Ja is echt. Het is een reactie op een tweet, daarom staat het niet in zijn tijdlijn:quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is die tweet wel echt? Is niet in zijn Twitter-tijdlijn te vinden.
Free speech absolutism!quote:Tech billionaire Elon Musk faced accusations of censorship Friday from fellow conservatives after several prominent right-wing accounts who had criticized Musk’s views on immigration said that they subsequently lost access to premium features on Musk’s social media app, X.
At least 14 conservative accounts said late Thursday or Friday that X had revoked their blue verification badge, cutting them off from a variety of premium features, including the ability to monetize their accounts through subscriptions and advertising revenue-sharing, according to a review conducted by NBC News. Some accounts said the number of those affected was far higher.
The accounts were all still active Friday, but without access to monetization features; some of them said they worried about their ability to keep posting.
Bij z'n replies zie ik de tweet ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja is echt. Het is een reactie op een tweet, daarom staat het niet in zijn tijdlijn:
Er staat een link naar die reply in het artikel dat ik postte.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij z'n replies zie ik de tweet ook niet.
Deze?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bij z'n replies zie ik de tweet ook niet.
Oh, sorry, was al gepost, mijn excuses.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is die tweet wel echt? Is niet in zijn Twitter-tijdlijn te vinden.
Sowieso weer een mooi staaltje 'Then they came for me. And there was no one left. To speak out for me'quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:41 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/donmoyn.bsky.social/post/3ledmmyarju2m
[ afbeelding ]
[..]
Free speech absolutism!
Ben ik niet helemaal zeker van vanwege de redenen die ik opgaf. Als welvaart de factor is dat er minder word gegaan voor excellence dan blijf je in een cirkel draaien mbt immigratie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In wiens kamp zit jij? Dat van Vivek en Elon of de MAGA's die hun pro-immigratieboodschap hekelen?
Musk noemde Amerikanen indirect 'retarded', en stelde dat daarom immigratie uit India nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal zeker van vanwege de redenen die ik opgaf. Als welvaart de factor is dat er minder word gegaan voor excellence dan blijf je in een cirkel draaien mbt immigratie.
Ik zie persoonlijk meer in een lange termijn strategie maar goed dat is niet interessant voor de politiek waar men snel wilt scoren.
Daarnaast herken je sterke leiders, geniale mensen en integere politici aan uitspraken als 'Go fuck yourself in the face'. Je ziet dat iemand daar een rib voor over zou hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Musk noemde Amerikanen indirect 'retarded', en dat daarom immigratie uit India nodig.
Verbaast mij niets van een autist.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Musk noemde Amerikanen indirect 'retarded', en dat daarom immigratie uit India nodig.
Maar als ik het goed begrijp, zijn die accounts toch niet geblokkeerd? Er lijken een aantal demonetized te zijn. Is dat nu echt zo vreemd, wanneer het een private onderneming betreft? Je kunt nog steeds vrijuit posten op het medium en het platform en de eigenaar stevig bekritiseren, maar die is dan toch niet verplicht om je daarvoor te blijven betalen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sowieso weer een mooi staaltje 'Then they came for me. And there was no one left. To speak out for me'
Dit is ook een mooie, wat een aanfluiting deze zogenaamd vechter voor vrijheid van meningsuiting en 'neutraliteit'.
[ x ]
Ik weet nog wel dat zoveel Trumpfans zo blij waren dat Twitter werd overgenomen door iemand die zou vechten voor het vrije woord, terwijl we toen al zeiden dat ze het helemaal niet om het vrije woord ging. Dit soort shit zag iedereen al aankomen, zeker van iemand die zijn kinderen allerlei achterlijke namen geeft en een van zijn kinderen verstoten heeft wegens 'wijkt af van de rest'. Maar ja, zogenaamd kunnen hele rijke mensen een land beter besturen vinden ze en denken ze vaak ook nog dat die rijke mensen ook maar iets om ze geven.
Dus als je de eigenaar bekritiseerd dan stopt hij met betalen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, zijn die accounts toch niet geblokkeerd? Er lijken een aantal demonetized te zijn. Is dat nu echt zo vreemd, wanneer het een private onderneming betreft? Je kunt nog steeds vrijuit posten op het medium en het platform en de eigenaar stevig bekritiseren, maar die is dan toch niet verplicht om je daarvoor te blijven betalen?
'Free speech' is toch niet "ik moet betaald krijgen voor het uiten van mijn mening, anders kan ik dat niet doen?"
Even serieus, wat is er dan zo herkenbaar als er alleen maar Amerikanen werken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef Chivaz het volgende:
Is het wenselijk om voor economisch gewin je land te veranderen in iets wat de bewoners niet meer herkennen?
Daar lijkt het in mijn ogen, even afgaande op de summiere informatie nu, inderdaad op. Maar wellicht spelen er nog meer zaken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus als je de eigenaar bekritiseerd dan stopt hij met betalen?
Tsja, Musk zit nu wel aan de knoppen. Met dank aan je grote held Trump.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Verbaast mij niets van een autist.
Waar Elon en velen in dit topic trouwens compleet aan voorbij gaan is het culturele aspect. Is het wenselijk om voor economisch gewin je land te veranderen in iets wat de bewoners niet meer herkennen?
En is dat dan beter, op eigen houtje inkomsten stop zetten omdat het over jezelf gaat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Daar lijkt het in mijn ogen, even afgaande op de summiere informatie nu, inderdaad op. Maar wellicht spelen er nog meer zaken.
Wat een onzin. Menig historicus, socioloog of politicoloog heeft een prima baan. Uiteindelijk zegt het feit dat het een Wo papiertje is meer dan wat voor'n Wo papiertje het is. Tenzij je iets moet bouwen of uitrekenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met je Master in social sciences & history ga je het lastig hebben je Student Load terug te betalen.
Ik weet niet of het op eigen houtje is of dat er nog meer zaken spelen. Maar waarom zou je (even heel simpel gesteld) iemand moeten betalen om op jouw platform te zeggen dat je een klootzak bent?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En is dat dan beter, op eigen houtje inkomsten stop zetten omdat het over jezelf gaat?
Musk zit helemaal niet aan de knoppen, hij heeft slechts een adviserende rol ook als voorman van DOGE.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, Musk zit nu wel aan de knoppen. Met dank aan je grote held Trump.
????quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Even serieus, wat is er dan zo herkenbaar als er alleen maar Amerikanen werken?
Ja, meestal heb je bepaalde voorwaarden bij een overeenkomst, die heb ik niet helemaal gelezen (eigenlijk niet zelfs). Maar ik vind het dan vreemd, want als je dat dan alleen bij jezelf doet lijkt mij dat geen gezond beleid. Dan stel je dat soort regels op voor iedereen, ongeacht wie ze voor klootzak uitmaken. Het komt allemaal erg ironisch over. Dus ja, mij ging het om de mensen die zo hard over 'vrijheid van meningsuiting' stonden te blèren en die mensen meende echter wel dat het om de absolute ging.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik weet niet of het op eigen houtje is of dat er nog meer zaken spelen. Maar waarom zou je (even heel simpel gesteld) iemand moeten betalen om op jouw platform te zeggen dat je een klootzak bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |