als je zo een hekel hebt aan de islam zoals deze vent ga je naar een willekeurig duits treinstation en maai je daar wat moslims neer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kan je dat wat nader duiden? Vind dit een wat vreemde redenatie maar ik zit ook niet zo goed in het radicaalrechtse gedachtegoed.
of gewoon iemand die rechts nog meer haat dan jijquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij was zo dapper om tegen de enorme stroom poep-reacties in te roeien de eerste uren na de aanslag. Ik respecteer hem daarvoor.
Ik haat niemand. Sommige lui vind ik wel intens triest.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Loverboii het volgende:
[..]
of gewoon iemand die rechts nog meer haat dan jij
Ik haat rechts niet. Discriminatie is wel iets waar ik niet goed op ga.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Loverboii het volgende:
[..]
of gewoon iemand die rechts nog meer haat dan jij
Dat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iemand die anti-islamitisch is zal een islamitisch doelwit kiezen, zoals een moskee. Gelukkig zijn anti-islamieten meestal geen terroristen, dus dat gebeurt niet vaak.
Fair enough. Beetje jammer wel wanneer die wijkagent verbolgen gaat lopen spelen wanneer er opgemerkt wordt dat er toch nog steeds wel veel hondenpoep in de wijk ligt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]de politie / wijkagent ziet lang niet alles. Haalt af en toe wat weg en gaat af op een melding. Dat is nou eenmaal hoe het werkt. Waterdicht? Zeker niet, je leert er mee leven (of niet en je logt lekker uit)
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij vind het logischer dan hij 8 jaar lang op social media een act heeft gehouden? Zelfs op fok houden mensen een act als dat niet zo lang vol.
Dit soort dingen regelmatig plaatsen, met zijn echte naam en foto erbij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet hoe riskant dat kan zijn.
Vervang de kerstmarkt met een diversiteit festival en je hebt een duidelijke motief. Hier vind je mensen die voor open grenzen zijn, islam een warm hart toedragen. Dus zou het logisch zijn om daar zoveel mogelijk slachtoffers te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij vind het logischer dan hij 8 jaar lang op social media een act heeft gehouden? Zelfs op fok houden mensen een act als dat niet zo lang vol.
Dit soort dingen regelmatig plaatsen, met zijn echte naam en foto erbij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet hoe riskant dat kan zijn.
Aha, waarom viel Breivik dan een eiland vol sociaaldemocratische kinderen aan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iemand die anti-islamitisch is zal een islamitisch doelwit kiezen, zoals een moskee. Gelukkig zijn anti-islamieten meestal geen terroristen, dus dat gebeurt niet vaak.
De meeste perrons zijn matig bereikbaar per auto denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je zo een hekel hebt aan de islam zoals deze vent ga je naar een willekeurig duits treinstation en maai je daar wat moslims neer.
Als je een hekel hebt aan duitsland ga je lekker terug. Niet zo lastig hoor allemaal
Het is volstrekt logisch dat de media geen enkel gezag meer heeft aangezien ze deze problemen jaren lang buiten de camera's hebben gehouden. Maar door de aanslagen kan men het niet meer verzwijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Ontkennen dat de anti-moslim haat in dit topic afgelopen avond en nacht groot was, inclusief voorstellen om alle moslims dan maar te deporteren is nogal zot. Dat was gewoon zo, net zoals het na elke aanslag zo is.
Extremisten die niet begrijpen dat ze extremisten zijn is het echte probleem. Of ze nou moslim, extreem-rechts of links, nationalistisch, communistisch of libertair zijn.
Eigenlijk is het best simpel.
- geweld gebruiken om je doel te bereiken
- tegen-geweld normaal vinden om dat doel te verstoren
- groepen verdenken vanwege individuen uit de groep
- buitenwettelijke oplossingen normaal vinden
- structureel “de media” wantrouwen
Voldoe je aan 1 van deze kenmerken dan ben je een extremist. En ja onder moslims zijn er daar best veel van te vinden. We zullen dat binnen wettelijke kaders moeten zien op te lossen en niet via tegen-extremisme
De dadsr is gevlucht uit Saudi-Arabië begin deze eeuw omdat hij zich daar al openlijk tegen de Islam keerde, denk dat er weinig was om naar terug te gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je zo een hekel hebt aan de islam zoals deze vent ga je naar een willekeurig duits treinstation en maai je daar wat moslims neer.
Als je een hekel hebt aan duitsland ga je lekker terug. Niet zo lastig hoor allemaal
Hoe heeft "mainstream media" nou weer "blood on its hands"? Daar denkt onze radicaalrechtse Ierse vriend vast anders over als het gaat om sociale media?quote:
Correct, er zijn in Duitsland grote problemen met extreemrechtse en radicaal Islamtische terreur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is volstrekt logisch dat de media geen enkel gezag meer heeft aangezien ze deze problemen jaren lang buiten de camera's hebben gehouden. Maar door de aanslagen kan men het niet meer verzwijgen.
Dat lijkt me ook vrij ver gezocht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe heeft "mainstream media" nou weer "blood on its hands"?
Omdat Breivik de sociaal democraten verantwoordelijk hield voor de massa migratie in Noorwegen! Dat is toch logisch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Aha, waarom viel Breivik dan een eiland vol sociaaldemocratische kinderen aan?
Terroristen kiezen een doelwit waar ze veel schade aan kunnen richten en publiciteit mee kunnen genereren. Dat lukt met een kerstmarkt beter dan met een moskee. In dat laatste geval had dit topic echt nog geen vijf delen gehad…
Sorry, het gaat niet over de Nederlandse geschiedenis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ben je de Nederlandse geschiedenis vergeten? Ons rijkdom is gebouwd op andermans bloed, zweet en tranen. Ik snap dat je delulu bent, maar er zijn grenzen.
Kerstmarkt .. mensen die sympathiek staan tegenover religie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat Breivik de sociaal democraten verantwoordelijk hield voor de massa migratie in Noorwegen! Dat is toch logisch.
Het zou raar zijn geweest als hij een rechts kinderkamp had aangevallen.
De cognitieve dissonantie spuit er aan alle kanten uit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:20 schreef Falco het volgende:
Fascinerend hoe verwarrend deze aanslag uitpakt voor sommige lui
Omdat de eerste zondebok, de dader, of beter, de ideologie van de dader, niet voldoet aan de voorwaarden, moet er nu naarstig naar een alternatief worden gezocht ter bevestiging van het eigengelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe heeft "mainstream media" nou weer "blood on its hands"?
Heel erg bijzonder dan dat iemand dan hier op een kerstmarkt een aanslag pleegt, iets dat het tegenovergestelde van de Islam is en juist een toonbeeld van de Westerse cultuur en tradities. Het is daarom een nogal tegenstrijdig verhaal.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dadsr is gevlucht uit Saudi-Arabië begin deze eeuw omdat hij zich daar al openlijk tegen de Islam keerde, denk dat er weinig was om naar terug te gaan.
Mwah, valt mee. Hij is blijkbaar slim genoeg om te constateren dat het voor domrechts helemaal niet uitmaakt wat het motief is. Eens een moslim, altijd een moslim.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heel erg bijzonder dan dat iemand dan hier op een kerstmarkt een aanslag pleegt, iets dat het tegenovergestelde van de Islam is en juist een toonbeeld van de Westerse cultuur en tradities. Het is daarom een nogal tegenstrijdig verhaal.
Als je dan een dergelijke post history achter laat, dan vraag ik me serieus af hoe goed hij was als dokter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef -XOR- het volgende:
Kan me voorstellen dat hij een false flag aanslag wilde plegen, dus (hoe cliché) met een auto inrijden op een kerstmarkt, vluchten en dan zorgen dat er een signalement in omloop komt van een Arabisch ogende dader.
Lijkt me trouwens sterk dat hij alleen gehandeld heeft. Als ik de Duitse geheime dienst was zou ik radicaal-rechts nog maar eens goed doorlichten, het liet zich al langer aantekenen dat er vanuit die hoek eens een flinke aanslag zou komen.
Het punt is dat je uit de keuze van het doelwit eenvoudig het motief van de dader kunt afleiden. Dat zegt meer dan wat Posts op social media.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Kerstmarkt .. mensen die sympathiek staan tegenover religie.
In de ogen van een doorgeslagen extremist zal dat dan ook best logisch lijken.
Net als massamoord op kinderen omdat diens ouders een mening hebben.
Um... Ik denk dat ik het probleem wel snap.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar zijn alle mensen uit die regio terroristen en/of sympathisanten. Doodnormaal om hier zo'n opmerking neer te plempen. 2x geliked ook.
Maar goed, ik ken jouw postgeschiedenis, dus jij zal hier wel weer geen enkel probleem in zien.
De man was boos op Duitsers en Duitsland en ergens in het verknipte hoofdje leek hem dit een goede paybackquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is dat je uit de keuze van het doelwit eenvoudig het motief van de dader kunt afleiden. Dat zegt meer dan wat Posts op social media.
Als ik een aanslag pleeg op katten waarbij er 100 omkomen heb ik een hekel aan katten. Ook wanneer ik op feesboek gezet heb dat ik honden haatte. Was dat echt zo dan had ik mijn aanslag wel op honden gepleegd of
Bij de geboorte al verloren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Hij is blijkbaar slim genoeg om te constateren dat het voor domrechts helemaal niet uitmaakt wat het motief is. Eens een moslim, altijd een moslim.
Aha, dan was een moskee aanvallen niet meer de logische keuze?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat Breivik de sociaal democraten verantwoordelijk hield voor de massa migratie in Noorwegen! Dat is toch logisch.
Het zou raar zijn geweest als hij een rechts kinderkamp had aangevallen.
Dat klinkt ook logischquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De man was boos op Duitsers en Duitsland en ergens in het verknipte hoofdje leek hem dit een goede payback
Wat heeft een Kerstmarkt tegenwoordig te maken met religie? Denk je dat ze daar bijbels en rozenkransen gaan kopen of iets dergelijks? Het is allemaal vreten en glühwein zuipen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Kerstmarkt .. mensen die sympathiek staan tegenover religie.
In de ogen van een doorgeslagen extremist zal dat dan ook best logisch lijken.
Net als massamoord op kinderen omdat diens ouders een mening hebben.
Het ene heeft niet zoveel te maken met het andere, eigenlijk. Allebei zal in dezen wel waar zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat 'islamitisch-getint' of is dat gewoon eigenlijk een heel gemakkelijke manier om een aanslag te plegen met een 'wapen' dat gemakkelijk voorhanden is?
Hij weet zelf ook wel dat mensen dom genoeg zijn om die post history niet te geloven lolquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je dan een dergelijke post history achter laat, dan vraag ik me serieus af hoe goed hij was als dokter.
En wat is er Duitser dan foute kerstmarkten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De man was boos op Duitsers en Duitsland en ergens in het verknipte hoofdje leek hem dit een goede payback
Die lui van Bataclan hielden de rockmuziek luisteraars verantwoordelijk voor het ingrijpen in Syrië en Irak?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is dat je uit de keuze van het doelwit eenvoudig het motief van de dader kunt afleiden. Dat zegt meer dan wat Posts op social media.
Als ik een aanslag pleeg op katten waarbij er 100 omkomen heb ik een hekel aan katten. Ook wanneer ik op feesboek gezet heb dat ik honden haatte. Was dat echt zo dan had ik mijn aanslag wel op honden gepleegd of
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:27 schreef Loverboii het volgende:
een linkse activist met moslim tactics
Een supporter van AFD en Wilders is links?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:27 schreef Loverboii het volgende:
een linkse activist met moslim tactics
Godsammequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En wat is er Duitser dan foute kerstmarkten?
De Islam is een religie en geen etniciteit, dus een ex-moslim kan gewoon. Het motief is alleen heel erg tegenstrijdig, want bij een groepering als IS zal men namelijk trots op deze man zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Hij is blijkbaar slim genoeg om te constateren dat het voor domrechts helemaal niet uitmaakt wat het motief is. Eens een moslim, altijd een moslim.
De kerstmarkt-auto komt van Wilders-fansquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
En ook bijzonder trouwens dat allerlei progressieve en linkse mensen nu hun gram proberen te behalen. We weten allemaal dat dezelfde mensen in de bres waren gesprongen voor de Islam en moslims, mocht een aanslag als deze wél uit Islamtische overtuigingen zijn gepleegd. Dat hebben we immers al honderden keren kunnen zien.
En de realiteit blijft natuurlijk ook dat ongeacht het gedachtegoed van deze terrorist, het een migrant uit een Islamitisch land is. Wéér een migrant uit een Islamitisch land die overgaat tot terrorisme, de zoveelste in een hele lange lijst.
[..]
De Islam is een religie en geen etniciteit, dus een ex-moslim kan gewoon. Het motief is alleen heel erg tegenstrijdig, want bij een groepering als IS zal men namelijk trots op deze man zijn.
Nee, het komt van een migrant uit een Islamitisch land. Zoals aangegeven: de zoveelste in een hele lange lijst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef probeer het volgende:
[..]
De kerstmarkt-auto komt van Wilders-fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |