel benieuwd hoe dat ingepast wordt met Godts al op links. Dat gerouleer mag wel eens wat minder.
Branco.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer voor de fijnproever.
Kan ook op rechts.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:59 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk zit die niet Godts in de weg![]()
Ik neem aan dat zo'n dure knakker niet voor de bank wordt gehaald.
Traore valt mij eigenlijk helemaal niet tegen de 1e seizoenshelft, het blijft alleen een hele erge als het draait voetballer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, veel slechter dan Bertrand Traore of Chuba Akpom op rechts kan niet.
Op die manier is het nooit goed, op dit moment hebben we niets en niemand als Godts wegvalt. Dus is het lekker dat we nu een op papier goede vleugel erbij hebben. Iemand enkel en alleen voor de bank kopen is uiteindelijk een stuk duurder.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:59 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk zit die niet Godts in de weg![]()
Ik neem aan dat zo'n dure knakker niet voor de bank wordt gehaald.
Hij heeft zeker zijn waarde gehad. Maar wat jij al zegt; het is een keer een 3 en dan volgende keer een 8. Moeilijk om op te bouwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Traore valt mij eigenlijk helemaal niet tegen de 1e seizoenshelft, het blijft alleen een hele erge als het draait voetballer.
En het draait vaak niet.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Wotte het volgende:
Traore is wel echt een voetballer voor de liefhebber. Hoe dat balletje aan zijn voeten kleeft en hoe kort hij kan draaien op snelheid.
Veel teveel tekortkomingen maar echt wereldklasse op dat gebied.
Wereldklasse. Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Wotte het volgende:
Traore is wel echt een voetballer voor de liefhebber. Hoe dat balletje aan zijn voeten kleeft en hoe kort hij kan draaien op snelheid.
Ben net gebeld door Kroes, kan niet meer geannuleerd worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Nou blaas het maar af jongens, Houniet ziet het niet zitten.
Een ongekend fenomeen. Hoe Ajax die binnen heeft gehengeld is sinds de wederopstanding van Onze Lieve Heer het grootste mirakel van de mensheid. Zo’n wereldklasse.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter dan Messi in zijn hoogtijdagen was op de eerste meters maat.
Hoe kort dat balletje aan de voet zit bij hem. Fenomenaal.quote:
Onbegrijpelijk dat ik nog niet bij Real Madrid speel als je mijn highlights zietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe kort dat balletje aan de voet zit bij hem. Fenomenaal.
Voor de rest een modale voetballer natuurlijk maar technisch is hij wel echt top.
Kijk er maar eens een paar highlights op na.
Ik heb heb zo’n vermoeden dat ie inderdaad met een highlightreeltje is binnengehaald.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor de rest een modale voetballer natuurlijk maar technisch is hij wel echt top.
De manier waarop hij over het barre veld van Almere dartelt zegt inderdaad heel veel over zijn fenomenale techniek. Ik durf wel te stellen dat het een engeltje is, die hierheen gezonden is om het Ajax voetbal te spelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Leuke speler om erbij te hebben en heeft af en toe echt wel waarde maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Wotte het volgende:
En wat minder drinken denk ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Klein schepje er bovenop. Ik moet nodig weer aan het werk.
Aldus de Piet de Visser van fok.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kan je op een briefje geven dat Forbes wel terug gaat komen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:27 schreef Wotte het volgende:
Jammer dat Forbs niet terugkomt die is pas goed.
Lijkt me inderdaad sterk dat ze 'm houden. Geloof èèn wedstrijd een paar keer een bal goed geraakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan je op een briefje geven dat Forbes wel terug gaat komen.
Dan doet hij het daar toch beter dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sterk dat ze 'm houden. Geloof èèn wedstrijd een paar keer een bal goed geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |