Dat is mooi.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toevallig hadden wij ook al het idee dat jij dat idee zou hebben
Ik heb het idee dat sommige mensen niet zo goed kunnen omgaan met het idee dat het geen moslim(extremist) is die deze aanslag heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het idee dat deze man helemaal niet zo anti-islam is als dat hij zich voordoet.
Precies daarvoor hebben we rechtspraak in Nederland.. we kunnen niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren. We kunnen echter wel een cultuur als achtelijk bestempelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het omleggen van Peter r door een Antiliaan zou je best een terroristische aanslag kunnen noemen, al ging de rechter daar niet in mee.
Dat maakt een treurig topic als dit ook wel weer entertaining.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige mensen niet zo goed kunnen omgaan met het idee dat het geen moslim(extremist) is die deze aanslag heeft gepleegd.
Ik noem verder geen namen en dat hoeft ook niet want het is wel duidelijk wie het zijn.
nou kennelijk moeten we geschiedenis vergeten. Tenzij het moslims zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:59 schreef achtja het volgende:
[..]
Geschiedenis vormt cultuur
ww2 vergeten we niet.. nooit meer, ok?
Wat maakt hun cultuur "achtelijk"?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:20 schreef achtja het volgende:
[..]
Precies daarvoor hebben we rechtspraak in Nederland.. we kunnen niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren. We kunnen echter wel een cultuur als achtelijk bestempelen.
Fan van Wilders, hoor. Past in jullie club.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een voor de eindeloze negatieve statistieken rondom deze groep migranten. Het feit dat dit deze debiel dan een arts (vast heeeel kundig) zou zijn maakt het bijna een meme
Antilianen zijn vaak wel dom, maar om ze nou achterlijk te noemenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:20 schreef achtja het volgende:
[..]
Precies daarvoor hebben we rechtspraak in Nederland.. we kunnen niet een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheren. We kunnen echter wel een cultuur als achtelijk bestempelen.
Welke cultuur?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat maakt hun cultuur "achtelijk"?
Het gaat hier niet om de Antiliaanse cultuur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Cultuur waar jij naar refereert.
Inderdaad, nu kan het beestje ineens wel snel bij naam genoemd worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opeens weten ze niet hoe snel ze er bij moeten zijn...
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat jij de macht van Israel juist gigantisch onderschat. Als Israël niet zo machtig zou zijn, zouden ze het er nooit 75 jaar hebben volgehouden.
Ik heb in de verste verte niks tegen de Joden. Denk alleen niet dat het gaat werken om met geweld je levensruimte uit te breiden ten koste van anderen. En dat is niet de schuld van de Joden maar van machtige zionisten.
Zouden ze ook denken in de arabische wereld?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef achtja het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de Antiliaanse cultuur.
Het gaat om de culturen die de afgelopen decenia de meeste terroristische aanslagen hebben gepleegd.
Die kerstmarkten zijn natuurlijk al beveiligd met betonblokken en andere maatregelen. Helaas is dat dus niet waterdicht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die dreiging komt natuurlijk ook vanuit het moslimextremisme, zo realistisch ben ik wel.
Maar deze aanslag lijkt niet uit die hoek te komen met de informatie die er nu ligt.
Beveiligen is natuurlijk 1 ding maar als je een aanstormende auto wil afremmen dan moet je ook wel heel scherp zijn (en scherp schieten) en zo'n ding staat ook niet meteen stil.
De belangrijkste rol is toch weggelegd voor veiligheidsdiensten die dit soort types er vroeg uit pikken. Daar ligt ook wel een rol voor AI denk ik. Dat moet dan weer discreet gebeuren, je wil niet dat onschuldige mensen die een keer boos zijn eruit gepikt worden.
Het is wel zwart wit..quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zouden ze ook denken in de arabische wereld?
Wij beetje praten over aanslagen terwijl in Amerika ze iedere week een schoolshooting hebben.
Wij praten dat ze kinderneukers zijn, terwijl in Vaticaanstad wij een hele stad hebben gebouwd waar kindermisbruik geen uitzondering was, om over de recente onthullingen in de UK maar te zwijgen.
Het is allemaal niet zo zwart wit he.
Ok, nu gaan we die kant op.quote:
Welke zijn dat? Wat maakt ze achterlijk?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef achtja het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de Antiliaanse cultuur.
Het gaat om de culturen die de afgelopen decenia de meeste terroristische aanslagen hebben gepleegd.
In 2020, ook een dag erna: https://www.bbc.com/news/world-europe-53832113quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad, nu kan het beestje ineens wel snel bij naam genoemd worden.
Aan kinderen komen gebeurt hier inmiddels elke week, man.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef achtja het volgende:
[..]
Het is wel zwart wit..
Niet aan kinderen komen.
Niet op elkaar schieten, ook niet elkaars hoofd eraf hakken.
Geloof is achtelijk.
Laat elkaar met rust..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |