Geschiedenis vormt cultuurquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt het niet. Je geschiedenis vormt je. Dan kunnen we ww2 ook vergeten.
Opeens weten ze niet hoe snel ze er bij moeten zijn...quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
De Saoedische arts die wordt verdacht van de aanslag op een kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg, is een islamofoob. Dat bevestigt de Duitse binnenlandminister Nancy Faeser na berichtgeving door Duitse media. Bij de aanslag kwamen vijf mensen om het leven.
Nu.nl.
Huhhhhhh?
Onderhand ook een Islamitische.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Westen kent een Christelijk-Joodse traditie, geen Islamitische.
De voorbarige tweetjes van Geert en co. waren toch net iets snellerquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opeens weten ze niet hoe snel ze er bij moeten zijn...
Sjiek hoorquote:Extreemrechts AfD wil maandag demonstreren in Maagdenburg
De extreemrechtse partij AfD wil maandag een demonstratie organiseren in Maagdenburg, schrijft Bild. AfD-kanselierskandidaat Alice Weidel is van plan daar bij te zijn. De extreemrechtse partij gebruikt de aanval op een kerstmarkt voor haar verkiezingscampagne, stelt Bild.
Precies, ik geloof er niets van dat die man een islamofoob is. Hij heeft niet enkel onschuldige mensen meegenomen maar zorgt er nu ook voor dat mensen zich afzetten tegen rechts. Dit is gewoon wederom een islamitische aanslag op het westen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
De Saoedische arts die wordt verdacht van de aanslag op een kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg, is een islamofoob. Dat bevestigt de Duitse binnenlandminister Nancy Faeser na berichtgeving door Duitse media. Bij de aanslag kwamen vijf mensen om het leven.
Nu.nl.
Huhhhhhh?
Vertel me welke spanningen NL'ers hebben op het moment, dus we gaan niet terug in de tijd want daar leven we nu niet, met immigranten uit bijvoorbeeld China, Japan, Indonesië, Vietnam, Thailand? Waarom zijn het altijd migranten uit dezelfde regio's die problemen veroorzaken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Welke regio's? Het midden oosten? Dat begon pas vanaf 1960. Wil je nu zeggen dat in NL daarvoor geen spanningen waren met immigranten?
Lol.
Vraag maar eens aan oude Indo's en Molukkers hoe ze hun verwelkoming in Nederland hebben ervaren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Vertel me welke spanningen NL'ers hebben op het moment, dus we gaan niet terug in de tijd want daar leven we nu niet, met immigranten uit bijvoorbeeld China, Japan, Indonesië, Vietnam, Thailand? Waarom zijn het altijd migranten uit dezelfde regio's die problemen veroorzaken?
Ik klaag niet over ww2quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt het niet. Je geschiedenis vormt je. Dan kunnen we ww2 ook vergeten.
die zijn naar Nederland 'ontvoerd', even wat anders..quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan oude Indo's en Molukkers hoe ze hun verwelkoming in Nederland hebben ervaren.
Zoals jij gisteren met je "waarheid" baggerposts.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, hoelang is dat geleden? En zelfs ondanks het verleden in Indonesië, zie je vandaag de dag weinig delicten vanuit die hoek, hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan oude Indo's en Molukkers hoe ze hun verwelkoming in Nederland hebben ervaren.
Die hebben een vredelievende cultuur. Simpel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja, hoelang is dat geleden? En zelfs ondanks het verleden in Indonesië, zie je vandaag de dag weinig delicten vanuit die hoek, hoe verklaar je dat?
nee met open armen ontvangen. Plukken er echt enorm de vruchten van. Gaat ook lekker samen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Onderhand ook een Islamitische.
Ze zijn niet gisteren uit de bomen komen vallen op de Veluwe.
Mensen uit voormalig Indonesie plengen inderdaad weinig delicten, maar bijvoorbeeld Antillianen zijn tegenwoordig ook nog steeds oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken en die komen niet echt uit het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja, hoelang is dat geleden? En zelfs ondanks het verleden in Indonesië, zie je vandaag de dag weinig delicten vanuit die hoek, hoe verklaar je dat?
Jezus, die plegen geen terroristische aanslagen! Nooit gedaan. Kom niet aan antilianen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mensen uit voormalig Indonesie plengen inderdaad weinig delicten, maar bijvoorbeeld Antillianen zijn tegenwoordig ook nog steeds oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken en die komen niet echt uit het Midden-Oosten.
Dat sluit prima aan bij mijn aansluitende post met "progressief" en "conservatief" als belangrijkere scheiding.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een linkse partij buiten de sp horen benoemen dat immigratie ook een andere kant heeft van de medaille
Dan had hij op een moskee moeten inrijden, daar zit toch de islam?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het idee dat deze man helemaal niet zo anti-islam is als dat hij zich voordoet.
Geen terroristische aanslagen inderdaad, maar dat hebben Molukkers dan weer wel gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:12 schreef achtja het volgende:
[..]
Jezus, die plegen geen terroristische aanslagen! Nooit gedaan. Kom niet aan antilianen.
Toevallig hadden wij ook al het idee dat jij dat idee zou hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het idee dat deze man helemaal niet zo anti-islam is als dat hij zich voordoet.
Het omleggen van Peter r door een Antiliaan zou je best een terroristische aanslag kunnen noemen, al ging de rechter daar niet in mee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:12 schreef achtja het volgende:
[..]
Jezus, die plegen geen terroristische aanslagen! Nooit gedaan. Kom niet aan antilianen.
Die dreiging komt natuurlijk ook vanuit het moslimextremisme, zo realistisch ben ik wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef mackinac het volgende:
Hopelijk worden nu kerstmarkten en kerken extra beveiligd in Duitsland voordat er nog meer aanslagen komen van islamfoben.
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toevallig hadden wij ook al het idee dat jij dat idee zou hebben
Ik heb het idee dat sommige mensen niet zo goed kunnen omgaan met het idee dat het geen moslim(extremist) is die deze aanslag heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Precies daarvoor hebben we rechtspraak in Nederland.. we kunnen niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren. We kunnen echter wel een cultuur als achtelijk bestempelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het omleggen van Peter r door een Antiliaan zou je best een terroristische aanslag kunnen noemen, al ging de rechter daar niet in mee.
Dat maakt een treurig topic als dit ook wel weer entertaining.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige mensen niet zo goed kunnen omgaan met het idee dat het geen moslim(extremist) is die deze aanslag heeft gepleegd.
Ik noem verder geen namen en dat hoeft ook niet want het is wel duidelijk wie het zijn.
nou kennelijk moeten we geschiedenis vergeten. Tenzij het moslims zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:59 schreef achtja het volgende:
[..]
Geschiedenis vormt cultuur
ww2 vergeten we niet.. nooit meer, ok?
Wat maakt hun cultuur "achtelijk"?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:20 schreef achtja het volgende:
[..]
Precies daarvoor hebben we rechtspraak in Nederland.. we kunnen niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren. We kunnen echter wel een cultuur als achtelijk bestempelen.
Fan van Wilders, hoor. Past in jullie club.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een voor de eindeloze negatieve statistieken rondom deze groep migranten. Het feit dat dit deze debiel dan een arts (vast heeeel kundig) zou zijn maakt het bijna een meme
Antilianen zijn vaak wel dom, maar om ze nou achterlijk te noemenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:20 schreef achtja het volgende:
[..]
Precies daarvoor hebben we rechtspraak in Nederland.. we kunnen niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren. We kunnen echter wel een cultuur als achtelijk bestempelen.
Welke cultuur?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat maakt hun cultuur "achtelijk"?
Het gaat hier niet om de Antiliaanse cultuur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cultuur waar jij naar refereert.
Inderdaad, nu kan het beestje ineens wel snel bij naam genoemd worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij de macht van Israel juist gigantisch onderschat. Als Israël niet zo machtig zou zijn, zouden ze het er nooit 75 jaar hebben volgehouden.
Ik heb in de verste verte niks tegen de Joden. Denk alleen niet dat het gaat werken om met geweld je levensruimte uit te breiden ten koste van anderen. En dat is niet de schuld van de Joden maar van machtige zionisten.
Zouden ze ook denken in de arabische wereld?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef achtja het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de Antiliaanse cultuur.
Het gaat om de culturen die de afgelopen decenia de meeste terroristische aanslagen hebben gepleegd.
Die kerstmarkten zijn natuurlijk al beveiligd met betonblokken en andere maatregelen. Helaas is dat dus niet waterdicht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die dreiging komt natuurlijk ook vanuit het moslimextremisme, zo realistisch ben ik wel.
Maar deze aanslag lijkt niet uit die hoek te komen met de informatie die er nu ligt.
Beveiligen is natuurlijk 1 ding maar als je een aanstormende auto wil afremmen dan moet je ook wel heel scherp zijn (en scherp schieten) en zo'n ding staat ook niet meteen stil.
De belangrijkste rol is toch weggelegd voor veiligheidsdiensten die dit soort types er vroeg uit pikken. Daar ligt ook wel een rol voor AI denk ik. Dat moet dan weer discreet gebeuren, je wil niet dat onschuldige mensen die een keer boos zijn eruit gepikt worden.
Het is wel zwart wit..quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zouden ze ook denken in de arabische wereld?
Wij beetje praten over aanslagen terwijl in Amerika ze iedere week een schoolshooting hebben.
Wij praten dat ze kinderneukers zijn, terwijl in Vaticaanstad wij een hele stad hebben gebouwd waar kindermisbruik geen uitzondering was, om over de recente onthullingen in de UK maar te zwijgen.
Het is allemaal niet zo zwart wit he.
Ok, nu gaan we die kant op.quote:
Welke zijn dat? Wat maakt ze achterlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef achtja het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de Antiliaanse cultuur.
Het gaat om de culturen die de afgelopen decenia de meeste terroristische aanslagen hebben gepleegd.
In 2020, ook een dag erna: https://www.bbc.com/news/world-europe-53832113quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad, nu kan het beestje ineens wel snel bij naam genoemd worden.
Aan kinderen komen gebeurt hier inmiddels elke week, man.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef achtja het volgende:
[..]
Het is wel zwart wit..
Niet aan kinderen komen.
Niet op elkaar schieten, ook niet elkaars hoofd eraf hakken.
Geloof is achtelijk.
Laat elkaar met rust..
Hoeveel moskeeën zijn er opgeblazen door christofoben?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef mackinac het volgende:
Hopelijk worden nu kerstmarkten en kerken extra beveiligd in Duitsland voordat er nog meer aanslagen komen van islamfoben.
Mijn idee. Ik denk eerder dat hij seculier is, maar wel gelovig. Zijn anti-islamuitingen vind ik aangedikt overkomen. Alsof hij sympathie probeert te kweken bij AfD-achtige groeperingen met als doel te infiltreren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
dit idd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een voor de eindeloze negatieve statistieken rondom deze groep migranten. Het feit dat deze debiel dan een arts (vast heeeel kundig) zou zijn maakt het bijna een meme
Waarom moet er per se een extra laag zijn? Is het echt zo moeilijk te accepteren dat deze Wilders aanhanger door het lint ging?quote:
Het probleem in een notendop.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maar welk cultuur bedoel je precies? Welke aspecten? Waar komen ze niet goed in mee? Welke westerse samenleving?
Het kwam voorbij dus ik denk misschien is het interessant.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog iemand die moeite heeft om het te verwerken.
Dikke lap tekst. Inhoudelijk 0,0 bijdrage.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Inmiddels gebruik ik gewoon chat.gpt voor dit soort onzin;
.....................................
Voor 1950 waren de meeste spanningen over culturele veranderingen te wijten aan een groeiende diversiteit en de verschuiving van traditionele agrarische en religieuze waarden naar modernere, stedelijke, en meer inclusieve normen. Sommige groepen ervoeren deze veranderingen als bedreigend voor hun nationale of lokale identiteit.
Zou heel wat zijn als hij 8 jaar zo post op X, fanatiek vrijwel dagelijks, met dit als eindplan erachter?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok, nu gaan we die kant op.
Je beseft dat deze man al jaren op X post en het niet zomaar een last minute "goh, ik ga een aanslag plegen, laat ik even snel doen alsof de Islam haat" reactie is.
Maar als dit jou helpt om het te verwerken, be me guest.
Nou ja, met een onderwerp als Gaza weten ze elkaar goed te vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat "progressief" en "conservatief" momenteel voor grotere politieke verschillen zorgt dan "links" en "rechts".
Iedere religie is slecht want ze doen niet bouwen naar wens van armen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zouden ze ook denken in de arabische wereld?
Wij beetje praten over aanslagen terwijl in Amerika ze iedere week een schoolshooting hebben.
Wij praten dat ze kinderneukers zijn, terwijl in Vaticaanstad wij een hele stad hebben gebouwd waar kindermisbruik geen uitzondering was, om over de recente onthullingen in de UK maar te zwijgen.
Het is allemaal niet zo zwart wit he.
Het moet en zal een moslimaanslag zijn voor sommigen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou heel wat zijn als hij 8 jaar zo post op X, fanatiek vrijwel dagelijks, met dit als eindplan erachter?
Bronquote:AfD: ‘Grenzen dicht voor extreemrechtse immigranten’
Duitsland moet per direct de grenzen sluiten voor extreemrechtse immigranten. Dat eist de AfD na de dodelijke aanslag op de kerstmarkt van Maagdenburg.
"De linkse regering van Olaf Scholz heeft de deuren wagenwijd opengezet voor geradicaliseerde extreemrechtse ex-moslims", zegt partijleider Alice Weidel. "Zij maken misbruik van de Duitse vrijheid om hun agenda van haat en onverdraagzaamheid te verspreiden. We moeten het extreemrechtse gif, van immigranten, voorgoed buiten de deur zien te houden."
Omdat het je niet uitkomt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dikke lap tekst. Inhoudelijk 0,0 bijdrage.
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het moet en zal een moslimaanslag zijn voor sommigen.
Nu dat niet zo blijkt te zijn, zal het narratief door die groep aangepast worden zodat het toch een moslimaanslag is "die deed alsof hij geen moslim was".
Je ziet hoe snel het omarmd wordt.
Mensen die aanslagen plegen zijn vaak niet de meest rationeel denkende personen. Maar geen nood, in feite bevestigen jullie zijn gelijk om dit zo te doen. Werkt kennelijk ook gewoon prima, want mensen overtuigen zichzelf toch wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).
Heb je daar bewijs voor?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het ironische is dat de islam een extreemrechtse ideologie is.
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een migrant uit een islamitisch land die zo anti islam is dat een kerstmarkt het doel is, ook prima (of nouja eigenlijk niet).
Waarom zou je het dan tot je nemen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:50 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Nadeel van deze periode waarin we lezen dat je ook totaal niet meer weet wat echt of nep is.
Of 'ie zichzelf nu wel of niet moslim noemt en wel of geen AfD-aanhanger is maakt helemaal niet uit, hij vormt onderdeel van een groeiende en zich steeds agressiever opstellende beweging die ons, westerlingen, vijandig gezind is en die ook actief vanuit het ons vijandig gezinde buitenland gesteund wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik denk eerder dat hij seculier is, maar wel gelovig. Zijn anti-islamuitingen vind ik aangedikt overkomen. Alsof hij sympathie probeert te kweken bij AfD-achtige groeperingen met als doel te infiltreren.
Zelfreflectie is, zoals wel vaker geconstateerd, geen rechtse deugd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Erg slim inderdaad. Je ziet hoe makkelijk de progressiefjes erin meegaan.
dat klopt, als je veel slachtoffers wilt maken is het een "prima" plek. Het staat alleen wat haaks op de beweegreden die benoemd wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.
Uiteindelijk hoop ik toch dat er een duidelijke verklaring voor komt, want het blijft gissen waarom iemand überhaupt zoiets verschrikkelijks doet.
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:50 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Nadeel van deze periode waarin we lezen dat je ook totaal niet meer weet wat echt of nep is.
Hij doelt vast niet op de slachtoffers maar op de screenshots van die dame. Het probleem met screenshots is, dat ze te vervalsen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".
Omdat je toch wel benieuwd bent naar de oorzaak of beweegredenen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan tot je nemen?
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Of 'ie zichzelf nu wel of niet moslim noemt en wel of geen AfD-aanhanger is maakt helemaal niet uit, hij vormt onderdeel van een groeiende en zich steeds agressiever opstellende beweging die ons, westerlingen, vijandig gezind is en die ook actief vanuit het ons vijandig gezinde buitenland gesteund wordt.
Klopt toch gewoon? Of wil jij nog langer doorgaan met dit soort gasten welkom heten in (west) europa?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?
Nou ja, ik had juist begrepen dat in deze tijd van social media het makkelijker is om zaken aan te tonenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij doelt vast niet op de slachtoffers maar op de screenshots van die dame. Het probleem met screenshots is, dat ze te vervalsen zijn.
Er hoeft helemaal niets "recht geluld" te worden, de feiten spreken voor zich.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je lang moeten nadenken over hoe je dit ging recht lullen?
Een arabier die europeanen vermoord op een aan het christelijk geloof gerelateerd evenement omdat hij tegen de islam zou zijn????quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een aanslag op een publieke plaats waar veel mensen bij elkaar zijn, dat is niet zo'n ongewoon iets.
Uiteindelijk hoop ik toch dat er een duidelijke verklaring voor komt, want het blijft gissen waarom iemand überhaupt zoiets verschrikkelijks doet.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik vind vijf doden nou niet bepaald "nep".
Hoezo, nu heb je een zondebokquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon? Of wil jij nog langer doorgaan met dit soort gasten welkom heten in (west) europa?
Welke feiten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:58 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal niets "recht geluld" te worden, de feiten spreken voor zich.
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hoezo, nu heb je een zondebok
Nee omdat je hier een bak tekst uitbraakt die door ai gegenereerd is. Gebruik liever je eigen verstand als je dat hebt.quote:
In onze media niet, nee. Ben je er weleens geweest?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.
Die mensen kunnen dus allemaal prima op asiel gaan!
Niet op onzin posts.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nee omdat je hier een bak tekst uitbraakt die door ai gegenereerd is. Gebruik liever je eigen verstand als je dat hebt.
Niet ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou Saoedi Arabie staat nou niet bekend als een veilig land met een veilige cultuur.
Die mensen kunnen dus allemaal prima op asiel gaan!
Een familielid zit daar vast..quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In onze media niet, nee. Ben je er weleens geweest?
En neuken via Tinder. Dat kan trouwens wel in Turkije en Irak.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet ?
Zou daar liever zitten dan in Europa hoor.
Heb soms ook geen idee wat mensen hier doen wat ze daar niet zouden kunnen doen.
Behalve bier drinken
In het zand?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef achtja het volgende:
[..]
Een familielid zit daar vast..
Dank je..
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef achtja het volgende:
[..]
Een familielid zit daar vast..
Dank je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |