abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:32:37 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215941284
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het komt van een migrant uit een Islamitisch land. Zoals aangegeven: de zoveelste in een hele lange lijst.
Alleen blanken zijn te vertrouwen, jeweets.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215941288
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
progressieve en linkse mensen
Bingo!
pi_215941291
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:15 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De meeste perrons zijn matig bereikbaar per auto denk ik.
Voor het station genoeg keuze.
pi_215941306
quote:
En ook bijzonder trouwens dat allerlei progressieve en linkse mensen nu hun gram proberen te behalen. We weten allemaal dat dezelfde mensen in de bres waren gesprongen voor de Islam en moslims, mocht een aanslag als deze wél uit Islamtische overtuigingen zijn gepleegd. Dat hebben we immers al honderden keren kunnen zien.

En de realiteit blijft natuurlijk ook dat ongeacht het gedachtegoed van deze terrorist, het een migrant uit een Islamitisch land is. Wéér een migrant uit een Islamitisch land die overgaat tot terrorisme, de zoveelste in een hele lange lijst.
[..]
De Islam is een religie en geen etniciteit, dus een ex-moslim kan gewoon. Het motief is alleen heel erg tegenstrijdig, want bij een groepering als IS zal men namelijk trots op deze man zijn.
Wel bijzonder, dat je eerste reactie is om alsnog te schuimbekken over links en moslims. Afstand nemen van zo'n achterlijke aanslag lijkt me meer op zijn plaats voor je eigenlijk…
pi_215941307
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Volkert was blank en Nederlands.

Maar dán gaat het wél weer opeens over zijn opvattingen, ipv zijn afkomst.

Howard loopt weer lekker te draaien.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:33:42 #156
65846 Bocaj
47th President.
pi_215941308
"En verder in het nieuws...."
  Moderator zaterdag 21 december 2024 @ 11:33:53 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215941312
quote:
En ook bijzonder trouwens dat allerlei progressieve en linkse mensen nu hun gram proberen te behalen. We weten allemaal dat dezelfde mensen in de bres waren gesprongen voor de Islam en moslims, mocht een aanslag als deze wél uit Islamtische overtuigingen zijn gepleegd. Dat hebben we immers al honderden keren kunnen zien.

En de realiteit blijft natuurlijk ook dat ongeacht het gedachtegoed van deze terrorist, het een migrant uit een Islamitisch land is. Wéér een migrant uit een Islamitisch land die overgaat tot terrorisme, de zoveelste in een hele lange lijst.
[..]
De Islam is een religie en geen etniciteit, dus een ex-moslim kan gewoon. Het motief is alleen heel erg tegenstrijdig, want bij een groepering als IS zal men namelijk trots op deze man zijn.
Volgens mij was het de rechtse horde die hier en elders als eerste kwam schreeuwen, maar nu is het links die z’n gram komt halen. Stukje omdraaiing.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:34:05 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215941317
quote:

[..]
Nee, het komt van een migrant uit een Islamitisch land. Zoals aangegeven: de zoveelste in een hele lange lijst.
Speelde hij ook gewelddadige computergames? Vlug, gamen verbieden!1
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215941320
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:32 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Voor het station genoeg keuze.
En daar staan de moslims keurig op een hoopje bij elkaar?
pi_215941324
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat zijn jouw woorden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:34:42 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215941326
quote:
Volgens berichten in de Duitse media kwam de man aanvankelijk begin jaren 2000 als bezoekend arts naar Duitsland als onderdeel van zijn opleiding tot psychotherapeut. In zijn thuisland zou hij met de dood bedreigd worden sinds hij zich in de jaren negentig openlijk van de islam had afgekeerd.

Na een succesvolle asielaanvraag werd hij erkend als politiek vluchteling in Duitsland, waar hij zich in 2006 vestigde. Tien jaar later kreeg hij een permanente verblijfsvergunning. In de daaropvolgende jaren zou hij uitgroeien tot een prominent figuur in de Saudische ballingengemeenschap.

RADICALE ATHEÏSTISCHE ISLAMCRITICUS
De man omschrijft zichzelf als “atheïst” en uit zijn sociale media-accounts rijst aanvankelijk het beeld op van een radicale islamcriticus. In 2019 omschreef hij zichzelf in een interview met de Frankfurter Allgemeine Zeitung als “de meest agressieve criticus van de islam in de geschiedenis”. Naast zijn werk als arts had hij er dan ook zijn missie van gemaakt om andere vervolgde ex-moslims Saudi-Arabië en de Golfregio te helpen ontvluchten en hen aan asiel te helpen in westerse landen als Duitsland en Australië. “Er bestaat niet zoiets als een goede islam”, zei hij daarover tegen de Frankfurter Allgemeine Zeitung.

In een interview met de BBC noemde hij zichzelf datzelfde jaar een “activist”, die zijn atheïsme in Saudi-Arabië niet veilig kon beleven. Der Spiegel schreef eveneens in 2019 dat hij “anderen drie jaar lang had geholpen te ontsnappen met behulp van zijn eigen website en Twitter” (het huidige X).

WARRIGE BERICHTEN
De meest recente berichten op zijn X-account zijn echter warrig. Op een gegeven moment lijkt hij, blijkens de tekst in zijn X-profiel, te zijn gaan geloven dat Duitsland “in het binnen- en buitenland op vrouwelijke Saudische asielzoeksters jaagt om hun levens te vernietigen”. Ook beschuldigt hij Duitsland ervan “Europa te willen islamiseren” en dreigt hij meermaals met “wraak”. Het omslagbeeld van zijn profiel toont een geweer.

Op zijn account begint hij plots rechtsextremistsiche fotomontages en video’s van onder meer de Oostenrijkse extreemrechtse politiek activist Martin Sellner te delen. Ook schurkt hij in eigen land aan tegen de Duitse rechtsextemistische anti-islampartij AfD.

In juni van dit jaar noemt hij in een bericht de Duitse politie “de echte aanjager van het islamisme in Duitsland” en stelt hij dat de politie “vuile tactieken tegen mij en andere islamcritici hebben gebruikt om ons anti-islamactivisme te vernietigen.” “Links is gek. We hebben AfD nodig om de politie tegen zichzelf te beschermen.” Meerdere bekende AfD-politici volgen het account van A., net als de jongerenorganisatie van de AfD, Junge Alternative.
Een gekkie die steeds meer richting complotwappie ging.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:35:46 #162
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215941340
Hij had gewoon voor een moskee moeten gaan.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 11:37:28 #163
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215941365
quote:

[..]
Maar er zit een hiaat in dit verhaal en dat is dat hij uit een islamitisch land is vertrokken omdat hij nogal..anti islamitisch is.

Natuurlijk is het niet raar dat er heel snel zo gedacht wordt na de afgelopen jaren met aanslagen uit die hoek. Ik zie de noodzaak dan ook niet in om hier dwangmatig iets in te willen zien wat er niet lijkt te zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215941378
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Volgens mij was het de rechtse horde die hier en elders als eerste kwam schreeuwen, maar nu is het links die z’n gram komt halen. Stukje omdraaiing.
Nee hoor, dat is het niet. Ik ga af op wat ik lees in dit topic. Gisteravond was ik hier niet actief.
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Wel bijzonder, dat je eerste reactie is om alsnog te schuimbekken over links en moslims. Afstand nemen van zo'n achterlijke aanslag lijkt me meer op zijn plaats voor je eigenlijk…
Hmm.

En waarom moet ik afstand nemen van de aanslag van een migrant uit Saudie Arabië, op een kerstmarkt in Duitsland?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215941385
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
En daar staan de moslims keurig op een hoopje bij elkaar?
keurig wil ik niet helemaal zeggen maar als echte anti islamist zou je daar met alle gemak je slag kunnen slaan. Of andere plekken, met 5-6% van de bevolking als moslim zeker in de steden niet zo lastig hoor.
pi_215941386
Lol deze afleidingsmanoeuvre :')
twitter
pi_215941390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Je helpt hem nu bij het afleiden.
pi_215941401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je helpt hem nu bij het afleiden.
Lukt hem zonder mij ook wel. Die idioten die fan van hem zijn, zijn niet meer te redden.
pi_215941410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Maar er zit een hiaat in dit verhaal en dat is dat hij uit een islamitisch land is vertrokken omdat hij nogal..anti islamitisch is.

Natuurlijk is het niet raar dat er heel snel zo gedacht wordt na de afgelopen jaren met aanslagen uit die hoek. Ik zie de noodzaak dan ook niet in om hier dwangmatig iets in te willen zien wat er niet lijkt te zijn.
Dat ben ik helemaal met je eens, ik geef ook slechts aan dat het een rare situatie is. Ook de manier hoe deze aanslag is gepleegd is namelijk in lijn met wat we vaker hebben gezien van bijvoorbeeld IS-terroristen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Afleidingsmanoeuvre?
pi_215941413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij heeft zeker wel een punt dat er wel heel makkelijk mensen over een kam worden geschoren hoor.
Hij liegt dat het gedrukt staat, het gaat hem helemaal niet om "een spiegel voorhouden".
pi_215941420
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is het niet. Ik ga af op wat ik lees in dit topic. Gisteravond was ik hier niet actief.
[..]
Hmm.

En waarom moet ik afstand nemen van de aanslag van een migrant uit Saudie Arabië, op een kerstmarkt in Duitsland?
Omdat jouw uitspraken vaak wel erg dicht op zijn ideologie lijken, zoals die blijkt uit wat nu bekend is.
pi_215941423
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
keurig wil ik niet helemaal zeggen maar als echte anti islamist zou je daar met alle gemak je slag kunnen slaan. Of andere plekken, met 5-6% van de bevolking als moslim zeker in de steden niet zo lastig hoor.
Dan kan dat op een kerstmarkt toch ook?
pi_215941424
twitter
pi_215941438
Ik denk dat de oorzaak van veel van dit soort aanslagen door immigranten vaak meer zit in de combinatie van psychische problemen , niet kunnen aarden in de westerse maatschappij, en vaak (maar niet altijd) aangevuld met religie. Maar religie is denk ik meer een laatste en niet altijd noodzakelijke toevoeging aan de giftige mix dan dat het de voornaamste oorzaak is.

Die aanslagplegers zijn geen puriteinse islamitische theologen, het zijn jonge mannen die hiermee denken nog enige betekenis aan hun mislukte leven te kunnen geven.

Het is denk ik ook logisch dat een onevenredig groot percentage van de immigranten die hier heen komen te maken heeft met psychische problemen, gezien de situatie in hun land van herkomst.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:44:25 #175
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215941450
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:00 schreef Akathisia het volgende:

[..]
En als er meer zouden overlijden door terrorisme dan door verkeersongelukken (als bijvoorbeeld een aantal aanslagen niet verijdeld zouden worden), dan zou je het ter relativering weer kunnen vergelijken met doden door *insert ziekte*.
Zolang de kans op het overlijden door zo’n aanslag verwaarloosbaar is in vergelijking met andere doodsoorzaken dan vind ik het wel een valide vergelijking.

Er sterven bijvoorbeeld 250.000 mensen in Duitsland door kanker. Dat zijn serieuze aantallen (100-voudige van doden door verkeersongevallen).
pi_215941456
quote:

[..]
Of ze nu afscheid nemen van de islam of niet, Arabieren blijven ons, net als de Russen, vijandig gezind.
pi_215941464
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij had gewoon voor een moskee moeten gaan.
Niet vervelend bedoeld, maar het is eigenlijk niet logisch als je beweerd anti-Islam te zijn dat je dan een aanslag pleegt op een Kerstmarkt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215941476
Het ligt dus niet aan het geloof maar aan bepaalde culturen. Wel moedig van de msm om dat zo duidelijk naar buiten te brengen
pi_215941477
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Ginny Mooy, hoeft die niet ondergedoken te zitten "voorweinigcovid"? _O-
pi_215941478
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nou ... Van mij hoef je dat niet. Net zoals 'de moslimgemeenschap' dat niet hoeft wanneer een of andere radicale moslim iets opblaast. Of links dat niet hoefde toen Volkert Fortuyn vermoordde.

Er lopen hier echter een aantal users rond die sterk van mening zijn dat wanneer een individu iets verschrikkelijks doet, het de plicht is van een veel grotere groep mensen met enigszins gelijkende ideeën maar allerminst net zo gewelddadig en extreem, om die verschrikkelijke daad expliciet af te keuren. In dit specifieke geval zou die grotere groep dan bestaan uit iedereen die sympathiek staat tegenover het AfD en Wilders.

Herinner me er even aan .. was jij nou wel of niet een van die users?
"Pools are perfect for holding water"
pi_215941489
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:44 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Of ze nu afscheid nemen van de islam of niet, Arabieren blijven ons, net als de Russen, vijandig gezind.
Mwah, Arabieren zijn een hele grote groep mensen. Daar zitten er ook wel degelijk bij die erg Westers georiënteerd zijn. Het probleem is alleen dat migranten uit Islamtische en Arabische landen disproportioneel voor probleem hier zorgen, helemaal als het aankomt op terrorisme. Dat wordt nu eens te meer bewezen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:47:46 #182
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215941491

Cheert :')

Probeert er alles aan te doen om te verdoezelen dat het een rechtsboy was.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215941493
twitter

Verbaast mij allerminst als dit waar zou zijn. Bevestigt wederom waarom Israel baat heeft bij een instabiel europa
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:48:10 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215941495
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:46 schreef ach het volgende:
Het ligt dus niet aan het geloof maar aan bepaalde culturen. Wel moedig van de msm om dat zo duidelijk naar buiten te brengen
Ja man, onze cultuur is de beste. De rest is rommel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215941501
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, maar als je beweert anit-Islam te zijn, waarom pleeg je dan een aanslag op een Kerst-markt?
pi_215941511
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:44 schreef Zwansen het volgende:
Zolang de kans op het overlijden door zo’n aanslag verwaarloosbaar is in vergelijking met andere doodsoorzaken dan vind ik het wel een valide vergelijking.

Er sterven bijvoorbeeld 250.000 mensen in Duitsland door kanker. Dat zijn serieuze aantallen (100-voudige van doden door verkeersongevallen).
Dat zeg ik toch? Je kan -tot het de grootste betreft- altijd wel een doodsoorzaak vinden die een andere kan relativeren. Heck, dat deden de complotwappies toch ook door corona te vergelijken met andere ziekten?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:50:26 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215941515
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:48 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, maar als je beweert anit-Islam te zijn, waarom pleeg je dan een aanslag op een Kerst-markt?
false flag poging?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:50:48 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215941516
quote:

[..]
Zie de reacties na de aanslag van politici of alleen maar in dit topic. Je wordt uiteindelijk toch wel gezien als immigrant of moslim. Types als gekke Geert of de Duitse variant daarvan spinnen er garen bij.

Zowaar een slimme terrorist
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215941521
zozo..... ik lees net dat die terrorist in Maagdenburg een geloofsgenoot van Wilders is.
Velen zijn hem voorgegaan in geweld of plannen tot geweld.
pi_215941525
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
false flag poging?
Waarom zou ie dan niet geveinsd hebben een herboren moslim te zijn?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215941532
quote:

[..]
Betrekkelijk eenvoudig doelwit met de auto en publiciteit gegarandeerd.
pi_215941536
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:46 schreef probeer het volgende:

[..]
Nou ... Van mij hoef je dat niet. Net zoals 'de moslimgemeenschap' dat niet hoeft wanneer een of andere radicale moslim iets opblaast. Of links dat niet hoefde toen Volkert Fortuyn vermoordde.

Er lopen hier echter een aantal users rond die van mening zijn dat wanneer een individu iets verschrikkelijks doet, het de plicht is van een veel grotere groep mensen met enigszins gelijkende ideeën maar allerminst net zo gewelddadig en extreem, om die verschrikkelijke daad expliciet af te keuren. In dit specifieke geval; iedereen die sympathiek staat tegenover het AfD en Wilders.

Herinner me er even aan .. was jij nou wel of niet een van die users?
Ik heb gisteren nog in posts aangegeven dat ik de AfD helemaal niets vindt. Ik ben ook nooit positief over deze partij geweest.

En terrorisme door een migrant uit een Arabisch en Islamitisch land, die op social media dan zegt een fan te zijn van Wilders, is geen structureel probleem. Dit zijn de uitzonderingen.

Islamtische terrorisme daarentegen, waarbij moslims het opnemen voor hun radicale geloofsgenoten is helaas een groot en structureel probleem. Kortom, je vergelijkt appels met peren en probeert op die manier in de bres te springen voor moslims.

Als iets hier wordt aangetoond is dat wederom het probleem ligt bij migratie uit Islamtische en Arabische landen. Daar gaat het te vaak mis als het aankomt op criminaliteit en vooral terrorisme.
pi_215941538
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:52 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Betrekkelijk eenvoudig doelwit met de auto en publiciteit gegarandeerd.
Ja, maar ik bedoel, als je pretendeert anti-Islam te zijn dan rijd je inderdaad toch een Moskee binnen?

(bij wijze van spreken)
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:53:51 #194
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215941539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:49 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch? Je kan -tot het de grootste betreft- altijd wel een doodsoorzaak vinden die een andere kan relativeren. Heck, dat deden de complotwappies toch ook door corona te vergelijken met andere ziekten?

Waarom zijn dat serieuze aantallen aannemend dat álle mensen ergens aan doodgaan?
Maar de discussie begon vanwege iemand die iets zei over dat Duitsland gebukt gaat onder terrorisme. En hoe verschrikkelijk het ook is, er overlijden dus circa 100x meer minder mensen aan dit soort aanslagen dan aan verkeersongevallen.
Dus dan is het niet rationeel om te zeggen dat Duitsland gebukt gaat onder terrorisme, al snap ik ook dat de emotionele en maatschappelijke impact groter is van dit soort dingen dan van een gemiddeld auto-ongeluk.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:54:44 #195
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215941547
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:51 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zou ie dan niet geveinsd hebben een herboren moslim te zijn?
Misschien was hij ervan overtuigd te kunnen vluchten.

(Eigenlijk denk ik dat het gewoon een gestoorde gek is die makkelijk vatbaar is voor extremiteiten en extreme opvattingen).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215941552
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:47 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]

Wilders heeft hier natuurlijk volledig gelijk. Het is namelijk ook weer een migrant uit een Islamitisch en Arabisch land.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:55:20 #197
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215941556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Misschien is het dan toch wat anders dan de religie. Cultuur? De temperatuur? Het feit dat er een stuk van zijn snikkel is afgesneden? Dat zou trouwens ook de mensen die de Palestijnse tragedie op de voet volgen, moeten interesseren. Het zou ook de agressie van de Joodse mensen daar kunnen verklaren. Wie weet.

Wat mij betreft voldoende reden om zoiets grondig uit te zoeken. Maar ja, sommige mensen hebben zoiets liever niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215941560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja man, onze cultuur is de beste. De rest is rommel.
Jij woont liever in Afghanistan? Lijkt me hier in Nederland toch echt wel beter ja. Dit kun je ook makkelijk met data over mensenrechten onderbouwen.
pi_215941563
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Misschien was hij ervan overtuigd te kunnen vluchten.

(Eigenlijk denk ik dat het gewoon een gestoorde gek is die makkelijk vatbaar is voor extremiteiten en extreme opvattingen).
Ja, want dit is ongeveer hetzelfde als een hekel aan de PVV hebben en daarom Frans Timmermans vermoorden.

Snap je wat ik bedoel?
pi_215941568
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel, als je pretendeert anti-Islam te zijn dan rijd je inderdaad toch een Moskee binnen?
Hij is anti-islam, maar vindt Duitsland pro-islamitisch. Hij wilde volgens het AD dan ook wraak nemen op Duitsland, en Duitsers omdat die volgens hem door het terug sturen van andere anti-islamitische vluchtelingen meewerken aan de vernietiging van die vluchtelingen aangezien die meestal geen warm welkom-thuis staat te wachten.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')