Dat ik er voor zou tekenen als dit de eindstand wordt ondanks de oogaids.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:39 schreef Coco het volgende:
Met welk gevoel gaan jullie de winterstop in?
en dat het op de 1 of andere manier nog best haalbaar is ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ik er voor zou tekenen als dit de eindstand wordt ondanks de oogaids.
Na de winterstop speelt Ajax thuis tegen RKC, terwijl het PSV v AZ en Feyenoord v Utrecht is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dat het op de 1 of andere manier nog best haalbaar is ook.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Kom op nou, 6 punten achterstand op het slechtste PSV in jaren. Ik dacht dat dit Ajax was, tekenen voor de tweede plaats is voor Feyenoord.
Slechtste PSV in jarenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Kom op nou, 6 punten achterstand op het slechtste PSV in jaren. Ik dacht dat dit Ajax was, tekenen voor de tweede plaats is voor Feyenoord.
Als we tweede worden, doen we een huldiging.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Werken voor je kk cheld!quote:Op maandag 23 december 2024 19:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het over de persoon Farioli. Dat is een vakidioot. Dat juichen langs de kant, vol passie.
Vinden ze hier maar niets in dit calvinistische kikkerlandje blijkt maar weer.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Vooral niet teveel opvallen, doe maar normaal, gewoon tussen de lijntjes kleuren. Of zoals jullie zeggen geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werken voor je kk cheld!
Slapen op de club!
Voetbal boven familie!
Passie voor pasta!
En vooral:
[ afbeelding ]
Haha, van mij mag tie juichen hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 08:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral niet teveel opvallen, doe maar normaal, gewoon tussen de lijntjes kleuren. Of zoals jullie zeggen geen woorden maar daden.
Calvinistische lul dat je bent.
Fijne feestdagen!
Francesco is gewoon een lief ventje.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Haha, van mij mag tie juichen hoor
Mooie dagen pik!
Vind het een beetje een engnek, maar ieder z’n ding maat.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Francesco is gewoon een lief ventje.
Een feyenoorder zou op dit moment beter kunnen klagen over die deen die in de kuip rondloopt. Maar ieder zijn ding iddquote:Op donderdag 26 december 2024 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind het een beetje een engnek, maar ieder z’n ding maat.
Hoewel het voetbal meestal niet om aan te zien is, is het natuurlijk best knap wat dat ventje op die leeftijd presteert.
Dat doen we dan ook gewoon hoor. Niet omdat het een engnek is overigens, wat dat betreft valt er weinig aan te merken op onze Deense Ron Jans. Wel omdat er te weinig lijn in het spel zit, de ondergrens omhoog moet, het wisselbeleid om te huilen is en zo nog wel wat.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Een feyenoorder zou op dit moment beter kunnen klagen over die deen die in de kuip rondloopt. Maar ieder zijn ding idd
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook gewoon hoor. Niet omdat het een engnek is overigens, wat dat betreft valt er weinig aan te merken op onze Deense Ron Jans. Wel omdat er te weinig lijn in het spel zit, de ondergrens omhoog moet, het wisselbeleid om te huilen is en zo nog wel wat.
Wel met een flinke zak zout te nemen, Taylor voor 30 klinkt wel aannemelijk, die bovenste 2 betwijfel ik toch wel en onder de 10 doe je toch geen speler weg tenzij die te zwaar op je begroting drukt.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Diepe Zakken: Selectiewaarde Ajax steeg met zeker 20 miljoen in drie maanden Farioli
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2024-12%2F1-lijst-meest-waardevol-676a71e248ac4.png]afbeelding[/url] ]
Ávilaquote:Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Diepe Zakken: Selectiewaarde Ajax steeg met zeker 20 miljoen in drie maanden Farioli
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2024-12%2F1-lijst-meest-waardevol-676a71e248ac4.png]afbeelding[/url] ]
Same en de overwinningen op PSV en Feyenoord was een lekker toetje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ik er voor zou tekenen als dit de eindstand wordt ondanks de oogaids.
Mjah, voor een speler die er al zo lang uit ligt zegt dat ook niets natuurlijk.quote:
was bij ons de beste keeper van de competitie destijds en ook Europees goed (wat een elftal 5 jaar geleden) dus die Onana wil je best terug. Maar gaat niet gebeuren van beide kanten niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:45 schreef Solispolar het volgende:
Misschien moet Ajax na dit seizoen nog eens een balletje opwerpen voor Onana (de keeper welteverstaan)? Pasveer kan natuurlijk al 6 jaar niet meer (die was al oud toen hij nog bij Heracles speelde) en Onana solliciteert de laatste weken ook weer opzichtig naar 2 stappen omlaag. Gisteren weer de zoveelste kapitale blunder.
Voor Ajax zou dit wellicht nog best een goede keeper kunnen zijn.
Die Onana heeft in de basis alles, maar kan nooit eens een maand of 3 stabiel keepen. Elke paar wedstrijden wel weer eens een flater of een gek moment. Keepers moeten (net als verdedigers) vooral betrouwbaar zijn en dat is Onana nou niet bepaald.. al is dat hele team natuurlijk ook kut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was bij ons de beste keeper van de competitie destijds en ook Europees goed (wat een elftal 5 jaar geleden) dus die Onana wil je best terug. Maar gaat niet gebeuren van beide kanten niet.
Pasveer staat trouwens prima te keepen en houdt Ajax regelmatig op de been, ja hij is oud en ja je moet doorselecteren maar presteert verder wel.
eens dan kijk ik liever verder. Geen optie wat mij betreftquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die Onana heeft in de basis alles, maar kan nooit eens een maand of 3 stabiel keepen. Elke paar wedstrijden wel weer eens een flater of een gek moment. Keepers moeten (net als verdedigers) vooral betrouwbaar zijn en dat is Onana nou niet bepaald.. al is dat hele team natuurlijk ook kut.
is dit serieusquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:45 schreef Solispolar het volgende:
Misschien moet Ajax na dit seizoen nog eens een balletje opwerpen voor Onana (de keeper welteverstaan)? Pasveer kan natuurlijk al 6 jaar niet meer (die was al oud toen hij nog bij Heracles speelde) en Onana solliciteert de laatste weken ook weer opzichtig naar 2 stappen omlaag. Gisteren weer de zoveelste kapitale blunder.
Voor Ajax zou dit wellicht nog best een goede keeper kunnen zijn.
was in italie veruit de beste keeper van de italiaanse leaguequote:Op vrijdag 27 december 2024 11:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Mwaw denk het niet maargoed we gaan er maar weer in mee.
Ja leuk,maar 1 van de belangrijkste aspecten van een keeper is wel het bewaken van die ondergrens en dat doet hij onvoldoende naar mijn mening. Er kan wel eens een bal door je handen glippen, maar bij hem zijn het vaak van die rare momenten dat hij zichzelf prime Zidane waant ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was in italie veruit de beste keeper van de italiaanse league
is bij united normaliter een van de betere, blijft gewoon een jongen die vertrouwen nodig heeft en een blunder bij een keeper is nu eenmaal sneller dodelijk
beetje rare conclusie die laatste zin.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja leuk,maar 1 van de belangrijkste aspecten van een keeper is wel het bewaken van die ondergrens en dat doet hij onvoldoende naar mijn mening. Er kan wel eens een bal door je handen glippen, maar bij hem zijn het vaak van die rare momenten dat hij zichzelf prime Zidane waant ofzo.
Solispolar ziet hem als alternatief voor Pasveer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Onana maakte gisteren een fout, maar hield er daarvoor wel veel uit. En dan blijft vooral die fout hangen.. verschil met z’n goede tijd bij Ajax en daarna bij Inter is dat hij veel minder te doen kreeg en die foutjes er amper waren. Nu lijkt het voor hem ook helemaal nergens op..
Maar geen idee waarom het opeens over Onana gaat
Een taak van keepers is toch ook veel ballen eruit halen? Aan de andere kant is het dan ook weer handig dat ze niet blunderen. En met name dat laatste doet André nogal veelvuldig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Onana maakte gisteren een fout, maar hield er daarvoor wel veel uit. En dan blijft vooral die fout hangen.. verschil met z’n goede tijd bij Ajax en daarna bij Inter is dat hij veel minder te doen kreeg en die foutjes er amper waren. Nu lijkt het voor hem ook helemaal nergens op..
Maar geen idee waarom het opeens over Onana gaat
Niet zoveel als jij hier en verder ManU is geen Ajax, dus het verkeerde topic en zoveelste blunder.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een taak van keepers is toch ook veel ballen eruit halen? Aan de andere kant is het dan ook weer handig dat ze niet blunderen. En met name dat laatste doet André nogal veelvuldig.
Jij ook fijne kerstdagen vriendquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zoveel als jij hier en verder ManU is geen Ajax, dus het verkeerde topic en zoveelste blunder.
Brobbey en Taylor samen 70 miljoen. Dit lijstje is op eerste kerstdag door de auteur stomdronken op een viltje gekalkt of wat?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nulletje teveel, gebeurt de beste wel eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Brobbey en Taylor samen 70 miljoen. Dit lijstje is op eerste kerstdag door de auteur stomdronken op een viltje gekalkt of wat?
Hlynsson + Tahirovic voor 25 mio gezien dan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Brobbey en Taylor samen 70 miljoen. Dit lijstje is op eerste kerstdag door de auteur stomdronken op een viltje gekalkt of wat?
Taylor 30 vind ik wel aannemelijk, Brobbey 40 is weer wat anders, zou eerder de helft denken momenteel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |