Geschiedenis vormt cultuurquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt het niet. Je geschiedenis vormt je. Dan kunnen we ww2 ook vergeten.
Opeens weten ze niet hoe snel ze er bij moeten zijn...quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
De Saoedische arts die wordt verdacht van de aanslag op een kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg, is een islamofoob. Dat bevestigt de Duitse binnenlandminister Nancy Faeser na berichtgeving door Duitse media. Bij de aanslag kwamen vijf mensen om het leven.
Nu.nl.
Huhhhhhh?
Onderhand ook een Islamitische.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Westen kent een Christelijk-Joodse traditie, geen Islamitische.
De voorbarige tweetjes van Geert en co. waren toch net iets snellerquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opeens weten ze niet hoe snel ze er bij moeten zijn...
Sjiek hoorquote:Extreemrechts AfD wil maandag demonstreren in Maagdenburg
De extreemrechtse partij AfD wil maandag een demonstratie organiseren in Maagdenburg, schrijft Bild. AfD-kanselierskandidaat Alice Weidel is van plan daar bij te zijn. De extreemrechtse partij gebruikt de aanval op een kerstmarkt voor haar verkiezingscampagne, stelt Bild.
Precies, ik geloof er niets van dat die man een islamofoob is. Hij heeft niet enkel onschuldige mensen meegenomen maar zorgt er nu ook voor dat mensen zich afzetten tegen rechts. Dit is gewoon wederom een islamitische aanslag op het westen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
De Saoedische arts die wordt verdacht van de aanslag op een kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg, is een islamofoob. Dat bevestigt de Duitse binnenlandminister Nancy Faeser na berichtgeving door Duitse media. Bij de aanslag kwamen vijf mensen om het leven.
Nu.nl.
Huhhhhhh?
Vertel me welke spanningen NL'ers hebben op het moment, dus we gaan niet terug in de tijd want daar leven we nu niet, met immigranten uit bijvoorbeeld China, Japan, Indonesië, Vietnam, Thailand? Waarom zijn het altijd migranten uit dezelfde regio's die problemen veroorzaken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Welke regio's? Het midden oosten? Dat begon pas vanaf 1960. Wil je nu zeggen dat in NL daarvoor geen spanningen waren met immigranten?
Lol.
Vraag maar eens aan oude Indo's en Molukkers hoe ze hun verwelkoming in Nederland hebben ervaren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Vertel me welke spanningen NL'ers hebben op het moment, dus we gaan niet terug in de tijd want daar leven we nu niet, met immigranten uit bijvoorbeeld China, Japan, Indonesië, Vietnam, Thailand? Waarom zijn het altijd migranten uit dezelfde regio's die problemen veroorzaken?
Ik klaag niet over ww2quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt het niet. Je geschiedenis vormt je. Dan kunnen we ww2 ook vergeten.
die zijn naar Nederland 'ontvoerd', even wat anders..quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan oude Indo's en Molukkers hoe ze hun verwelkoming in Nederland hebben ervaren.
Zoals jij gisteren met je "waarheid" baggerposts.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opeens weten ze niet hoe snel ze er bij moeten zijn...
Ja, hoelang is dat geleden? En zelfs ondanks het verleden in Indonesië, zie je vandaag de dag weinig delicten vanuit die hoek, hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan oude Indo's en Molukkers hoe ze hun verwelkoming in Nederland hebben ervaren.
Die hebben een vredelievende cultuur. Simpel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja, hoelang is dat geleden? En zelfs ondanks het verleden in Indonesië, zie je vandaag de dag weinig delicten vanuit die hoek, hoe verklaar je dat?
nee met open armen ontvangen. Plukken er echt enorm de vruchten van. Gaat ook lekker samen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Onderhand ook een Islamitische.
Ze zijn niet gisteren uit de bomen komen vallen op de Veluwe.
Mensen uit voormalig Indonesie plengen inderdaad weinig delicten, maar bijvoorbeeld Antillianen zijn tegenwoordig ook nog steeds oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken en die komen niet echt uit het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja, hoelang is dat geleden? En zelfs ondanks het verleden in Indonesië, zie je vandaag de dag weinig delicten vanuit die hoek, hoe verklaar je dat?
Jezus, die plegen geen terroristische aanslagen! Nooit gedaan. Kom niet aan antilianen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mensen uit voormalig Indonesie plengen inderdaad weinig delicten, maar bijvoorbeeld Antillianen zijn tegenwoordig ook nog steeds oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken en die komen niet echt uit het Midden-Oosten.
Dat sluit prima aan bij mijn aansluitende post met "progressief" en "conservatief" als belangrijkere scheiding.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een linkse partij buiten de sp horen benoemen dat immigratie ook een andere kant heeft van de medaille
Dan had hij op een moskee moeten inrijden, daar zit toch de islam?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het idee dat deze man helemaal niet zo anti-islam is als dat hij zich voordoet.
Geen terroristische aanslagen inderdaad, maar dat hebben Molukkers dan weer wel gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:12 schreef achtja het volgende:
[..]
Jezus, die plegen geen terroristische aanslagen! Nooit gedaan. Kom niet aan antilianen.
Toevallig hadden wij ook al het idee dat jij dat idee zou hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het idee dat deze man helemaal niet zo anti-islam is als dat hij zich voordoet.
Het omleggen van Peter r door een Antiliaan zou je best een terroristische aanslag kunnen noemen, al ging de rechter daar niet in mee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:12 schreef achtja het volgende:
[..]
Jezus, die plegen geen terroristische aanslagen! Nooit gedaan. Kom niet aan antilianen.
Die dreiging komt natuurlijk ook vanuit het moslimextremisme, zo realistisch ben ik wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef mackinac het volgende:
Hopelijk worden nu kerstmarkten en kerken extra beveiligd in Duitsland voordat er nog meer aanslagen komen van islamfoben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |