En daarna bij Dortmund zo'n beetje hetzelfde mocht doen...quote:Op maandag 6 januari 2025 10:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘De man die ballen op iemand zijn stropdas kon leggen’ heeft het nooit waar weten te maken. Eigenlijk niemand die door mislintat is gehaald. Blijft bijzonder hoe die man alles mocht doen en laten wat hij wilde.
Anders even een knokploegje erop af sturen (Sjaak, Louis, Kale en Kokkie).quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
Wijndal kan op huurbasis weg lees ik net. Hoop dat hij zelf beseft dat het beter voor hem is.
Nog erger, Avila ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
Wijndal kan op huurbasis weg lees ik net. Hoop dat hij zelf beseft dat het beter voor hem is.
wijndal wil op een betere club wachten. Echt deze ventquote:
Voor de naar verluidt 2,5 miljoen per jaar bleef ik ook wel dat contract uitzitten denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wijndal wil op een betere club wachten. Echt deze vent![]()
Avila zou fijn zijn als die naar zuid amerika kan
Bij verhuur krijgt die ook gewoon z'n salaris hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voor de naar verluidt 2,5 miljoen per jaar bleef ik ook wel dat contract uitzitten denk ik.
Pakweg vijf miljoen pegels bijgeschreven inmiddels. Nog dik drie jaar dan is hij pas achtentwintig
Ja maar dan moet je daadwerkelijk nog werken in het weekend.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Bij verhuur krijgt die ook gewoon z'n salaris hoor.
Kan me ook niet voorstellen dat zo'n Leganés zijn volledige salaris overneemt én een huursom gaat betalen. Dan kost die lamlul je dus nog geld terwijl hij in Madrid aan de cerveza en croquetas zit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Bij verhuur krijgt die ook gewoon z'n salaris hoor.
Hij krijgt gewoon z'n 2.5 miljoen per jaar, of dat nu van Ajax komt of van Leganes maakt niet uit. Als Leganes 1 miljoen betaalt dan is dat ongeveer z'n salaris voor de rest van het seizoen. Alles beter dan hem houden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat zo'n Leganés zijn volledige salaris overneemt én een huursom gaat betalen. Dan kost die lamlul je dus nog geld terwijl hij in Madrid aan de cerveza en croquetas zit.
Voor Ajax wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon z'n 2.5 miljoen per jaar, of dat nu van Ajax komt of van Leganes maakt niet uit.
Lees de comments maar eens op ajaxshowtime, die willen Kroes verhuren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon z'n 2.5 miljoen per jaar, of dat nu van Ajax komt of van Leganes maakt niet uit. Als Leganes 1 miljoen betaalt dan is dat ongeveer z'n salaris voor de rest van het seizoen. Alles beter dan hem houden.
Wel benieuwd of iemand nog gaat roepen dat die Kroes een klap in z'n nek gaat geven omdat die nog steeds niks kan verkopen
Vind ik dan wel weer leuk gevonden. Simpele ziel verder inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lees de comments maar eens op ajaxshowtime, die willen Kroes verhuren.
Ik dacht dat die gestopt was met voetballenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
Prestatiecontract t/m zomer?quote:'Fosu-Mensah is nu al beste man op training Jong Ajax'
Sjors Grol heeft gehoord dat Timothy Fosu-Mensah nu al de beste man van het veld is op de training van Jong Ajax. Woensdagochtend werd bekend dat de oud-Ajacied voor even terug is in Nederland om mee te trainen bij het belofteteam van de Amsterdammers. Hier weet Grol meer over te vertellen.
'Het was niet alsof hij tijdens zijn periode van drie jaar bij Bayer Leverkusen, dat toen al in opmars was, door de ondergrens zakte', stelt Grol in de podcast Tekengeld. 'Hij zal het nu moeten laten zien. Bij Jong Ajax op de training schijnt hij alweer de beste te zijn. Dan is het heel gek waarom deze jongen in april 2023 zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld.'
Dat mag wel ook op de training van de nummer 16 van de Keuken Kampioen Divisie.quote:
Grootste voetballanden in Europa sluit de transferwindow op 3 of 4 februari. Turkije is tot 11 februari. In Zuid-Amerika (Ávila?) is het tot in maart open.quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:03 schreef alpeko het volgende:
Wanneer is de deadline? Wat dure bankzitters zonder kwaliteit weg is wel fijn. Zeker als er ook wat bij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |