Of 'ie zichzelf nu wel of niet moslim noemt en wel of geen AfD-aanhanger is maakt helemaal niet uit, hij vormt onderdeel van een groeiende en zich steeds agressiever opstellende beweging die ons, westerlingen, vijandig gezind is en die ook actief vanuit het ons vijandig gezinde buitenland gesteund wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik denk eerder dat hij seculier is, maar wel gelovig. Zijn anti-islamuitingen vind ik aangedikt overkomen. Alsof hij sympathie probeert te kweken bij AfD-achtige groeperingen met als doel te infiltreren.
Zelfreflectie is, zoals wel vaker geconstateerd, geen rechtse deugd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Erg slim inderdaad. Je ziet hoe makkelijk de progressiefjes erin meegaan.
dat klopt, als je veel slachtoffers wilt maken is het een "prima" plek. Het staat alleen wat haaks op de beweegreden die benoemd wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.
Uiteindelijk hoop ik toch dat er een duidelijke verklaring voor komt, want het blijft gissen waarom iemand überhaupt zoiets verschrikkelijks doet.
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:50 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Nadeel van deze periode waarin we lezen dat je ook totaal niet meer weet wat echt of nep is.
Hij doelt vast niet op de slachtoffers maar op de screenshots van die dame. Het probleem met screenshots is, dat ze te vervalsen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".
Omdat je toch wel benieuwd bent naar de oorzaak of beweegredenen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan tot je nemen?
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Of 'ie zichzelf nu wel of niet moslim noemt en wel of geen AfD-aanhanger is maakt helemaal niet uit, hij vormt onderdeel van een groeiende en zich steeds agressiever opstellende beweging die ons, westerlingen, vijandig gezind is en die ook actief vanuit het ons vijandig gezinde buitenland gesteund wordt.
Klopt toch gewoon? Of wil jij nog langer doorgaan met dit soort gasten welkom heten in (west) europa?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?
Nou ja, ik had juist begrepen dat in deze tijd van social media het makkelijker is om zaken aan te tonenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij doelt vast niet op de slachtoffers maar op de screenshots van die dame. Het probleem met screenshots is, dat ze te vervalsen zijn.
Er hoeft helemaal niets "recht geluld" te worden, de feiten spreken voor zich.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?
Een arabier die europeanen vermoord op een aan het christelijk geloof gerelateerd evenement omdat hij tegen de islam zou zijn????quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.
Uiteindelijk hoop ik toch dat er een duidelijke verklaring voor komt, want het blijft gissen waarom iemand überhaupt zoiets verschrikkelijks doet.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".
Hoezo, nu heb je een zondebokquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon? Of wil jij nog langer doorgaan met dit soort gasten welkom heten in (west) europa?
Welke feiten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal niets "recht geluld" te worden, de feiten spreken voor zich.
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hoezo, nu heb je een zondebok
Nee omdat je hier een bak tekst uitbraakt die door ai gegenereerd is. Gebruik liever je eigen verstand als je dat hebt.quote:
In onze media niet, nee. Ben je er weleens geweest?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.
Die mensen kunnen dus allemaal prima op asiel gaan!
Niet op onzin posts.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nee omdat je hier een bak tekst uitbraakt die door ai gegenereerd is. Gebruik liever je eigen verstand als je dat hebt.
Niet ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.
Die mensen kunnen dus allemaal prima op asiel gaan!
Een familielid zit daar vast..quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In onze media niet, nee. Ben je er weleens geweest?
En neuken via Tinder. Dat kan trouwens wel in Turkije en Irak.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet ?
Zou daar liever zitten dan in Europa hoor.
Heb soms ook geen idee wat mensen hier doen wat ze daar niet zouden kunnen doen.
Behalve bier drinken
In het zand?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef achtja het volgende:
[..]
Een familielid zit daar vast..
Dank je..
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef achtja het volgende:
[..]
Een familielid zit daar vast..
Dank je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |