SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Viv op 23-12-2024 21:34:42 ]
Wat knap!quote:Op zondag 22 december 2024 20:02 schreef Vlinder het volgende:
https://www.waldnet.nl/wn(...)met_haar_ziekte.html
Dit zeker niet. I guess that cunt getting eaten-genot.quote:
Had het over wasbeertje.quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zeker niet. I guess that cunt getting eaten-genot.
Ja dat leek me logisch, ik wilde gewoon even 212 hypenquote:
Ik dacht alquote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat leek me logisch, ik wilde gewoon even 212 hypen
La Fuente stond zeker op de planning.quote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef Evenstar het volgende:
Stond dit op de planning of komt het omdat iemand niet kon komen opdagen?
Ah, dacht dat het vooral Hollandse meuk zou zijn, vandaarquote:Op zondag 22 december 2024 21:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
La Fuente stond zeker op de planning.
Laatste twee uur zal helemaal in het teken staan van Hollandse nummersquote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het vooral Hollandse meuk zou zijn, vandaar
Sudoku toch?quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef PjotterFRL het volgende:
Gaat het goed met Wijnand z'n kruiswoordpuzzel?
ja dus.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 21:45 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt helemaal niet slecht van Sophie en Pa Hijlkema
Zo'n schijtplaatquote:Op zondag 22 december 2024 21:56 schreef Evenstar het volgende:
Ze proberen heel erg Blikkendag te pushen, maar komt maar niet in de top 3
Voormij gelukkig de eerste keerquote:Op zondag 22 december 2024 22:20 schreef PjotterFRL het volgende:
Hoeveelste keer Martin Moreiro is dit deze week?
Feestjequote:
Zondag 22 decemberquote:
Sponsored bij Heinekenquote:
Dit is ook pas sinds een week of wat breed opgepikt... is volgens mij ergens geadopteerd als goal-tune in een stadionquote:Op zondag 22 december 2024 22:37 schreef Paul het volgende:
Zal wel te weinig gekeken hebben dat ik dit nummer niet ken
Dit is wat er nog komt morgen en overmorgen:quote:Op zondag 22 december 2024 22:37 schreef Maver24 het volgende:
Komt er ook nog een trance dance avond zoals vorig jaar
Morgenavond dus lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 22:38 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit is wat er nog komt morgen en overmorgen:
Maandag 23 december
08:20u Luna (ochtend optreden in het Glazen Huis)
18:40 - 19:00u Typhoon
20:00 - 20:20u Bente
21:05 - 21:25u Douwe Bob & SERA
Thema-uur Harde Rammers-avond
22:10 - 22:30u Outsiders x Charly Lownoise
22:30 - 23:00u Ran-D x Wildstylez x Brennan Heart
Dinsdag 24 december:
08:20u Hiigo (ochtend optreden in het Glazen Huis)
19:30u Chef’Special
Die was op vakantie, zeiden ze. Anders was hij er geweest.quote:Op zondag 22 december 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis alleen Yves Berendse... die had hier ook wel bij gehoord
Ah okquote:Op zondag 22 december 2024 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Die was op vakantie, zeiden ze. Anders was hij er geweest.
Zo die kan inderdaad beter zijn mond houdenquote:Op zondag 22 december 2024 22:47 schreef PjotterFRL het volgende:
Wesley kan beter zingen dan spreken
Die heeft vooraf al een biertje gehad denk ikquote:Op zondag 22 december 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo die kan inderdaad beter zijn mond houden
Thema-uur Harde Rammers-avondquote:Op zondag 22 december 2024 22:38 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit is wat er nog komt morgen en overmorgen:
Maandag 23 december
08:20u Luna (ochtend optreden in het Glazen Huis)
18:40 - 19:00u Typhoon
20:00 - 20:20u Bente
21:05 - 21:25u Douwe Bob & SERA
Thema-uur Harde Rammers-avond
22:10 - 22:30u Outsiders x Charly Lownoise
22:30 - 23:00u Ran-D x Wildstylez x Brennan Heart
Dinsdag 24 december:
08:20u Hiigo (ochtend optreden in het Glazen Huis)
19:30u Chef’Special
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Jordy van Loon aanvragen met de motivatie dat het een WALGELIJK nummer is![]()
Likken likken likken.quote:
Dat was pijnlijkquote:Op maandag 23 december 2024 01:01 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Betaald en live op tv, zo worden afgewezen
Ja wel grappigquote:Op maandag 23 december 2024 02:16 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel weer ouderwets SR
Allemaal dronken gasten midden in de nacht
Ik ga slecht op dit soort liedjes met die mierzoete teksten en met zo'n breek in de stem gezongen. En helaas komen er steeds meer van dat soort zangeressen bij.quote:Op maandag 23 december 2024 08:21 schreef StephanL het volgende:
Ken haar niet. Had zomaar eeen liedje van Meau kunnen wezen.
Dat is meeste dance/trance muziek van tegenwoordig.quote:Op maandag 23 december 2024 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is dan wel weer totale bagger.
Oneens, maar dit nummer wel jaquote:Op maandag 23 december 2024 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is meeste dance/trance muziek van tegenwoordig.
Geloof niet zo dat die doelen in NL echt zoveel meer doen. Met de beste jaren waren het nog buitenlandse doelen. Ging men dan rond het huis vragen waarvoor precies dan wist het publiek het soms niet eens.quote:Op maandag 23 december 2024 12:31 schreef wolffie het volgende:
Sinds het Glazenhuis weer terug is gaat het weer supergoed. En dat komt omdat ze goede doelen hebben wat de mensen aanspreekt hier in nederland. Toen het minder ging was het vaak geld ophalen voor het buitenland. Als ze dit zo elk jaar doorzetten met doelen voor nederland zal het blijven aanslaan. Of we nu het record gaan halen maakt niet uit. Elk bedrag is goed. Nu al ruim 6 miljoen dat is geweldig. Ik vind het mooi om te zien hoe iedereen samen komt en dat we een gul landje zijn. Echt fantastisch ik hou ervan!!!!
Genieten lachen en huilen en doneren.
Succes nog😘😁
Toen het goed ging was het ook voor het buitenland.quote:Op maandag 23 december 2024 12:31 schreef wolffie het volgende:
Sinds het Glazenhuis weer terug is gaat het weer supergoed. En dat komt omdat ze goede doelen hebben wat de mensen aanspreekt hier in nederland. Toen het minder ging was het vaak geld ophalen voor het buitenland. Als ze dit zo elk jaar doorzetten met doelen voor nederland zal het blijven aanslaan. Of we nu het record gaan halen maakt niet uit. Elk bedrag is goed. Nu al ruim 6 miljoen dat is geweldig. Ik vind het mooi om te zien hoe iedereen samen komt en dat we een gul landje zijn. Echt fantastisch ik hou ervan!!!!
Succes nog😘😁
Deze ziekte komt uiteraard niet alleen in Nederland voor. Dus uiteindelijk is het ook goed voor kinderen in het buitenland.quote:Op maandag 23 december 2024 12:31 schreef wolffie het volgende:
Succes nog😘😁
Ik zal ook zo mijn 3fm pakketje openmaken.quote:Op maandag 23 december 2024 13:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog vergeten, het is binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt maar toen ze gingen stoppen liep het niet meer zo goed. Nu ze het weer hebben ingevoerd sinds een paar jaar gaat het beter. Hoogste was in 2014 meer dan 12 miljoen.quote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen het goed ging was het ook voor het buitenland.
Zien er goed uit maar xxl valt dus klein uit dan moet ik 6x xl kopen🤣🤣🤣quote:Op maandag 23 december 2024 13:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog vergeten, het is binnen![]()
Benieuwd hoe deze XXL valt, de lengte heb ik wel maar de breedte niet echt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tikt wel aan.quote:Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://3fm.veilet.com/it(...)eerd-liverpool-shirt
Kom maar op met die 2de shirt
Badjas van Bram van Polen 1200 euroquote:Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://3fm.veilet.com/it(...)eerd-liverpool-shirt
Kom maar op met die 2de shirt
Echt geniaal en genietenquote:
Die zijn toch vorig jaar uit elkaar gegaan. Na 23 jaar.quote:Op maandag 23 december 2024 16:47 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Barend nou geen relatie meer dan, want hij heeft het over een ex?
Ah, dat wist ik niet. Ik vond hem al zo lopen geilen op alle jonge damesquote:Op maandag 23 december 2024 17:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die zijn toch vorig jaar uit elkaar gegaan. Na 23 jaar.
quote:Op maandag 23 december 2024 17:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die zijn toch vorig jaar uit elkaar gegaan. Na 23 jaar.
nu wordt ook de DM opmerking duidelijk van afgelopen weekendquote:Op maandag 23 december 2024 17:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik vond hem al zo lopen geilen op alle jonge dames
die champagne hoort bij de business experience waar ze ook voor betaald hebben naast die 10.000 euro toch?quote:Op maandag 23 december 2024 17:37 schreef Evenstar het volgende:
Die lui in het huis doen alsof zij het onmogelijke hebben gedaan ..... halen als ondernemers (maar)b10.000 op, waarschijnlijk weinig of niets uit eigen zak, prima, maar champagne er bij? Wat een ego
Owww, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 23 december 2024 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
die champagne hoort bij de business experience waar ze ook voor betaald hebben naast die 10.000 euro toch?
Met z'n 18en ja, pp valt dat dan best mee jaquote:Op maandag 23 december 2024 17:37 schreef Evenstar het volgende:
Die lui in het huis doen alsof zij het onmogelijke hebben gedaan ..... halen als ondernemers (maar)b10.000 op, waarschijnlijk weinig of niets uit eigen zak, prima, maar champagne er bij? Wat een ego
7.2quote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga tussenstand gokje doen: 8 miljoen.
ja wilde ik net posten!quote:Op maandag 23 december 2024 18:50 schreef Evenstar het volgende:
Zo jammer dat ze niet meer mogen/kunnen uitzenden.
je zat prima in de richtingquote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga tussenstand gokje doen: 8 miljoen.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 18:09 schreef Evenstar het volgende:
2014 was 6.301.612, zitten er tot nu toe minstens 1.4 miljoen boven, dus dan ik zeg 7.9 miljoen
7,7 miljoen is mooi bedrag en still countingquote:
10 miljoen zou mooi zijn.quote:
Bij die daycare in de social room of zo?quote:Op maandag 23 december 2024 18:13 schreef JJH het volgende:
Ik ben weer invested hoor. Aantal jaar niet gekeken, maar nu weer helemaal wel. Vanmiddag ff de stad in geweest. Dochter bij de daycare gedropt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 21:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij die daycare in de social room of zo?
Wat tof!quote:Op maandag 23 december 2024 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag zaterdagavond al een oproepje op facebook voorbijkomen. Ze vond t leuk.
Snoep. Schreeuwen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Het zag er gezellig uit. Kleurplaten en kleurpotloden, dan zijn kinderen al snel tevreden.
Ze zenden maar 1-2 nummers per optreden uit. Iets met platenbazen en muziekrechten ofzoquote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik die optredens ergens bekijken?
Voorlopig wordt er op NPO Extra het hele optreden uitgezonden maar dat duurt pas 6 minuten.quote:Op maandag 23 december 2024 22:24 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ze zenden maar 1-2 nummers per optreden uit. Iets met platenbazen en muziekrechten ofzo
quote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik die optredens ergens bekijken?
quote:Op maandag 23 december 2024 22:34 schreef Astro_boy het volgende:
Charlie Lownoise ziet er uit als een kindje met progeria.
Ik zie het.quote:Op maandag 23 december 2024 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:madmaster Charlie Lownoise staat nu op het Serious Request podiumTe zien op NPO Extra.
Beter dan Theo.quote:Op maandag 23 december 2024 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie het.
Jammer dat meneer Outsiders er ook naast staat, daar ben ik geen liefhebber van…
Volgens schema ja ... zitten nog steeds 1.4 miljoen boven schema van 2014.quote:Op maandag 23 december 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Durven we morgen te hopen op 12 miljoen
Cem (a.k.a. Outsiders) is een soort ADHD stuiterbal, die kan geen moment stilzitten/z'n mond houden. Best vermoeiend…quote:
Ik heb Charlie nooit zien/horen scratchen.quote:Ik herinner me nog goed dat ik Lownoise eens een fenomenale set heb zien scratchen. Dat was echt indrukwekkend. Normaalgesproken vond ik scratching herrie.
Dit was geen happy hardcoreset, de rest van de details zijn me ontgaan. Het was de eerste keer dat Decibel Outdoor overdag was. RIP nacht-Decibelquote:Op maandag 23 december 2024 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Charlie nooit zien/horen scratchen.
Was dat tijdens een set met hun eigen happy hardcore of met een ander soort set?
Dat gejammer van Rondé? Niet mee eens. Maar ik vind haar stem ook niet tof en dus automatisch niks van hun leukquote:
Bente is echt wel heel tofquote:Op maandag 23 december 2024 23:27 schreef Vlinder het volgende:
Maan vind ik leuk, maar wie is Bente nou weer? Al die nieuwe generaties.. Ik word oud
Ik hou ook niet zo van haar stem, maar dit liedje doet wel watquote:Op maandag 23 december 2024 23:28 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat gejammer van Rondé? Niet mee eens. Maar ik vind haar stem ook niet tof en dus automatisch niks van hun leuk
Wait whut? Heb ik die al gemist?quote:Op maandag 23 december 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Wildstylz en Brennan Heart nu, hardstyle…
Vond het niet haar beste liedje eigenlijk, en dat er een schuif ergens openstond en voor heel veel achtergrondherrie zorgde maakte het niet beter....quote:
Ik kan niet zoveel met haar stem, werkt mij echt op de zenuwen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond het niet haar beste liedje eigenlijk, en dat er een schuif ergens openstond en voor heel veel achtergrondherrie zorgde maakte het niet beter....
Zeker wel. Maar bonus is nu in de mode. Bonusoma heb ik ook al gehoordquote:
quote:
"Bonus" zou wat positiever klinken, als de kers op de taart. "Stief" is dan meer het ondergeschoven kindje, en de gemene moeders in sprookjes.quote:Op dinsdag 24 december 2024 01:14 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar bonus is nu in de mode. Bonusoma heb ik ook al gehoord
En dan ook nog in de week, doe het dan in het weekendquote:Op dinsdag 24 december 2024 02:00 schreef Viv het volgende:
Wel lullig dat ze die debuut-artiesten altijd midden in de nacht plannen.
Dat je ook dat ene puntje mist, dat het wel eens koud kan zijn rond kerst en rond middernachtquote:Op dinsdag 24 december 2024 02:34 schreef Evenstar het volgende:
Echt he, brandweer er bij, ding op moeten blazen, water verspild, en dan binnen twee minuten weer opruimen
10 miljoen eindstand wordt haalbaarquote:
De accountant is peentjes aan het zwetenquote:
Qua crowd control denk ik toch makkelijker dan midden op de Melkmarkt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Gister avond even langsgelopen het was druk. Vrij sfeerloos ook alleen maar bordjes met "het is vol, tot morgen"
Best wel onbegrijpelijk waarom ze dat huis niet gewoon in het midden van zwolle hebben gezet, dan kun je de drukte veel meer spreiden dan alleen op het rode toren plein. Ook één podium is niet zo handig als je dat wat verdeeld krijg je vanzelf wat meer beweging.
Dat blijktquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua crowd control denk ik toch makkelijker dan midden op de Melkmarkt.
In het midden van Zwolle zijn de pleinen toch alleen maar kleiner? En we hebben vorig jaar in Nijmegen gezien dat het niet heel veel uitmaakt waar je dat podium neerzet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Gister avond even langsgelopen het was druk. Vrij sfeerloos ook alleen maar bordjes met "het is vol, tot morgen"
Best wel onbegrijpelijk waarom ze dat huis niet gewoon in het midden van zwolle hebben gezet, dan kun je de drukte veel meer spreiden dan alleen op het rode toren plein. Ook één podium is niet zo handig als je dat wat verdeeld krijg je vanzelf wat meer beweging.
Wel een goeie marketingstuntquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:58 schreef Benny het volgende:
Afas had het marketingbudget van 2024 nog niet opgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |