Denk nog altijd dat deze wel wat kan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen zal hier nu toch wel juichend over straat gaan de komende dagen,
Aliva staat weer op het trainingsveld
afgrijselijk te commercieel en tierelantijntjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef Houniet het volgende:
Check wat Adidas heeft gedaan voor Bayern met het jubileum shirt. Dat zou ik ook wel gaaf vinden bij ons nieuwe shirt. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Het zal me niets verbazen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
farioli maakt er wel weer wat van
Lijkt het shirt van United wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef Houniet het volgende:
Check wat Adidas heeft gedaan voor Bayern met het jubileum shirt. Dat zou ik ook wel gaaf vinden bij ons nieuwe shirt. Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Ajax' eigen YT-kanaal.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Zenden ze de wedstrijd zo nog ergens uit?
Want we hebben mensen tekort op de spitspositie?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:08 schreef -XOR- het volgende:
Zirkzee huren van ManU lijkt me best nog wel een aardig idee.
Dat is jammer inderdaad. Hopelijk hebben ze nog alternatieven gescout.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondertussen raakt onze gewenste buitenspeler ogenschijnlijk zwaar geblesseerd bij Valladolid.
Als watquote:Op zondag 5 januari 2025 15:08 schreef -XOR- het volgende:
Spits/kapstok, al past hij niet goed in een Farioli-achtige constructie.quote:
Ik dacht dat 1 spits die niet kan scoren wel genoeg was.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:08 schreef -XOR- het volgende:
Vooruit dan, als kapstok.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Spits/kapstok, al past hij niet goed in een Farioli-achtige constructie.
Beter nu dan dat ie al getekend had.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondertussen raakt onze gewenste buitenspeler ogenschijnlijk zwaar geblesseerd bij Valladolid.
kreeg ook een keer rood in een oefenduel bij de Fjes, heb toen die scheidsrechter wat toegewenst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |