Hoeveel moskeeën zijn er opgeblazen door christofoben?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef mackinac het volgende:
Hopelijk worden nu kerstmarkten en kerken extra beveiligd in Duitsland voordat er nog meer aanslagen komen van islamfoben.
Mijn idee. Ik denk eerder dat hij seculier is, maar wel gelovig. Zijn anti-islamuitingen vind ik aangedikt overkomen. Alsof hij sympathie probeert te kweken bij AfD-achtige groeperingen met als doel te infiltreren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het idee dat deze man helemaal niet zo anti-islam is als dat hij zich voordoet.
dit idd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een voor de eindeloze negatieve statistieken rondom deze groep migranten. Het feit dat deze debiel dan een arts (vast heeeel kundig) zou zijn maakt het bijna een meme
Waarom moet er per se een extra laag zijn? Is het echt zo moeilijk te accepteren dat deze Wilders aanhanger door het lint ging?quote:
Het probleem in een notendop.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maar welk cultuur bedoel je precies? Welke aspecten? Waar komen ze niet goed in mee? Welke westerse samenleving?
Het kwam voorbij dus ik denk misschien is het interessant.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog iemand die moeite heeft om het te verwerken.
Dikke lap tekst. Inhoudelijk 0,0 bijdrage.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Inmiddels gebruik ik gewoon chat.gpt voor dit soort onzin;
.....................................
Voor 1950 waren de meeste spanningen over culturele veranderingen te wijten aan een groeiende diversiteit en de verschuiving van traditionele agrarische en religieuze waarden naar modernere, stedelijke, en meer inclusieve normen. Sommige groepen ervoeren deze veranderingen als bedreigend voor hun nationale of lokale identiteit.
Zou heel wat zijn als hij 8 jaar zo post op X, fanatiek vrijwel dagelijks, met dit als eindplan erachter?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok, nu gaan we die kant op.
Je beseft dat deze man al jaren op X post en het niet zomaar een last minute "goh, ik ga een aanslag plegen, laat ik even snel doen alsof de Islam haat" reactie is.
Maar als dit jou helpt om het te verwerken, be me guest.
Nou ja, met een onderwerp als Gaza weten ze elkaar goed te vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat "progressief" en "conservatief" momenteel voor grotere politieke verschillen zorgt dan "links" en "rechts".
Iedere religie is slecht want ze doen niet bouwen naar wens van armen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zouden ze ook denken in de arabische wereld?
Wij beetje praten over aanslagen terwijl in Amerika ze iedere week een schoolshooting hebben.
Wij praten dat ze kinderneukers zijn, terwijl in Vaticaanstad wij een hele stad hebben gebouwd waar kindermisbruik geen uitzondering was, om over de recente onthullingen in de UK maar te zwijgen.
Het is allemaal niet zo zwart wit he.
Het moet en zal een moslimaanslag zijn voor sommigen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou heel wat zijn als hij 8 jaar zo post op X, fanatiek vrijwel dagelijks, met dit als eindplan erachter?
Bronquote:AfD: ‘Grenzen dicht voor extreemrechtse immigranten’
Duitsland moet per direct de grenzen sluiten voor extreemrechtse immigranten. Dat eist de AfD na de dodelijke aanslag op de kerstmarkt van Maagdenburg.
"De linkse regering van Olaf Scholz heeft de deuren wagenwijd opengezet voor geradicaliseerde extreemrechtse ex-moslims", zegt partijleider Alice Weidel. "Zij maken misbruik van de Duitse vrijheid om hun agenda van haat en onverdraagzaamheid te verspreiden. We moeten het extreemrechtse gif, van immigranten, voorgoed buiten de deur zien te houden."
Omdat het je niet uitkomt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dikke lap tekst. Inhoudelijk 0,0 bijdrage.
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het moet en zal een moslimaanslag zijn voor sommigen.
Nu dat niet zo blijkt te zijn, zal het narratief door die groep aangepast worden zodat het toch een moslimaanslag is "die deed alsof hij geen moslim was".
Je ziet hoe snel het omarmd wordt.
Mensen die aanslagen plegen zijn vaak niet de meest rationeel denkende personen. Maar geen nood, in feite bevestigen jullie zijn gelijk om dit zo te doen. Werkt kennelijk ook gewoon prima, want mensen overtuigen zichzelf toch wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).
Heb je daar bewijs voor?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het ironische is dat de islam een extreemrechtse ideologie is.
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).
Waarom zou je het dan tot je nemen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:50 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Nadeel van deze periode waarin we lezen dat je ook totaal niet meer weet wat echt of nep is.
Of 'ie zichzelf nu wel of niet moslim noemt en wel of geen AfD-aanhanger is maakt helemaal niet uit, hij vormt onderdeel van een groeiende en zich steeds agressiever opstellende beweging die ons, westerlingen, vijandig gezind is en die ook actief vanuit het ons vijandig gezinde buitenland gesteund wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik denk eerder dat hij seculier is, maar wel gelovig. Zijn anti-islamuitingen vind ik aangedikt overkomen. Alsof hij sympathie probeert te kweken bij AfD-achtige groeperingen met als doel te infiltreren.
Zelfreflectie is, zoals wel vaker geconstateerd, geen rechtse deugd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Erg slim inderdaad. Je ziet hoe makkelijk de progressiefjes erin meegaan.
dat klopt, als je veel slachtoffers wilt maken is het een "prima" plek. Het staat alleen wat haaks op de beweegreden die benoemd wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.
Uiteindelijk hoop ik toch dat er een duidelijke verklaring voor komt, want het blijft gissen waarom iemand überhaupt zoiets verschrikkelijks doet.
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:50 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Nadeel van deze periode waarin we lezen dat je ook totaal niet meer weet wat echt of nep is.
Hij doelt vast niet op de slachtoffers maar op de screenshots van die dame. Het probleem met screenshots is, dat ze te vervalsen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".
Omdat je toch wel benieuwd bent naar de oorzaak of beweegredenen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan tot je nemen?
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Of 'ie zichzelf nu wel of niet moslim noemt en wel of geen AfD-aanhanger is maakt helemaal niet uit, hij vormt onderdeel van een groeiende en zich steeds agressiever opstellende beweging die ons, westerlingen, vijandig gezind is en die ook actief vanuit het ons vijandig gezinde buitenland gesteund wordt.
Klopt toch gewoon? Of wil jij nog langer doorgaan met dit soort gasten welkom heten in (west) europa?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?
Nou ja, ik had juist begrepen dat in deze tijd van social media het makkelijker is om zaken aan te tonenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij doelt vast niet op de slachtoffers maar op de screenshots van die dame. Het probleem met screenshots is, dat ze te vervalsen zijn.
Er hoeft helemaal niets "recht geluld" te worden, de feiten spreken voor zich.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?
Een arabier die europeanen vermoord op een aan het christelijk geloof gerelateerd evenement omdat hij tegen de islam zou zijn????quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.
Uiteindelijk hoop ik toch dat er een duidelijke verklaring voor komt, want het blijft gissen waarom iemand überhaupt zoiets verschrikkelijks doet.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".
Hoezo, nu heb je een zondebokquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon? Of wil jij nog langer doorgaan met dit soort gasten welkom heten in (west) europa?
Welke feiten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal niets "recht geluld" te worden, de feiten spreken voor zich.
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hoezo, nu heb je een zondebok
Nee omdat je hier een bak tekst uitbraakt die door ai gegenereerd is. Gebruik liever je eigen verstand als je dat hebt.quote:
In onze media niet, nee. Ben je er weleens geweest?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.
Die mensen kunnen dus allemaal prima op asiel gaan!
Niet op onzin posts.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nee omdat je hier een bak tekst uitbraakt die door ai gegenereerd is. Gebruik liever je eigen verstand als je dat hebt.
Niet ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.
Die mensen kunnen dus allemaal prima op asiel gaan!
Een familielid zit daar vast..quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In onze media niet, nee. Ben je er weleens geweest?
En neuken via Tinder. Dat kan trouwens wel in Turkije en Irak.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet ?
Zou daar liever zitten dan in Europa hoor.
Heb soms ook geen idee wat mensen hier doen wat ze daar niet zouden kunnen doen.
Behalve bier drinken
In het zand?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef achtja het volgende:
[..]
Een familielid zit daar vast..
Dank je..
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef achtja het volgende:
[..]
Een familielid zit daar vast..
Dank je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |