Nou als ik op de afvoerputjes van het internet kijk dan is het voor veel mensen heel moeilijk en moet Kroes weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:26 schreef Houniet het volgende:
Eh ja, is toch allemaal geen hogere wiskunde of wel dan?
Wat een jood ook, open deuren intrappen en daar geld voor vragenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Leuk draadje wel over het vele huren en verhuren.
NL 4 februari.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:03 schreef alpeko het volgende:
Wanneer is de deadline? Wat dure bankzitters zonder kwaliteit weg is wel fijn. Zeker als er ook wat bij komt.
Samenvattingquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Leuk draadje wel over het vele huren en verhuren.
Van vanmorgen: https://www.vi.nl/pro/zo-(...)l-over-moro-te-komenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Wel angstvallig stil al bijna een week rondom Moro.
Obstakel is wel dat de Amsterdammers relatief weinig te besteden hebben, terwijl Real Valladolid vanwege de strenge financiële regelgeving in La Liga juist snel geld nodig heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van vanmorgen: https://www.vi.nl/pro/zo-(...)l-over-moro-te-komen
Hebben die Spanjaarden niet een middenvelder nodig die nog trager is dan Jhonny van de beukerin met alleen een goede pass? Ik kijk naar jou, Branco.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Obstakel is wel dat de Amsterdammers relatief weinig te besteden hebben, terwijl Real Valladolid vanwege de strenge financiële regelgeving in La Liga juist snel geld nodig heeft.
Wellicht via Klarna?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Wel angstvallig stil al bijna een week rondom Moro.
Pick and mix wat mij betreft in de bonus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben die Spanjaarden niet een middenvelder nodig die nog trager is dan Jhonny van de beukerin met alleen een goede pass? Ik kijk naar jou, Branco.
Ben je nou hier aan het trollen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit van gehoord en nooit gezien. Wel benieuwd hoe dat ingepast wordt met Godts al op links. Dat gerouleer mag wel eens wat minder.
Een voetballer voor de fijnproever.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben die Spanjaarden niet een middenvelder nodig die nog trager is dan Jhonny van de beukerin met alleen een goede pass? Ik kijk naar jou, Branco.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit van gehoord en nooit gezien. Wel benieuwd hoe dat ingepast wordt met Godts al op links. Dat gerouleer mag wel eens wat minder.
Branco.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetballer voor de fijnproever.
Kan ook op rechts.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:59 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk zit die niet Godts in de weg![]()
Ik neem aan dat zo'n dure knakker niet voor de bank wordt gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |