SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bofjijff op 22-12-2024 21:58:50 ]
Mooi man.quote:
Bijzonder dat een speler die zelf op het allerhoogste niveau heeft geacteerd dezelfde onrealistische verwachtingen heeft van zijn club als Mitch (23, Bussum) van AjaxShowtime.quote:Op maandag 23 december 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt4847ab964a435152
Volgens mij heb ik een andere pot dan de firma Frikandel en Kroket
Ik vraag me dat ook altijd af bij de meeste analisten op televisie.quote:Op maandag 23 december 2024 00:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt4847ab964a435152
Volgens mij heb ik een andere pot dan de firma Frikandel en Kroket
Inderdaad, qua resultaat een prima eerste seizoenshelft. Stel je haalt de rest van het seizoen dezelfde resultaten, eindig je met 78 punten. Daar wordt je soms kampioen mee zelfs.quote:Op maandag 23 december 2024 09:25 schreef franklop het volgende:
11 punten meer dan vorig jaar na 17 speelrondes, bijna net zoveel doelpunten voor (37 om 38), de helft van het aantal tegendoelpunten (16 om 32). Gewonnen van PSV en Feyenoord en over het algemeen een stuk beter qua spel dan vorig seizoen. En we staan 2e.
We zijn er nog lang niet, maar met de groep die je hebt is dat toch een mooie stap.
Buiten het punt dat je als club nooit in zo'n positie had moeten komen.
Net zoveel punten als in het laatste kampioensjaar, dus wat dat betreft een 8 maar qua kijkplezier een 4, wat uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 23 december 2024 09:25 schreef franklop het volgende:
11 punten meer dan vorig jaar na 17 speelrondes, bijna net zoveel doelpunten voor (37 om 38), de helft van het aantal tegendoelpunten (16 om 32). Gewonnen van PSV en Feyenoord en over het algemeen een stuk beter qua spel dan vorig seizoen. En we staan 2e.
We zijn er nog lang niet, maar met de groep die je hebt is dat toch een mooie stap.
Buiten het punt dat je als club nooit in zo'n positie had moeten komen.
Op basis van xG sta je dan gewoon weer 5de of 6de zag ik laatst.. achter PSV, Feyenoord, AZ en in ieder geval Twente.quote:Op maandag 23 december 2024 10:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad, qua resultaat een prima eerste seizoenshelft. Stel je haalt de rest van het seizoen dezelfde resultaten, eindig je met 78 punten. Daar wordt je soms kampioen mee zelfs.
Niet dat ik verwacht dat we kampioen worden, maar het valt me niet tegen.
Het spel moet wel beter uiteraard, maar gezien de matige selectie (uit balans, weinig creativiteit en vleugelspelers) ben ik niet ontevreden.
Dat valt wel mee, maar dan moet je ook de wedstrijden kijken, gisteren is daar ook een voorbeeld van, gewoon een verdiende overwinning zonder schoonheidsprijs.quote:Op maandag 23 december 2024 13:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op basis van xG sta je dan gewoon weer 5de of 6de zag ik laatst.. achter PSV, Feyenoord, AZ en in ieder geval Twente.
Qua resultaten inderdaad prima, maar ik denk dat de stand/resultaten iets rooskleuriger zijn dan hetgeen op het veld gebeurt momenteel.
xG is doorgaans wel een vrij goede/rauwe indicator hoor. Sure, ook dan heb je soms wat wedstrijden waar het beeld net wat anders is dan de statistiek, maar over het algemeen heeft Ajax toch wel flink wat punten teveel gehad hoor dit seizoen. Ik vond het gisteren ook een vrij troosteloze wedstrijd wederom, eigenlijk een typische 0-0 pot, tot de 70ste minuut geen schot tussen de palen dacht ik?quote:Op maandag 23 december 2024 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar dan moet je ook de wedstrijden kijken, gisteren is daar ook een voorbeeld van, gewoon een verdiende overwinning zonder schoonheidsprijs.
Daarom zeg ik dat je had moeten kijken, al begrijp ik echt wel dat je dat niet doet want ik heb er als Ajacied al enorme moeite mee, neemt niet weg dat je simpel de 0 houdt, dan aanvallend wisselt en de punten pakt.quote:Op maandag 23 december 2024 13:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
xG is doorgaans wel een vrij goede/rauwe indicator hoor. Sure, ook dan heb je soms wat wedstrijden waar het beeld net wat anders is dan de statistiek, maar over het algemeen heeft Ajax toch wel flink wat punten teveel gehad hoor dit seizoen. Ik vond het gisteren ook een vrij troosteloze wedstrijd wederom, eigenlijk een typische 0-0 pot, tot de 70ste minuut geen schot tussen de palen dacht ik?
Ik heb toch gekeken Hansquote:Op maandag 23 december 2024 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat je had moeten kijken, al begrijp ik echt wel dat je dat niet doet want ik heb er als Ajacied al enorme moeite mee, neemt niet weg dat je simpel de 0 houdt, dan aanvallend wisselt en de punten pakt.
Farioliball oftewel puntjes sprokkelen werkt best wel goed, het kijkplezier is wat anders.
PIETJEPUKKEDquote:Op maandag 23 december 2024 13:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op basis van xG sta je dan gewoon weer 5de of 6de zag ik laatst.. achter PSV, Feyenoord, AZ en in ieder geval Twente.
Qua resultaten inderdaad prima, maar ik denk dat de stand/resultaten iets rooskleuriger zijn dan hetgeen op het veld gebeurt momenteel.
Dan begrijp je er gewoon weinig van, kan je ook niks aan doen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb toch gekeken HansDat zeg ik nota bene. Ik heb een potje of 6 van Ajax gezien de eerste seizoenshelft (waaronder tegen PSV) en ik vond dat ze vaak teveel kregen. En de xG ondersteunt die gedachte ook.
En dat is niet erg (want Ajax zie ik nou niet bepaald als concurrent), maar het is niet echt een solide basis om een toekomst op te bouwen.
xg vooral heel rauw, die gaat soms ook echt alle kanten op. Ik kan me de laatste tijd alleen het potje uit bij nec herinneren waarin we eigelijk geen recht hadden op een punt of meer maar het wel kregen. Voor de rest was een gelijkspel of winst prima te rechtvaardigen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
xG is doorgaans wel een vrij goede/rauwe indicator hoor. Sure, ook dan heb je soms wat wedstrijden waar het beeld net wat anders is dan de statistiek, maar over het algemeen heeft Ajax toch wel flink wat punten teveel gehad hoor dit seizoen. Ik vond het gisteren ook een vrij troosteloze wedstrijd wederom, eigenlijk een typische 0-0 pot, tot de 70ste minuut geen schot tussen de palen dacht ik?
De xG van PSV en Feyenoord lag gisteren heel dicht bij elkaar, een gelijkspelletje was dus op zijn plaats geweest.quote:Op maandag 23 december 2024 13:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb toch gekeken HansDat zeg ik nota bene. Ik heb een potje of 6 van Ajax gezien de eerste seizoenshelft (waaronder tegen PSV) en ik vond dat ze vaak teveel kregen. En de xG ondersteunt die gedachte ook.
En dat is niet erg (want Ajax zie ik nou niet bepaald als concurrent), maar het is niet echt een solide basis om een toekomst op te bouwen.
Wat een intens zielig jochie ben je ook.quote:Op maandag 23 december 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan begrijp je er gewoon weinig van, kan je ook niks aan doen.
dat zegt hij toch helemaal niet? De zoveelste trol hier?quote:Op maandag 23 december 2024 13:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een intens zielig jochie ben je ook.
Maar hé; ga lekker verder met de gedachte dat dit het is voor jullieDan eindig je op plek 3/4 en kun je zeggen dat je een goed seizoen hebt gehad omdat het beter ging dan vorig jaar ofzo.
Je klinkt mad.quote:Op maandag 23 december 2024 13:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een intens zielig jochie ben je ook.
Maar hé; ga lekker verder met de gedachte dat dit het is voor jullieDan eindig je op plek 3/4 en kun je zeggen dat je een goed seizoen hebt gehad omdat het beter ging dan vorig jaar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |