Dat ik er voor zou tekenen als dit de eindstand wordt ondanks de oogaids.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:39 schreef Coco het volgende:
Met welk gevoel gaan jullie de winterstop in?
en dat het op de 1 of andere manier nog best haalbaar is ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ik er voor zou tekenen als dit de eindstand wordt ondanks de oogaids.
Na de winterstop speelt Ajax thuis tegen RKC, terwijl het PSV v AZ en Feyenoord v Utrecht is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dat het op de 1 of andere manier nog best haalbaar is ook.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Kom op nou, 6 punten achterstand op het slechtste PSV in jaren. Ik dacht dat dit Ajax was, tekenen voor de tweede plaats is voor Feyenoord.
Slechtste PSV in jarenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Kom op nou, 6 punten achterstand op het slechtste PSV in jaren. Ik dacht dat dit Ajax was, tekenen voor de tweede plaats is voor Feyenoord.
Als we tweede worden, doen we een huldiging.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Werken voor je kk cheld!quote:Op maandag 23 december 2024 19:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het over de persoon Farioli. Dat is een vakidioot. Dat juichen langs de kant, vol passie.
Vinden ze hier maar niets in dit calvinistische kikkerlandje blijkt maar weer.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef Origami94 het volgende:
Vooral niet teveel opvallen, doe maar normaal, gewoon tussen de lijntjes kleuren. Of zoals jullie zeggen geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werken voor je kk cheld!
Slapen op de club!
Voetbal boven familie!
Passie voor pasta!
En vooral:
[ afbeelding ]
Haha, van mij mag tie juichen hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 08:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral niet teveel opvallen, doe maar normaal, gewoon tussen de lijntjes kleuren. Of zoals jullie zeggen geen woorden maar daden.
Calvinistische lul dat je bent.
Fijne feestdagen!
Francesco is gewoon een lief ventje.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Haha, van mij mag tie juichen hoor
Mooie dagen pik!
Vind het een beetje een engnek, maar ieder z’n ding maat.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Francesco is gewoon een lief ventje.
Een feyenoorder zou op dit moment beter kunnen klagen over die deen die in de kuip rondloopt. Maar ieder zijn ding iddquote:Op donderdag 26 december 2024 00:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind het een beetje een engnek, maar ieder z’n ding maat.
Hoewel het voetbal meestal niet om aan te zien is, is het natuurlijk best knap wat dat ventje op die leeftijd presteert.
Dat doen we dan ook gewoon hoor. Niet omdat het een engnek is overigens, wat dat betreft valt er weinig aan te merken op onze Deense Ron Jans. Wel omdat er te weinig lijn in het spel zit, de ondergrens omhoog moet, het wisselbeleid om te huilen is en zo nog wel wat.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Een feyenoorder zou op dit moment beter kunnen klagen over die deen die in de kuip rondloopt. Maar ieder zijn ding idd
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook gewoon hoor. Niet omdat het een engnek is overigens, wat dat betreft valt er weinig aan te merken op onze Deense Ron Jans. Wel omdat er te weinig lijn in het spel zit, de ondergrens omhoog moet, het wisselbeleid om te huilen is en zo nog wel wat.
Wel met een flinke zak zout te nemen, Taylor voor 30 klinkt wel aannemelijk, die bovenste 2 betwijfel ik toch wel en onder de 10 doe je toch geen speler weg tenzij die te zwaar op je begroting drukt.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Diepe Zakken: Selectiewaarde Ajax steeg met zeker 20 miljoen in drie maanden Farioli
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2024-12%2F1-lijst-meest-waardevol-676a71e248ac4.png]afbeelding[/url] ]
Ávilaquote:Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Diepe Zakken: Selectiewaarde Ajax steeg met zeker 20 miljoen in drie maanden Farioli
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1488/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2024-12%2F1-lijst-meest-waardevol-676a71e248ac4.png]afbeelding[/url] ]
Same en de overwinningen op PSV en Feyenoord was een lekker toetje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ik er voor zou tekenen als dit de eindstand wordt ondanks de oogaids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |