abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215962636

Selectie 2024/2025
2. D. Rensch; 3. A. Gaaei; 4. J. Hato; 5. O. Wijndal; 6. J. Henderson (C); 8. K. Taylor; 9. B. Brobbey; 10. C. Akpom; 11. M. Godts; 12. J. Gorter; 13. A. Kaplan; 15. Y. Baas; 16. S. Mannsverk; 18. D. Klaassen; 19. J. Rijkhoff; 20. B. Traoré; 21. B. van den Boomen; 22. R. Pasveer; 23. S. Berghuis; 24. D. Rugani; 25. W. Weghorst; 27. A. van Axel Dongen; 28. K. Fitz-Jim; 29. C. Rasmussen; 31. J. Mokio; 30. G. Ávila; 33. B. Tahirovic; 36. D. Janse; 37. J. ¦utalo; 38. K. Hlynsson; 40. D. Ramaj; 49. J. Banel

Aanwinsten
D. Klaassen (zonder club); W. Weghorst (Burnley); B. Traoré (Villareal); D. Rugani (Juventus, huur); Y. Baas (NEC, was verhuurd); O. Wijndal (Antwerp, was verhuurd)

Vertrokken
S. Bergwijn (zandbak); C. Forbs (Wolverhampton, verhuurd); G. Mikautadze (Metz); F. Conceição (Porto); G. Rulli (Marseille); J. Sánchez (Cruz Azul); S. Vos (Milan); B. Sosa (Torino, verhuurd); N. Ünüvar (Espanyol, verhuurd); J. Medic (Bochum, verhuurd); A. Martha (Beerschot)

Recente wedstrijden
27/10 Ajax - Willem II 1-0
30/10 Feyenoord - Ajax 0-2
02/11 Ajax - PSV 3-2
07/11 Ajax - M. Tel Aviv 5-0
10/11 Twente - Ajax 2-2
24/11 Ajax - PEC 2-0
28/11 R. Sociedad - Ajax 2-0
01/12 NEC - Ajax 1-2
04/12 Ajax - Utrecht 2-2
08/12 AZ - Ajax 2-1
12/12 Ajax - Lazio 1-3
15/12 Ajax - Almere City 3-0
19/12 Ajax - Telstar 2-0
22/12 Sparta - Ajax 0-2

Aanstaande wedstrijden

11/01 Ajax - RKC Waalwijk 18.45

SPOILER: Filmpjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bofjijff op 22-12-2024 21:58:50 ]
pi_215963150
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
......................? Uh....
:?
pi_215965016
Gewonnen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Forum Admin zondag 22 december 2024 @ 23:59:49 #4
35723 crew  GGMM
pi_215965147
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2024 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewonnen.
Klopt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215965204
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 23:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Klopt.
Mooi man.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215965250
Winterstop *O*
Uitvinder van de biersmiley.
pi_215965349
https://www.voetbalzone.n(...)/blt4847ab964a435152

Volgens mij heb ik een andere pot dan de firma Frikandel en Kroket
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215966063
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:

Bijzonder dat een speler die zelf op het allerhoogste niveau heeft geacteerd dezelfde onrealistische verwachtingen heeft van zijn club als Mitch (23, Bussum) van AjaxShowtime.
pi_215966089
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:

Ik vraag me dat ook altijd af bij de meeste analisten op televisie.
pi_215966348
11 punten meer dan vorig jaar na 17 speelrondes, bijna net zoveel doelpunten voor (37 om 38), de helft van het aantal tegendoelpunten (16 om 32). Gewonnen van PSV en Feyenoord en over het algemeen een stuk beter qua spel dan vorig seizoen. En we staan 2e.

We zijn er nog lang niet, maar met de groep die je hebt is dat toch een mooie stap.

Buiten het punt dat je als club nooit in zo'n positie had moeten komen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_215966981
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 09:25 schreef franklop het volgende:
11 punten meer dan vorig jaar na 17 speelrondes, bijna net zoveel doelpunten voor (37 om 38), de helft van het aantal tegendoelpunten (16 om 32). Gewonnen van PSV en Feyenoord en over het algemeen een stuk beter qua spel dan vorig seizoen. En we staan 2e.

We zijn er nog lang niet, maar met de groep die je hebt is dat toch een mooie stap.

Inderdaad, qua resultaat een prima eerste seizoenshelft. Stel je haalt de rest van het seizoen dezelfde resultaten, eindig je met 78 punten. Daar wordt je soms kampioen mee zelfs.

Niet dat ik verwacht dat we kampioen worden, maar het valt me niet tegen.

Het spel moet wel beter uiteraard, maar gezien de matige selectie (uit balans, weinig creativiteit en vleugelspelers) ben ik niet ontevreden.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 23 december 2024 @ 11:19:02 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215967490
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 09:25 schreef franklop het volgende:

Net zoveel punten als in het laatste kampioensjaar, dus wat dat betreft een 8 maar qua kijkplezier een 4, wat uitzonderingen daargelaten.

Ik kan er wel mee leven na vorig seizoen, maar hoop toch wel dat we volgend seizoen weer mee gaan doen voor het kampioenschap, al lijkt er dit seizoen ook niemand mee te doen op PSV na.
pi_215969207
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 10:37 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Inderdaad, qua resultaat een prima eerste seizoenshelft. Stel je haalt de rest van het seizoen dezelfde resultaten, eindig je met 78 punten. Daar wordt je soms kampioen mee zelfs.

Niet dat ik verwacht dat we kampioen worden, maar het valt me niet tegen.

Het spel moet wel beter uiteraard, maar gezien de matige selectie (uit balans, weinig creativiteit en vleugelspelers) ben ik niet ontevreden.
Op basis van xG sta je dan gewoon weer 5de of 6de zag ik laatst.. achter PSV, Feyenoord, AZ en in ieder geval Twente.

Qua resultaten inderdaad prima, maar ik denk dat de stand/resultaten iets rooskleuriger zijn dan hetgeen op het veld gebeurt momenteel.
  maandag 23 december 2024 @ 13:44:22 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215969268
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Op basis van xG sta je dan gewoon weer 5de of 6de zag ik laatst.. achter PSV, Feyenoord, AZ en in ieder geval Twente.

Qua resultaten inderdaad prima, maar ik denk dat de stand/resultaten iets rooskleuriger zijn dan hetgeen op het veld gebeurt momenteel.
Dat valt wel mee, maar dan moet je ook de wedstrijden kijken, gisteren is daar ook een voorbeeld van, gewoon een verdiende overwinning zonder schoonheidsprijs.
pi_215969285
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat valt wel mee, maar dan moet je ook de wedstrijden kijken, gisteren is daar ook een voorbeeld van, gewoon een verdiende overwinning zonder schoonheidsprijs.
xG is doorgaans wel een vrij goede/rauwe indicator hoor. Sure, ook dan heb je soms wat wedstrijden waar het beeld net wat anders is dan de statistiek, maar over het algemeen heeft Ajax toch wel flink wat punten teveel gehad hoor dit seizoen. Ik vond het gisteren ook een vrij troosteloze wedstrijd wederom, eigenlijk een typische 0-0 pot, tot de 70ste minuut geen schot tussen de palen dacht ik?
  maandag 23 december 2024 @ 13:49:07 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215969333
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:45 schreef Solispolar het volgende:

[..]
xG is doorgaans wel een vrij goede/rauwe indicator hoor. Sure, ook dan heb je soms wat wedstrijden waar het beeld net wat anders is dan de statistiek, maar over het algemeen heeft Ajax toch wel flink wat punten teveel gehad hoor dit seizoen. Ik vond het gisteren ook een vrij troosteloze wedstrijd wederom, eigenlijk een typische 0-0 pot, tot de 70ste minuut geen schot tussen de palen dacht ik?
Daarom zeg ik dat je had moeten kijken, al begrijp ik echt wel dat je dat niet doet want ik heb er als Ajacied al enorme moeite mee, neemt niet weg dat je simpel de 0 houdt, dan aanvallend wisselt en de punten pakt.

Farioliball oftewel puntjes sprokkelen werkt best wel goed, het kijkplezier is wat anders.
pi_215969377
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Daarom zeg ik dat je had moeten kijken, al begrijp ik echt wel dat je dat niet doet want ik heb er als Ajacied al enorme moeite mee, neemt niet weg dat je simpel de 0 houdt, dan aanvallend wisselt en de punten pakt.

Farioliball oftewel puntjes sprokkelen werkt best wel goed, het kijkplezier is wat anders.
Ik heb toch gekeken Hans :') Dat zeg ik nota bene. Ik heb een potje of 6 van Ajax gezien de eerste seizoenshelft (waaronder tegen PSV) en ik vond dat ze vaak teveel kregen. En de xG ondersteunt die gedachte ook.

En dat is niet erg (want Ajax zie ik nou niet bepaald als concurrent), maar het is niet echt een solide basis om een toekomst op te bouwen.
pi_215969405
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]

PIETJEPUKKED
  maandag 23 december 2024 @ 13:55:19 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215969507
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:51 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik heb toch gekeken Hans :') Dat zeg ik nota bene. Ik heb een potje of 6 van Ajax gezien de eerste seizoenshelft (waaronder tegen PSV) en ik vond dat ze vaak teveel kregen. En de xG ondersteunt die gedachte ook.

En dat is niet erg (want Ajax zie ik nou niet bepaald als concurrent), maar het is niet echt een solide basis om een toekomst op te bouwen.
Dan begrijp je er gewoon weinig van, kan je ook niks aan doen.
pi_215969513
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:45 schreef Solispolar het volgende:

[..]
xg vooral heel rauw, die gaat soms ook echt alle kanten op. Ik kan me de laatste tijd alleen het potje uit bij nec herinneren waarin we eigelijk geen recht hadden op een punt of meer maar het wel kregen. Voor de rest was een gelijkspel of winst prima te rechtvaardigen.

Qua spel moet het wel echt een stuk beter, maargoed we komen van heel ver. Je krijgt er ook best weinig tegen :)
pi_215969560
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:51 schreef Solispolar het volgende:

[..]

De xG van PSV en Feyenoord lag gisteren heel dicht bij elkaar, een gelijkspelletje was dus op zijn plaats geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215969690
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan begrijp je er gewoon weinig van, kan je ook niks aan doen.
Wat een intens zielig jochie ben je ook.

Maar hé; ga lekker verder met de gedachte dat dit het is voor jullie :) Dan eindig je op plek 3/4 en kun je zeggen dat je een goed seizoen hebt gehad omdat het beter ging dan vorig jaar ofzo.
pi_215969736
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 13:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Maar hé; ga lekker verder met de gedachte dat dit het is voor jullie :) Dan eindig je op plek 3/4 en kun je zeggen dat je een goed seizoen hebt gehad omdat het beter ging dan vorig jaar ofzo.
dat zegt hij toch helemaal niet? De zoveelste trol hier?
pi_215969954
quote:

[..]

Je klinkt mad.
  maandag 23 december 2024 @ 14:27:57 #25
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215970422
Moet je nagaan als je die 2 andere kut potjes gewonnen had.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_215970559
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 14:01 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dat zegt hij toch helemaal niet? De zoveelste trol hier?
Daar gaat het niet om; het eeuwige 'dan begrijp je er helaas weinig van' als je een discussie niet kunt winnen is een beetje simpel.

quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 14:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je klinkt mad.
Je hoeft je maatje niet te verdedigen hoor.
pi_215970890
quote:

[..]

Ik heb bij @Tarado altijd het beeld van een zeer degelijke CDA stemmende meneer op respectabele middelbare leeftijd. Zo'n beetje de Pater familias van het Ajax topic.

Altijd respectvol nooit een onvertogen woord. Oreert zelden uit zijn nek behalve die ene keer dat hij dit orakel verweet er geen verstand van te hebben.
pi_215970914
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 15:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb bij @:Tarado altijd het beeld van een zeer degelijke CDA stemmende meneer op respectabele middelbare leeftijd. Zo'n beetje de Pater familias van het Ajax topic.

Altijd respectvol nooit een onvertogen woord. Oreert zelden uit zijn nek behalve die ene keer dat hij dit orakel verweet er geen verstand van te hebben.
Dat van het CDA zou zomaar eens kunnen kloppen.
  maandag 23 december 2024 @ 15:12:37 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215970952
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 15:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb bij @:Tarado altijd het beeld van een zeer degelijke CDA stemmende meneer op respectabele middelbare leeftijd. Zo'n beetje de Pater familias van het Ajax topic.

Als ik ergens een hekel aan heb is het wel religie en de instituten erachter, dus het CDA zal mijn stem nooit krijgen.
  maandag 23 december 2024 @ 15:20:53 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215971019
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 14:43 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om; het eeuwige 'dan begrijp je er helaas weinig van' als je een discussie niet kunt winnen is een beetje simpel.
[..]
Je hoeft je maatje niet te verdedigen hoor.
Het heeft toch helemaal niets met winnen te maken, het gaat om meningen en jij hebt een mening waar ik niet erg van onder de indruk ben, dat je Ajax 6 keer hebt zien spelen en er dan een xg sausje overheen gooit want dan klopt het wel allemaal wat je verkondigt, zegt toch helemaal niets over je verstand van voetbal.
pi_215972059
Farioli perst er meer uit dan wat er ogenschijnlijk in zit. Sowieso lekker eigenzinnige duidelijke visie met veel passie en gedrevenheid. Ik ben wel fan.

Hoewel ik het wel eens ben met Van Hooijdonk (geloof ik) dat als hij niet rouleert steeds en de beste elf opstelt, denk dat we die wel kunnen invullen met zijn allen, dat het gewoon een goed stel is.

Maar goed de winnende trainer heeft gelijk.
  maandag 23 december 2024 @ 17:19:59 #32
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_215972668
Leuk die xG als indicatie maar om dan maar te beweren dat je er verstand van hebt. Lekkere laptop manager ben je dan.

Op basis van die discussie even de xG ranglijst opgezocht. Ajax zou 8 punten minder moeten hebben, PSV 7 minder. Feyenoord juist een klein plusje waardoor ze maar 2 punten achter de ongenaakbare xG-machine PSV zouden staan.

Oftewel, laten we maar ophouden met die debiele statistieken en net doen alsof je daardoor verstand hebt van voetbal. Kansen creëren is belangrijk maar dat zien de meesten ook wel zonder die statistieken.
  Forum Admin maandag 23 december 2024 @ 17:26:21 #33
35723 crew  GGMM
pi_215972752
Sinds Feyenoord 4e staat vinden @Caland en @Slobeend die xg opeens heel belangrijk, want daaruit blijkt dat Feyenoord pech heeft ofzo

Dezelfde mensen die PietjePuk weggepest hebben toe hij erover begon.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215972784
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 17:26 schreef GGMM het volgende:
Sinds Feyenoord 4e staat vinden @:caland en @:slobeend die xg opeens heel belangrijk, want daaruit blijkt dat Feyenoord pech heeft ofzo

Dezelfde mensen die PietjePuk weggepest hebben toe hij erover begon.
Ik hoop dat je begreep dat mijn post dat een gelijkspel bij de wedstrijd van gisteren terecht zou zijn geweest juist werd geplaatst om de onzin van dat calimeroboertje aan te tonen

Dit valt mij erg van je tegen makker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215973920
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 16:25 schreef Wotte het volgende:
Farioli perst er meer uit dan wat er ogenschijnlijk in zit. Sowieso lekker eigenzinnige duidelijke visie met veel passie en gedrevenheid. Ik ben wel fan.

Hoewel ik het wel eens ben met Van Hooijdonk (geloof ik) dat als hij niet rouleert steeds en de beste elf opstelt, denk dat we die wel kunnen invullen met zijn allen, dat het gewoon een goed stel is.

Maar goed de winnende trainer heeft gelijk.
Passie en gedrevenheid? :D
Het is niet om aan te zien man. In traag tempo rondspelen, slaapverwekkend allemaal.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215974109
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:02 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Passie en gedrevenheid? :D
Het is niet om aan te zien man. In traag tempo rondspelen, slaapverwekkend allemaal.
Ik heb het over de persoon Farioli. Dat is een vakidioot. Dat juichen langs de kant, vol passie.

Vinden ze hier maar niets in dit calvinistische kikkerlandje blijkt maar weer.
pi_215974362
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 19:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb het over de persoon Farioli. Dat is een vakidioot. Dat juichen langs de kant, vol passie.

Nou deze ‘vakidioot’ heeft anders weinig kaas van leuk en aantrekkelijk voetbal gegeten. In Frankrijk waren ze blij dat hij weg was, en als je naar het voetbal van de laatste tijd kijkt snap je waarschijnlijk wel waarom. Leuk dat het loont met een 2e plek, maar als toeschouwer (betaald) kijken naar pure oogaids is om te janken. En juichen alsof je de de CL hebt gewonnen terwijl je tegen degradatiekandidaten speelt… tja..
pi_215974680
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:49 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nou deze ‘vakidioot’ heeft anders weinig kaas van leuk en aantrekkelijk voetbal gegeten. In Frankrijk waren ze blij dat hij weg was, en als je naar het voetbal van de laatste tijd kijkt snap je waarschijnlijk wel waarom. Leuk dat het loont met een 2e plek, maar als toeschouwer (betaald) kijken naar pure oogaids is om te janken. En juichen alsof je de de CL hebt gewonnen terwijl je tegen degradatiekandidaten speelt… tja..
Een slot, guardiola, klopp of dat soort trainers had tiki taka gespeeld met deze selectie denk je? En wie doet precies alsof de CL gewonnen is dan?

Wat een zure ben je zeg :D
pi_215974696
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 20:05 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Een slot, guardiola, klopp of dat soort trainers had tiki taka gespeeld met deze selectie denk je? En wie doet precies alsof de CL gewonnen is dan?

Wat een zure ben je zeg :D
Weinig met zuur te maken, meer realistisch. Maar blijkbaar vindt jij het heel leuk om naar te kijken.
pi_215974711
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Weinig met zuur te maken, meer realistisch. Maar blijkbaar vindt jij het heel leuk om naar te kijken.
Blijkbaar trek jij vooral hele vreemde conclusies.
pi_215974779
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Blijkbaar trek jij vooral hele vreemde conclusies.
nee, je kan beter 5e staan met leuk voetbal dan 2e met pure oogaids. Maar blijkbaar ben jij geen voetballiefhebber.
pi_215974821
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
nee, je kan beter 5e staan met leuk voetbal dan 2e met pure oogaids. Maar blijkbaar ben jij geen voetballiefhebber.
jij snapt er weer eens geen kut van. Wil je in de toekomst weer leuk voetbal spelen heb je betere spelers nodig. En daar is geld voor nodig. Dat houdt punten pakken in. Kennelijk te ingewikkeld voor je, geeft niet gap.
pi_215974927
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dat is echt een beetje FC Twente mentaliteit.
pi_215974955
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 20:11 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
jij snapt er weer eens geen kut van. Wil je in de toekomst weer leuk voetbal spelen heb je betere spelers nodig. En daar is geld voor nodig. Dat houdt punten pakken in. Kennelijk te ingewikkeld voor je, geeft niet gap.
de afgelopen seizoenen meer dan 200 miljoen uitgegeven.. :z
pi_215975168
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
wat zal je genieten.
pi_215976824
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:49 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze in Frankrijk blij waren dat hij weg was?
pi_215978245
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:23 schreef Cavalier het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze in Frankrijk blij waren dat hij weg was?
stond op Facebook

quote:

[..]
Vorige 2 seizoenen, dit seizoen is er niets uitgegeven. Waarom het Farioli zijn schuld is dat er 200 miljoen is weggegooid aan matige spelers mag je op je eigen speciale manier uitleggen. Of beweer je nu dat het allemaal topspelers zijn omdat er 200 miljoen aan is uitgegeven?
pi_215978782
quote:

[..]
En dit seizoen maar 2 miljoen en toch er staat een beter presterend elftal dan vorig jaar.

Kroes _O_ Beuker _O_ Farioli _O_
  Moderator dinsdag 24 december 2024 @ 14:39:20 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215985782
Met welk gevoel gaan jullie de winterstop in?
What can change the nature of a man?
pi_215986399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 14:39 schreef Coco het volgende:
KAMPIOENUH
  dinsdag 24 december 2024 @ 15:58:48 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215986416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 14:39 schreef Coco het volgende:
Dat ik er voor zou tekenen als dit de eindstand wordt ondanks de oogaids.
pi_215986436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
en dat het op de 1 of andere manier nog best haalbaar is ook.
pi_215986464
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 16:01 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
en dat het op de 1 of andere manier nog best haalbaar is ook.
Na de winterstop speelt Ajax thuis tegen RKC, terwijl het PSV v AZ en Feyenoord v Utrecht is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 december 2024 @ 16:52:36 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215986933
Tweede worden. Beker pakken. Hoe maakt niet uit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215987616
Kom op nou, 6 punten achterstand op het slechtste PSV in jaren. Ik dacht dat dit Ajax was, tekenen voor de tweede plaats is voor Feyenoord.
  dinsdag 24 december 2024 @ 19:15:40 #56
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215988387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Kom op nou, 6 punten achterstand op het slechtste PSV in jaren. Ik dacht dat dit Ajax was, tekenen voor de tweede plaats is voor Feyenoord.
:')
pi_215988624
Nog altijd rotsvast vertrouwen in het van kampioenschap. Natuurlijk.
pi_215989356
quote:
Slechtste PSV in jaren :D
pi_215989380
quote:
Als we tweede worden, doen we een huldiging.

Nee grapje, zo afgegleden zijn we nou ook weer niet
pi_215991749
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 19:25 schreef Wotte het volgende:

[..]

Werken voor je kk cheld!
Slapen op de club!
Voetbal boven familie!
Passie voor pasta!

En vooral:

Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215991796
quote:
:D

Deze is best aardig
pi_215993789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 00:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Werken voor je kk cheld!
Slapen op de club!
Voetbal boven familie!
Passie voor pasta!

En vooral:

[ afbeelding ]
Vooral niet teveel opvallen, doe maar normaal, gewoon tussen de lijntjes kleuren. Of zoals jullie zeggen geen woorden maar daden.

Calvinistische lul dat je bent.

Fijne feestdagen!
pi_215994250
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 08:29 schreef Wotte het volgende:

[..]
Vooral niet teveel opvallen, doe maar normaal, gewoon tussen de lijntjes kleuren. Of zoals jullie zeggen geen woorden maar daden.

Calvinistische lul dat je bent.

Fijne feestdagen!
Haha, van mij mag tie juichen hoor :P

Mooie dagen pik!
pi_215994812
Fijne feestdagen Ajacieden :)
pi_215995760
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2024 10:09 schreef Bofjijff het volgende:
Fijne feestdagen Ajacieden :)
Jij ook vriend
Groot fan van User Wotte
pi_215995777
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 11:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jij ook vriend
O+
pi_216004774
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Haha, van mij mag tie juichen hoor :P

Mooie dagen pik!
Francesco is gewoon een lief ventje.
pi_216005216
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef Wotte het volgende:

[..]
Francesco is gewoon een lief ventje.
Vind het een beetje een engnek, maar ieder z’n ding maat.

Hoewel het voetbal meestal niet om aan te zien is, is het natuurlijk best knap wat dat ventje op die leeftijd presteert.
pi_216005355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 00:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vind het een beetje een engnek, maar ieder z’n ding maat.

Hoewel het voetbal meestal niet om aan te zien is, is het natuurlijk best knap wat dat ventje op die leeftijd presteert.
Een feyenoorder zou op dit moment beter kunnen klagen over die deen die in de kuip rondloopt. Maar ieder zijn ding idd
pi_216005540
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Een feyenoorder zou op dit moment beter kunnen klagen over die deen die in de kuip rondloopt. Maar ieder zijn ding idd
Dat doen we dan ook gewoon hoor. Niet omdat het een engnek is overigens, wat dat betreft valt er weinig aan te merken op onze Deense Ron Jans. Wel omdat er te weinig lijn in het spel zit, de ondergrens omhoog moet, het wisselbeleid om te huilen is en zo nog wel wat.
pi_216006646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 00:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dat doen we dan ook gewoon hoor. Niet omdat het een engnek is overigens, wat dat betreft valt er weinig aan te merken op onze Deense Ron Jans. Wel omdat er te weinig lijn in het spel zit, de ondergrens omhoog moet, het wisselbeleid om te huilen is en zo nog wel wat.
:')
  donderdag 26 december 2024 @ 13:58:25 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216010876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Diepe Zakken: Selectiewaarde Ajax steeg met zeker 20 miljoen in drie maanden Farioli

[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2024-12%2F1-lijst-meest-waardevol-676a71e248ac4.png]afbeelding[/url] ]
Wel met een flinke zak zout te nemen, Taylor voor 30 klinkt wel aannemelijk, die bovenste 2 betwijfel ik toch wel en onder de 10 doe je toch geen speler weg tenzij die te zwaar op je begroting drukt.
pi_216011726
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Diepe Zakken: Selectiewaarde Ajax steeg met zeker 20 miljoen in drie maanden Farioli

[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2024-12%2F1-lijst-meest-waardevol-676a71e248ac4.png]afbeelding[/url] ]
Ávila ;(
pi_216012282
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Same en de overwinningen op PSV en Feyenoord was een lekker toetje.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')