Hoeveel moskeeën zijn er opgeblazen door christofoben?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef mackinac het volgende:
Hopelijk worden nu kerstmarkten en kerken extra beveiligd in Duitsland voordat er nog meer aanslagen komen van islamfoben.
Mijn idee. Ik denk eerder dat hij seculier is, maar wel gelovig. Zijn anti-islamuitingen vind ik aangedikt overkomen. Alsof hij sympathie probeert te kweken bij AfD-achtige groeperingen met als doel te infiltreren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het idee dat deze man helemaal niet zo anti-islam is als dat hij zich voordoet.
dit idd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een voor de eindeloze negatieve statistieken rondom deze groep migranten. Het feit dat deze debiel dan een arts (vast heeeel kundig) zou zijn maakt het bijna een meme
Waarom moet er per se een extra laag zijn? Is het echt zo moeilijk te accepteren dat deze Wilders aanhanger door het lint ging?quote:
Het probleem in een notendop.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maar welk cultuur bedoel je precies? Welke aspecten? Waar komen ze niet goed in mee? Welke westerse samenleving?
Het kwam voorbij dus ik denk misschien is het interessant.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog iemand die moeite heeft om het te verwerken.
Dikke lap tekst. Inhoudelijk 0,0 bijdrage.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Inmiddels gebruik ik gewoon chat.gpt voor dit soort onzin;
.....................................
Voor 1950 waren de meeste spanningen over culturele veranderingen te wijten aan een groeiende diversiteit en de verschuiving van traditionele agrarische en religieuze waarden naar modernere, stedelijke, en meer inclusieve normen. Sommige groepen ervoeren deze veranderingen als bedreigend voor hun nationale of lokale identiteit.
Zou heel wat zijn als hij 8 jaar zo post op X, fanatiek vrijwel dagelijks, met dit als eindplan erachter?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok, nu gaan we die kant op.
Je beseft dat deze man al jaren op X post en het niet zomaar een last minute "goh, ik ga een aanslag plegen, laat ik even snel doen alsof de Islam haat" reactie is.
Maar als dit jou helpt om het te verwerken, be me guest.
Nou ja, met een onderwerp als Gaza weten ze elkaar goed te vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat "progressief" en "conservatief" momenteel voor grotere politieke verschillen zorgt dan "links" en "rechts".
Iedere religie is slecht want ze doen niet bouwen naar wens van armen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zouden ze ook denken in de arabische wereld?
Wij beetje praten over aanslagen terwijl in Amerika ze iedere week een schoolshooting hebben.
Wij praten dat ze kinderneukers zijn, terwijl in Vaticaanstad wij een hele stad hebben gebouwd waar kindermisbruik geen uitzondering was, om over de recente onthullingen in de UK maar te zwijgen.
Het is allemaal niet zo zwart wit he.
Het moet en zal een moslimaanslag zijn voor sommigen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou heel wat zijn als hij 8 jaar zo post op X, fanatiek vrijwel dagelijks, met dit als eindplan erachter?
Bronquote:AfD: ‘Grenzen dicht voor extreemrechtse immigranten’
Duitsland moet per direct de grenzen sluiten voor extreemrechtse immigranten. Dat eist de AfD na de dodelijke aanslag op de kerstmarkt van Maagdenburg.
"De linkse regering van Olaf Scholz heeft de deuren wagenwijd opengezet voor geradicaliseerde extreemrechtse ex-moslims", zegt partijleider Alice Weidel. "Zij maken misbruik van de Duitse vrijheid om hun agenda van haat en onverdraagzaamheid te verspreiden. We moeten het extreemrechtse gif, van immigranten, voorgoed buiten de deur zien te houden."
Omdat het je niet uitkomt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dikke lap tekst. Inhoudelijk 0,0 bijdrage.
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het moet en zal een moslimaanslag zijn voor sommigen.
Nu dat niet zo blijkt te zijn, zal het narratief door die groep aangepast worden zodat het toch een moslimaanslag is "die deed alsof hij geen moslim was".
Je ziet hoe snel het omarmd wordt.
Mensen die aanslagen plegen zijn vaak niet de meest rationeel denkende personen. Maar geen nood, in feite bevestigen jullie zijn gelijk om dit zo te doen. Werkt kennelijk ook gewoon prima, want mensen overtuigen zichzelf toch wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).
Heb je daar bewijs voor?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het ironische is dat de islam een extreemrechtse ideologie is.
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).
Waarom zou je het dan tot je nemen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:50 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Nadeel van deze periode waarin we lezen dat je ook totaal niet meer weet wat echt of nep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |