Cem (a.k.a. Outsiders) is een soort ADHD stuiterbal, die kan geen moment stilzitten/z'n mond houden. Best vermoeiend…quote:
Ik heb Charlie nooit zien/horen scratchen.quote:Ik herinner me nog goed dat ik Lownoise eens een fenomenale set heb zien scratchen. Dat was echt indrukwekkend. Normaalgesproken vond ik scratching herrie.
Dit was geen happy hardcoreset, de rest van de details zijn me ontgaan. Het was de eerste keer dat Decibel Outdoor overdag was. RIP nacht-Decibelquote:Op maandag 23 december 2024 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Charlie nooit zien/horen scratchen.
Was dat tijdens een set met hun eigen happy hardcore of met een ander soort set?
Dat gejammer van Rondé? Niet mee eens. Maar ik vind haar stem ook niet tof en dus automatisch niks van hun leukquote:
Bente is echt wel heel tofquote:Op maandag 23 december 2024 23:27 schreef Vlinder het volgende:
Maan vind ik leuk, maar wie is Bente nou weer? Al die nieuwe generaties.. Ik word oud
Ik hou ook niet zo van haar stem, maar dit liedje doet wel watquote:Op maandag 23 december 2024 23:28 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat gejammer van Rondé? Niet mee eens. Maar ik vind haar stem ook niet tof en dus automatisch niks van hun leuk
Wait whut? Heb ik die al gemist?quote:Op maandag 23 december 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Wildstylz en Brennan Heart nu, hardstyle…
Vond het niet haar beste liedje eigenlijk, en dat er een schuif ergens openstond en voor heel veel achtergrondherrie zorgde maakte het niet beter....quote:
Ik kan niet zoveel met haar stem, werkt mij echt op de zenuwen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond het niet haar beste liedje eigenlijk, en dat er een schuif ergens openstond en voor heel veel achtergrondherrie zorgde maakte het niet beter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |