Ze zenden maar 1-2 nummers per optreden uit. Iets met platenbazen en muziekrechten ofzoquote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik die optredens ergens bekijken?
Voorlopig wordt er op NPO Extra het hele optreden uitgezonden maar dat duurt pas 6 minuten.quote:Op maandag 23 december 2024 22:24 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ze zenden maar 1-2 nummers per optreden uit. Iets met platenbazen en muziekrechten ofzo
quote:Op maandag 23 december 2024 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan ik die optredens ergens bekijken?
quote:Op maandag 23 december 2024 22:34 schreef Astro_boy het volgende:
Charlie Lownoise ziet er uit als een kindje met progeria.
Ik zie het.quote:Op maandag 23 december 2024 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:madmaster Charlie Lownoise staat nu op het Serious Request podiumTe zien op NPO Extra.
Beter dan Theo.quote:Op maandag 23 december 2024 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie het.
Jammer dat meneer Outsiders er ook naast staat, daar ben ik geen liefhebber van…
Volgens schema ja ... zitten nog steeds 1.4 miljoen boven schema van 2014.quote:Op maandag 23 december 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Durven we morgen te hopen op 12 miljoen
Cem (a.k.a. Outsiders) is een soort ADHD stuiterbal, die kan geen moment stilzitten/z'n mond houden. Best vermoeiend…quote:
Ik heb Charlie nooit zien/horen scratchen.quote:Ik herinner me nog goed dat ik Lownoise eens een fenomenale set heb zien scratchen. Dat was echt indrukwekkend. Normaalgesproken vond ik scratching herrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |